Qua gehoor raak je er aan gewend, maar het is zo irritant en niet goed voor je concentratie.. Word nog wat als straks dus echt voor de deur staan.quote:Op woensdag 7 november 2007 11:07 schreef WhiteLightning het volgende:
lekker heien op 30meter afstand. lekker goed voor je gehoor.maar klint goed zon dakterras. althans in de zomer dan. lekker bbqen
Alsjeblieft 2 kiloquote:Op woensdag 7 november 2007 11:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
Mensen ik heb eigenlijk genoeg te doen .. maar heb nergens zin in vandaag ...
heeft iemand voor mij een kilo inspiratie?
Babelfish loopt erop stukquote:Op woensdag 7 november 2007 11:24 schreef diertjuh het volgende:
[..]
En kun je het ontcijferen? [afbeelding]
quote:Op woensdag 7 november 2007 11:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
Mensen ik heb eigenlijk genoeg te doen .. maar heb nergens zin in vandaag ...
heeft iemand voor mij een kilo inspiratie?
ik heb een keer gehad, had ik precies migraine op zondag. gaan die idioten heien. nou ik dacht toen echt dat ik kappot gingquote:Op woensdag 7 november 2007 11:18 schreef lynda het volgende:
[..]
Qua gehoor raak je er aan gewend, maar het is zo irritant en niet goed voor je concentratie.. Word nog wat als straks dus echt voor de deur staan.
En dakterras is echt luxeNog uitzicht op kinderboerderij ook
![]()
thx! Zal ik nodig hebben .. net weer een minder leuk (prive) telefoongesprek gehad ..quote:
In de zomer hoop ik hier al weg te zijnquote:Op woensdag 7 november 2007 11:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb een keer gehad, had ik precies migraine op zondag. gaan die idioten heien. nou ik dacht toen echt dat ik kappot ging
tja dakterras. dus je gaat ons uitnodigen vd zomer voor een bbq erop ??
Hij is Chinees en denkt dat je het manderijns wel meester bent?quote:
Hier is het nog erger, een nederlander die toch niet blijkt te kunnen communicerenquote:Op woensdag 7 november 2007 12:10 schreef Seventees het volgende:
[..]
Hij is Chinees en denkt dat je het manderijns wel meester bent?
quote:Op woensdag 7 november 2007 09:40 schreef Seventees het volgende:
*Nadenkt over poll*
aai jammer, bbq is nooit weg natuurlijkquote:Op woensdag 7 november 2007 12:07 schreef lynda het volgende:
[..]
In de zomer hoop ik hier al weg te zijn
En heien met of zonder migraine.. het moet gewoon verboden zijn!!
Ik wil slapenquote:Op woensdag 7 november 2007 12:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
denk dat ik zo maar even wat ga eten .. begint echt trek te krijgen!
Volgens mij heeft niemand echt z'n dag vandaag...quote:Op woensdag 7 november 2007 13:24 schreef lynda het volgende:
oke tijd om een willekeurige man vast te grijpen en uit te huilen op zijn schouder
a) de heipaal is weer terug
b) er is een kerel hier waarvan je binnen 5 minuten echt keiharde koppijn krijgt..
Kerel is ZWAAR irritant .. zijn lach is echt op deze manier: HA!! HAAAAAAHAAAAAAAA en keihard.. en die hele kerel stinkt ook gewoon etc..
Dylan!!quote:
quote:Op woensdag 7 november 2007 13:24 schreef lynda het volgende:
oke tijd om een willekeurige man vast te grijpen en uit te huilen op zijn schouder
a) de heipaal is weer terug
b) er is een kerel hier waarvan je binnen 5 minuten echt keiharde koppijn krijgt..
Kerel is ZWAAR irritant .. zijn lach is echt op deze manier: HA!! HAAAAAAHAAAAAAAA en keihard.. en die hele kerel stinkt ook gewoon etc..
Ik heb ook niet veel geslapen, heb iets te veel aan mijn harsesquote:Op woensdag 7 november 2007 13:02 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik wil slapen
Ben om 06:00 begonnen, ga om 21:00 naar huis, heb 3.5 uur slaap gehad vannacht en moet nog iemand in werken ook!![]()
*snif* ik wil geen koffie *snif* maar wel lief aangebodenquote:Op woensdag 7 november 2007 13:28 schreef WhiteLightning het volgende:
oh kom maar hier lynda, wil je koffie ? is die gast geen pool ofzo ?
Wurgen? Wij hebben nog wel telefoons MET kabelquote:
quote:Op woensdag 7 november 2007 13:24 schreef lynda het volgende:
Kerel is ZWAAR irritant .. zijn lach is echt op deze manier: HA!! HAAAAAAHAAAAAAAA en keihard.. en die hele kerel stinkt ook gewoon etc.. [afbeelding]
wil je dat NIET meer doen als ik net hap eten neem hahaha.quote:
Thx! Succes en tot morgen!quote:Op woensdag 7 november 2007 14:02 schreef lynda het volgende:
[..]
*snif* ik wil geen koffie *snif* maar wel lief aangebodenEn die kerel kan je gewoon geen nationaliteit geven denk, als hij ooit gaat trouwen en een kind mocht krijgen dan kennen ze een eigen nationaliteit starten
[..]
Wurgen? Wij hebben nog wel telefoons MET kabel![]()
Ben bang dat ik ook zo richting huis ga en vrijdag maar extra op de zaak kom![]()
En om in de positieve mood te blijven.. voor alleeeeeee mensen met een **** dag (vul zelf maar in hoe rot hij was ) een![]()
![]()
Ik heb het zelf ook best .. uh .. heel druk, maarja af en toe tussendoor moet dit toch kunnenquote:Op woensdag 7 november 2007 14:50 schreef diertjuh het volgende:
Druk bezig met dealermappen in elkaar zetten. Brochures..catalogussen etc![]()
Het is vandaag stil hier
Ik moet nog 2,5 uur volhoudenquote:
zo, nou succes met je 1,5 uur! en tot morgen!quote:Op woensdag 7 november 2007 15:04 schreef lynda het volgende:
Zo mijn dag zit er ook op! Nou ik vind gewoon dat hij er op zit! Dan vrijdag maar aan de slag.
Nu nog 1,5 uur naar huis reizen
Werk ze nog voor wie nog niet thuis zijn zoals seventees
Wij hebben het goed bekeken!quote:Op woensdag 7 november 2007 15:04 schreef lynda het volgende:
Zo mijn dag zit er ook op! Nou ik vind gewoon dat hij er op zit! Dan vrijdag maar aan de slag.
Nu nog 1,5 uur naar huis reizen
Werk ze nog voor wie nog niet thuis zijn zoals seventees
quote:
Dank u dank u! weer iemand die vroeger naar huis gaat hahahaquote:Op woensdag 7 november 2007 15:18 schreef Lynx666 het volgende:
Nog een uur en 43 minuten.
uh, er is maar 1 ding goed aan een vrouw, en DAT moet je er zelf instoppen?quote:Op woensdag 7 november 2007 15:32 schreef Seventees het volgende:
Mijn vriend houdt er een aparte manier op na om mij, zielig op de bank hangend schepsel met buikpijn, op te vrolijken
quote:Op woensdag 7 november 2007 15:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
uh, er is maar 1 ding goed aan een vrouw, en DAT moet je er zelf instoppen?![]()
Af en toe kan ik welquote:
quote:Op woensdag 7 november 2007 15:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
uh, er is maar 1 ding goed aan een vrouw, en DAT moet je er zelf instoppen? [afbeelding]
Ja, inderdaad moet kunnen. Ik was net een brochure aan het doorbladeren..dachten ze dat ik al klaar was..quote:Op woensdag 7 november 2007 14:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb het zelf ook best .. uh .. heel druk, maarja af en toe tussendoor moet dit toch kunnen![]()
quote:Op woensdag 7 november 2007 15:47 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ja, inderdaad moet kunnen. Ik was net een brochure aan het doorbladeren..dachten ze dat ik al klaar was..![]()
Nu zit ik te wachten op de catalogi die uitgeprint moeten worden.
Ik geloof er niets meer van!quote:Op woensdag 7 november 2007 15:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Af en toe kan ik welzijn, maar voor de rest valt het wel mee hoor
![]()
Moi?quote:Op woensdag 7 november 2007 15:56 schreef Seventees het volgende:
[..]
Niet zo heerlijk ondeugend als die poes in ons midden
Ga je blazen bij de naam Z en spinnen bij mangomelk?quote:
Sorry eens per jaar heb ik een uitspattingquote:Op woensdag 7 november 2007 15:56 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ik geloof er niets meer van!
Eerst nog... dacht ik... die Droxz die is best oké. Aardig. Beschaafd. Niet zo heerlijk ondeugend als die poes in ons midden, en dan krijgen we dit!
* Seventees gaat zich bedrinken
Ik heb hier een verkeerde opmerking gemaaktquote:Op woensdag 7 november 2007 16:06 schreef WhiteLightning het volgende:
zeg heb ik wat gemist ? ben inmiddels thuis
Sounds like something I could do....quote:Op woensdag 7 november 2007 16:05 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ga je blazen bij de naam Z en spinnen bij mangomelk?
You just didquote:Op woensdag 7 november 2007 16:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Sorry eens per jaar heb ik een uitspatting![]()
* Dr.Droxz haalt de drank weg bij Seventees, en geeft een lekker bakje thee!
Kan ik het nog goed maken?
er branden zoveel dingen op mn lippen , maar ik waag me er maar niet aan. dan ben ik weer de zondebokquote:Op woensdag 7 november 2007 15:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
uh, er is maar 1 ding goed aan een vrouw, en DAT moet je er zelf instoppen?![]()
Must be you, thanquote:Op woensdag 7 november 2007 16:20 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Sounds like something I could do....
Uhhh... Lynda had Alf op bezoek en hij stonk! Diertjuh is/was bezig met dealermappen, Droxz heeft zijn ware aard laten zienquote:Op woensdag 7 november 2007 16:06 schreef WhiteLightning het volgende:
zeg heb ik wat gemist ? ben inmiddels thuis
Ok *veegt zweet van voorhoofd*quote:
Nee Seventees, zo moet hij zijnquote:Op woensdag 7 november 2007 16:34 schreef Seventees het volgende:
[..]
Uhhh... Lynda had Alf op bezoek en hij stonk! Diertjuh is/was bezig met dealermappen, HIER STOND IETS WAT NIET BELANGRIJK WAS, Lynx666 is overgestapt naar mangomelk en ik heb buikpijn.
Als je dat niet wist heb je dat gemist
zo buikpijn. zwanger ?quote:Op woensdag 7 november 2007 16:34 schreef Seventees het volgende:
[..]
Uhhh... Lynda had Alf op bezoek en hij stonk! Diertjuh is/was bezig met dealermappen, Droxz heeft zijn ware aard laten zien, Lynx666 is overgestapt naar mangomelk en ik heb buikpijn.
Als je dat niet wist heb je dat gemist
Uh, doe nou niet.... ik heb al verkeerde dingen gezegt, moet jij er niet mee verder gaanquote:
Nee! Moet er niet aan denkenquote:
Dat wel, maar ik zie Seventees niet als een zwangere vrouw voor me hahahahaquote:Op woensdag 7 november 2007 16:41 schreef WhiteLightning het volgende:
en jij heb geen trek in beschuit met muisjes wou je zeggen ?
[ afbeelding ]
Kijk dat klinkt dan wel weer erg cool!quote:Op woensdag 7 november 2007 16:45 schreef Seventees het volgende:
[..]
Nee! Moet er niet aan denken
Een kind van mij... dat zou iets vreemds worden
Ik ook nietquote:Op woensdag 7 november 2007 16:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik zie Seventees niet als een zwangere vrouw voor me hahahaha
Bestaat er zoiets als mangomelk??quote:Op woensdag 7 november 2007 16:05 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ga je blazen bij de naam Z en spinnen bij mangomelk?
Sixtees babyquote:Op woensdag 7 november 2007 16:45 schreef Seventees het volgende:
[..]
Nee! Moet er niet aan denken
Een kind van mij... dat zou iets vreemds worden
een goed begin is het halve werk!quote:
Anders ik wel, deze week mag ik maandag t/m vrijdag om 5 uur opstaan, ga vrijdagavond nog ff naar de kroeg met wat collega's.... Ik denk zomaar dat ik er niet voor14:00 uit komquote:Op donderdag 8 november 2007 07:42 schreef WhiteLightning het volgende:
ik zweer alvast dat ik zaterdag uit ga slapen tot minimaal 12 uur
ja ze zorgen dat je wat te doen hebtquote:Op donderdag 8 november 2007 08:23 schreef diertjuh het volgende:
Had ik een mooie structuur gemaakt voor een hele boel facturen van 1 leveranciers. Dus zeg maar 1 hele maand en een halve maand in een map. Hebben ze het weer veranderd. Dus nu moet je gaan zoeken naar de goede betaalde facturen..Aangezien alles weer door elkaar ligt.
gisteren om 21.30 naar bed, om 5 uur eruit. helemaal naar de klote. winterdepressiequote:Op donderdag 8 november 2007 08:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Anders ik wel, deze week mag ik maandag t/m vrijdag om 5 uur opstaan, ga vrijdagavond nog ff naar de kroeg met wat collega's.... Ik denk zomaar dat ik er niet voor14:00 uit kom
Ja, maar het is beetje vervelend. Als het op een makkelijkere manier kan waarom zou je het dan moeilijker doen. Dit systeem werkt na mijn idee niet. Maarja zal wel aan mij liggenquote:Op donderdag 8 november 2007 08:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ze zorgen dat je wat te doen hebt
tja zo gaat het meestal hoor, zonder overleg. erg frustrerend , ik weet het. maak het elke dag mee. maja op een gegeven moment vindt je het wel primaquote:Op donderdag 8 november 2007 08:37 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ja, maar het is beetje vervelend. Als het op een makkelijkere manier kan waarom zou je het dan moeilijker doen. Dit systeem werkt na mijn idee niet. Maarja zal wel aan mij liggen
Veel dingen worden hier maar gedaan zonder om even te overleggen.
Mogge , jaja, en je hond heeft je huiswerk opgegeten zekerquote:Op donderdag 8 november 2007 09:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
mogguh allemaal .. door die kut NS ben ik wat later
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |