sorry ik was even druk bezig.quote:Op woensdag 7 november 2007 09:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
ik schrik zeker weer iedereen af hier? .. Joehoe? .... iemand? .... *echo*
quote:Op woensdag 7 november 2007 10:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
beter in de map doen dan betalen hoor
Niet in mijn tempoquote:
Betalen doet de baasquote:Op woensdag 7 november 2007 10:03 schreef WhiteLightning het volgende:
beter in de map doen dan betalen hoor
Ook heel.... uhhh... opbeurendquote:
En maar een minuut werkquote:Op woensdag 7 november 2007 10:21 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ook heel.... uhhh... opbeurend [afbeelding]
zoiets ?quote:Op woensdag 7 november 2007 10:26 schreef lynda het volgende:
Present.. poging 2 deze week om serieus aan me stageopdracht te gaan..
iemand nog een kwaliteitshandboek over?
was het maar zo ietsquote:
Qua gehoor raak je er aan gewend, maar het is zo irritant en niet goed voor je concentratie.. Word nog wat als straks dus echt voor de deur staan.quote:Op woensdag 7 november 2007 11:07 schreef WhiteLightning het volgende:
lekker heien op 30meter afstand. lekker goed voor je gehoor.maar klint goed zon dakterras. althans in de zomer dan. lekker bbqen
Alsjeblieft 2 kiloquote:Op woensdag 7 november 2007 11:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
Mensen ik heb eigenlijk genoeg te doen .. maar heb nergens zin in vandaag ...
heeft iemand voor mij een kilo inspiratie?
Babelfish loopt erop stukquote:Op woensdag 7 november 2007 11:24 schreef diertjuh het volgende:
[..]
En kun je het ontcijferen? [afbeelding]
quote:Op woensdag 7 november 2007 11:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
Mensen ik heb eigenlijk genoeg te doen .. maar heb nergens zin in vandaag ...
heeft iemand voor mij een kilo inspiratie?
ik heb een keer gehad, had ik precies migraine op zondag. gaan die idioten heien. nou ik dacht toen echt dat ik kappot gingquote:Op woensdag 7 november 2007 11:18 schreef lynda het volgende:
[..]
Qua gehoor raak je er aan gewend, maar het is zo irritant en niet goed voor je concentratie.. Word nog wat als straks dus echt voor de deur staan.
En dakterras is echt luxeNog uitzicht op kinderboerderij ook
![]()
thx! Zal ik nodig hebben .. net weer een minder leuk (prive) telefoongesprek gehad ..quote:
In de zomer hoop ik hier al weg te zijnquote:Op woensdag 7 november 2007 11:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb een keer gehad, had ik precies migraine op zondag. gaan die idioten heien. nou ik dacht toen echt dat ik kappot ging
tja dakterras. dus je gaat ons uitnodigen vd zomer voor een bbq erop ??
Hij is Chinees en denkt dat je het manderijns wel meester bent?quote:
Hier is het nog erger, een nederlander die toch niet blijkt te kunnen communicerenquote:Op woensdag 7 november 2007 12:10 schreef Seventees het volgende:
[..]
Hij is Chinees en denkt dat je het manderijns wel meester bent?
quote:Op woensdag 7 november 2007 09:40 schreef Seventees het volgende:
*Nadenkt over poll*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |