* Dr.Droxz wacht af, en staat klaar met een bakje thee, en overheerlijke koekjes!quote:Op woensdag 28 november 2007 15:22 schreef lynda het volgende:
Ik word alleen gelatennnnnnn![]()
* lynda meldt zich dan maar lekker af en gaat naar D toe![]()
Je vergeet het belangrijkstequote:Op woensdag 28 november 2007 15:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz wacht af, en staat klaar met een bakje thee, en overheerlijke koekjes!![]()
Spreek je snel!!!!quote:Op woensdag 28 november 2007 15:28 schreef lynda het volgende:
[..]
Je vergeet het belangrijkste![]()
Ik meld me af voor vandaag! Dag zit er weer opTot morgen!
quote:
nee hoor, dat zien jullie verkeerd .. das buiten FOK! omquote:
oow dan valt t wel meequote:Op woensdag 28 november 2007 15:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
nee hoor, dat zien jullie verkeerd .. das buiten FOK! om
quote:Op woensdag 28 november 2007 15:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
sleept diertjuh mee terug, bakje thee was het he?
Ik zou willen dat ik hetzelfde kon zeggen... Moet nog téveel gaan leren voor een examen aankomende maandag, en uitgerekend deze week heb ik het weer veel te druk daarvoorquote:Op woensdag 28 november 2007 15:52 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
oow dan valt t wel mee![]()
even ontopic trouwens, t is echt te rustig hier vanmiddaggewoon geen reet te doen!!
Mên, ik wil net gaan eten!quote:Op woensdag 28 november 2007 15:53 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Dan wil ik maar niet weten wat ze naar elkaar pmen
Het word hier ook besproken, dus dat is wel binnen fokquote:Op woensdag 28 november 2007 15:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
nee hoor, dat zien jullie verkeerd .. das buiten FOK! om
Ik heb zo ook wel mijn goede kanten hoor,quote:Op woensdag 28 november 2007 15:52 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Lekker!*wandelt weer weg met thee
*
Dat is te traag, msn werkt beterquote:Op woensdag 28 november 2007 15:53 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Dan wil ik maar niet weten wat ze naar elkaar pmen
Niet beginnen aan de details hequote:Op woensdag 28 november 2007 15:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat is te traag, msn werkt beter
Yummie..een chocokoekje graagquote:Op woensdag 28 november 2007 15:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb zo ook wel mijn goede kanten hoor,
nog een koekje erbij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |