aai jammer, bbq is nooit weg natuurlijkquote:Op woensdag 7 november 2007 12:07 schreef lynda het volgende:
[..]
In de zomer hoop ik hier al weg te zijn
En heien met of zonder migraine.. het moet gewoon verboden zijn!!
Ik wil slapenquote:Op woensdag 7 november 2007 12:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
denk dat ik zo maar even wat ga eten .. begint echt trek te krijgen!
Volgens mij heeft niemand echt z'n dag vandaag...quote:Op woensdag 7 november 2007 13:24 schreef lynda het volgende:
oke tijd om een willekeurige man vast te grijpen en uit te huilen op zijn schouder
a) de heipaal is weer terug
b) er is een kerel hier waarvan je binnen 5 minuten echt keiharde koppijn krijgt..
Kerel is ZWAAR irritant .. zijn lach is echt op deze manier: HA!! HAAAAAAHAAAAAAAA en keihard.. en die hele kerel stinkt ook gewoon etc..
Dylan!!quote:
quote:Op woensdag 7 november 2007 13:24 schreef lynda het volgende:
oke tijd om een willekeurige man vast te grijpen en uit te huilen op zijn schouder
a) de heipaal is weer terug
b) er is een kerel hier waarvan je binnen 5 minuten echt keiharde koppijn krijgt..
Kerel is ZWAAR irritant .. zijn lach is echt op deze manier: HA!! HAAAAAAHAAAAAAAA en keihard.. en die hele kerel stinkt ook gewoon etc..
Ik heb ook niet veel geslapen, heb iets te veel aan mijn harsesquote:Op woensdag 7 november 2007 13:02 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik wil slapen
Ben om 06:00 begonnen, ga om 21:00 naar huis, heb 3.5 uur slaap gehad vannacht en moet nog iemand in werken ook!![]()
*snif* ik wil geen koffie *snif* maar wel lief aangebodenquote:Op woensdag 7 november 2007 13:28 schreef WhiteLightning het volgende:
oh kom maar hier lynda, wil je koffie ? is die gast geen pool ofzo ?
Wurgen? Wij hebben nog wel telefoons MET kabelquote:
quote:Op woensdag 7 november 2007 13:24 schreef lynda het volgende:
Kerel is ZWAAR irritant .. zijn lach is echt op deze manier: HA!! HAAAAAAHAAAAAAAA en keihard.. en die hele kerel stinkt ook gewoon etc.. [afbeelding]
wil je dat NIET meer doen als ik net hap eten neem hahaha.quote:
Thx! Succes en tot morgen!quote:Op woensdag 7 november 2007 14:02 schreef lynda het volgende:
[..]
*snif* ik wil geen koffie *snif* maar wel lief aangebodenEn die kerel kan je gewoon geen nationaliteit geven denk, als hij ooit gaat trouwen en een kind mocht krijgen dan kennen ze een eigen nationaliteit starten
[..]
Wurgen? Wij hebben nog wel telefoons MET kabel![]()
Ben bang dat ik ook zo richting huis ga en vrijdag maar extra op de zaak kom![]()
En om in de positieve mood te blijven.. voor alleeeeeee mensen met een **** dag (vul zelf maar in hoe rot hij was ) een![]()
![]()
Ik heb het zelf ook best .. uh .. heel druk, maarja af en toe tussendoor moet dit toch kunnenquote:Op woensdag 7 november 2007 14:50 schreef diertjuh het volgende:
Druk bezig met dealermappen in elkaar zetten. Brochures..catalogussen etc![]()
Het is vandaag stil hier
Ik moet nog 2,5 uur volhoudenquote:
zo, nou succes met je 1,5 uur! en tot morgen!quote:Op woensdag 7 november 2007 15:04 schreef lynda het volgende:
Zo mijn dag zit er ook op! Nou ik vind gewoon dat hij er op zit! Dan vrijdag maar aan de slag.
Nu nog 1,5 uur naar huis reizen
Werk ze nog voor wie nog niet thuis zijn zoals seventees
Wij hebben het goed bekeken!quote:Op woensdag 7 november 2007 15:04 schreef lynda het volgende:
Zo mijn dag zit er ook op! Nou ik vind gewoon dat hij er op zit! Dan vrijdag maar aan de slag.
Nu nog 1,5 uur naar huis reizen
Werk ze nog voor wie nog niet thuis zijn zoals seventees
quote:
Dank u dank u! weer iemand die vroeger naar huis gaat hahahaquote:Op woensdag 7 november 2007 15:18 schreef Lynx666 het volgende:
Nog een uur en 43 minuten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |