* Dr.Droxz wacht af, en staat klaar met een bakje thee, en overheerlijke koekjes!quote:Op woensdag 28 november 2007 15:22 schreef lynda het volgende:
Ik word alleen gelatennnnnnn![]()
* lynda meldt zich dan maar lekker af en gaat naar D toe![]()
Je vergeet het belangrijkstequote:Op woensdag 28 november 2007 15:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz wacht af, en staat klaar met een bakje thee, en overheerlijke koekjes!![]()
Spreek je snel!!!!quote:Op woensdag 28 november 2007 15:28 schreef lynda het volgende:
[..]
Je vergeet het belangrijkste![]()
Ik meld me af voor vandaag! Dag zit er weer opTot morgen!
quote:
nee hoor, dat zien jullie verkeerd .. das buiten FOK! omquote:
oow dan valt t wel meequote:Op woensdag 28 november 2007 15:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
nee hoor, dat zien jullie verkeerd .. das buiten FOK! om
quote:Op woensdag 28 november 2007 15:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
sleept diertjuh mee terug, bakje thee was het he?
Ik zou willen dat ik hetzelfde kon zeggen... Moet nog téveel gaan leren voor een examen aankomende maandag, en uitgerekend deze week heb ik het weer veel te druk daarvoorquote:Op woensdag 28 november 2007 15:52 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
oow dan valt t wel mee![]()
even ontopic trouwens, t is echt te rustig hier vanmiddaggewoon geen reet te doen!!
Mên, ik wil net gaan eten!quote:Op woensdag 28 november 2007 15:53 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Dan wil ik maar niet weten wat ze naar elkaar pmen
Het word hier ook besproken, dus dat is wel binnen fokquote:Op woensdag 28 november 2007 15:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
nee hoor, dat zien jullie verkeerd .. das buiten FOK! om
Ik heb zo ook wel mijn goede kanten hoor,quote:Op woensdag 28 november 2007 15:52 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Lekker!*wandelt weer weg met thee
*
Dat is te traag, msn werkt beterquote:Op woensdag 28 november 2007 15:53 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Dan wil ik maar niet weten wat ze naar elkaar pmen
Niet beginnen aan de details hequote:Op woensdag 28 november 2007 15:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat is te traag, msn werkt beter
Yummie..een chocokoekje graagquote:Op woensdag 28 november 2007 15:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb zo ook wel mijn goede kanten hoor,
nog een koekje erbij?
quote:Op woensdag 28 november 2007 15:58 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Niet beginnen aan de details he
ok, ik stop al ..quote:Op woensdag 28 november 2007 15:58 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Niet beginnen aan de details he
quote:
* Sm0keZ ontvreemdt WL's schoenquote:Op woensdag 28 november 2007 16:17 schreef WhiteLightning het volgende:
* WhiteLightning heeft zn schoen gezet
* Dylanesque heeft z'n schoenen gewoon aanquote:Op woensdag 28 november 2007 16:17 schreef WhiteLightning het volgende:
* WhiteLightning heeft zn schoen gezet
quote:Op woensdag 28 november 2007 16:18 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
* Dylanesque heeft z'n schoenen gewoon aan
heeeeeejjjjjjjjj niet de wortel jatten heh, ik weet dat je honger hebt enzo, mar tochquote:
* Dr.Droxz had er al vodka voor je ingestoptquote:Op woensdag 28 november 2007 16:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heeeeeejjjjjjjjj niet de wortel jatten heh, ik weet dat je honger hebt enzo, mar toch
Sevennnnteas!quote:Op woensdag 28 november 2007 16:35 schreef Seventees het volgende:
TeVeelHarryPotter
![]()
Hier ben ik, Dylan!
hee ik had mn schoenen nog gewoon aanquote:Op woensdag 28 november 2007 16:36 schreef Seventees het volgende:
* Seventees gooit in alle schoenen een wortel voor het paard
verdomme!! smokez , terug die schoen!quote:Op woensdag 28 november 2007 16:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz had er al vodka voor je ingestopt >:)
Nietwaar, ik heb net 4 broodjes pindakaas en 2 mandarijnen opquote:Op woensdag 28 november 2007 16:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heeeeeejjjjjjjjj niet de wortel jatten heh, ik weet dat je honger hebt enzo, mar toch
Ik weet van niksquote:Op woensdag 28 november 2007 16:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
verdomme!! smokez , terug die schoen!
Hij heeft z`n kado al gekregen van de sintquote:Op woensdag 28 november 2007 16:38 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
hee ik had mn schoenen nog gewoon aan
nu loop ik mn wortel mis
![]()
![]()
pindakaas...hmmm dat ga ik dus morgen even halenquote:Op woensdag 28 november 2007 16:40 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nietwaar, ik heb net 4 broodjes pindakaas en 2 mandarijnen op
Zijn dat Celebrations?quote:Op woensdag 28 november 2007 16:41 schreef DavyE het volgende:
[..]
Hij heeft z`n kado al gekregen van de sint
[ afbeelding ]
of is dit zijn loon ja sorry hoor dit is gewoon een open deur intrappen
whaha, hij ziet er ieder geval wel gelukkig uitquote:Op woensdag 28 november 2007 16:41 schreef DavyE het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
das waar als mensen maar gezond en gelukkig zijn tochquote:Op woensdag 28 november 2007 16:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whaha, hij ziet er ieder geval wel gelukkig uit
echt zo dat je denkt vanquote:
WL hebben ze je nou eindelijk van ontblocked van Fok ?quote:Op woensdag 28 november 2007 16:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
echt zo dat je denkt van
[ afbeelding ]
Yup!quote:Op woensdag 28 november 2007 16:46 schreef DavyE het volgende:
[..]
WL hebben ze je nou eindelijk van ontblocked van Fok ?
Lekker man, heb vandaag ook net weer een nieuwe neergezet op m'n werk, hoef ik thuis m'n brood niet meer te smerenquote:Op woensdag 28 november 2007 16:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
pindakaas...hmmm dat ga ik dus morgen even halen
Dat is toch altijd op stage?quote:
We misten je verhalen en gezelschap al. We dachten dat je niet meer zou terugkomenquote:
mja makkelijk jaquote:Op woensdag 28 november 2007 16:48 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Lekker man, heb vandaag ook net weer een nieuwe neergezet op m'n werk, hoef ik thuis m'n brood niet meer te smeren
[ afbeelding ]
Ja lekker, doe mij maar een bakkiequote:Op woensdag 28 november 2007 16:49 schreef peterh het volgende:
[..]
Dat is toch altijd op stage?![]()
Af en toe even koffie halen voor je collega's.. ~O>
t was ook erg vervelend geblocked te zijnquote:Op woensdag 28 november 2007 16:49 schreef DavyE het volgende:
[..]
We misten je verhalen en gezelschap al. We dachten dat je niet meer zou terugkomen![]()
maar gelukkig je bent er weer
nice one!quote:Op woensdag 28 november 2007 16:41 schreef DavyE het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben de stagair niet!quote:Op woensdag 28 november 2007 16:50 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja lekker, doe mij maar een bakkie
kan ook wel een bak gebruiken, ben al 9 uur aan het "werk" jaquote:Op woensdag 28 november 2007 16:50 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja lekker, doe mij maar een bakkie
pas op hoor anders moet ik weer blote vrouwen gaan postenquote:Op woensdag 28 november 2007 16:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
t was ook erg vervelend geblocked te zijn![]()
en nu weer een ,mooie illustratie van een paard
[ afbeelding ]
zeg de openhaard staat in de brand! hoe zit dat ?quote:
En met kerstquote:Op woensdag 28 november 2007 16:54 schreef Seventees het volgende:
Op 5 december maken we er van: geen reet gekregen op/met/van Sinterklaas
Ik lach ook niet. Ik huil..op een bijzondere manierquote:
Zekers te weten! Thuis nog wel choco eitjes liggenquote:
Ik verwacht anders heel veel pakketjes van de Sintquote:Op woensdag 28 november 2007 16:54 schreef Seventees het volgende:
Op 5 december maken we er van: geen reet gekregen op/met/van Sinterklaas
dat of de zakquote:Op woensdag 28 november 2007 16:59 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik verwacht anders heel veel pakketjes van de Sint
hey maar tis ieder geval warmer in spanje dan hier , dus waarom niet ?quote:
Das waar. Maar wat moet je verder in Spanje doen behalve genieten van de warmte.. leuk voor een weekje, maar dan ga ik de storm en regen vast wel weer missenquote:Op woensdag 28 november 2007 17:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hey maar tis ieder geval warmer in spanje dan hier , dus waarom niet ?
Zeur niet, ik nog 5 uur!quote:Op woensdag 28 november 2007 17:14 schreef Dylanesque het volgende:
Dag Droxz, Diertje en Six, ik zit hier nog een kwartier
Nietwaar, ik was om 11:30 m'n bed al uitquote:Op woensdag 28 november 2007 17:23 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
jij hebt uitgeslapen, niet zeuren
ik om 6.30quote:Op woensdag 28 november 2007 17:24 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nietwaar, ik was om 11:30 m'n bed al uit
ik 3 uur laterquote:Op woensdag 28 november 2007 17:24 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nietwaar, ik was om 11:30 m'n bed al uit
Jazeker!quote:Op woensdag 28 november 2007 19:52 schreef lynda het volgende:
Ben pas net thuis
Smokez nog lekker aan het werk?
quote:Op woensdag 28 november 2007 19:52 schreef lynda het volgende:
Ben pas net thuis
Smokez nog lekker aan het werk?
Yep, ik ben nog aan het werkquote:Op woensdag 28 november 2007 19:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ej!!!!!!! Jij hebt nog eens timing!
inderdaad, Tinus, nog relaxt aan het werk? >:)
En trouwens, je moeder, díe heeft pas timing!quote:Op woensdag 28 november 2007 19:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ej!!!!!!! Jij hebt nog eens timing!
Welk klote tijden zo op je werk, of heeeuuuuuuuul vroeg, of juist laat ...quote:
Valt mee, 's avonds is meestal niet zo druk. Ik kan nu tenminste leren voor m'n volgende examen, zonder dat dat m'n eigen tijd kost enzoquote:Op woensdag 28 november 2007 20:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Welk klote tijden zo op je werk, of heeeuuuuuuuul vroeg, of juist laat ...
dan maar mijn tijden zo
ik ben zo bij je hoor!quote:Op woensdag 28 november 2007 20:02 schreef lynda het volgende:
jou tijden.. liever niet droxzWord niet elke avond zo laat hoor
![]()
Hoe lang moet je nog droxz?
hallo ik ben net weg :|quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |