Jazeker!quote:Op woensdag 28 november 2007 19:52 schreef lynda het volgende:
Ben pas net thuis
Smokez nog lekker aan het werk?
quote:Op woensdag 28 november 2007 19:52 schreef lynda het volgende:
Ben pas net thuis
Smokez nog lekker aan het werk?
Yep, ik ben nog aan het werkquote:Op woensdag 28 november 2007 19:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ej!!!!!!! Jij hebt nog eens timing!
inderdaad, Tinus, nog relaxt aan het werk? >:)
En trouwens, je moeder, díe heeft pas timing!quote:Op woensdag 28 november 2007 19:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ej!!!!!!! Jij hebt nog eens timing!
Welk klote tijden zo op je werk, of heeeuuuuuuuul vroeg, of juist laat ...quote:
Valt mee, 's avonds is meestal niet zo druk. Ik kan nu tenminste leren voor m'n volgende examen, zonder dat dat m'n eigen tijd kost enzoquote:Op woensdag 28 november 2007 20:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Welk klote tijden zo op je werk, of heeeuuuuuuuul vroeg, of juist laat ...
dan maar mijn tijden zo
ik ben zo bij je hoor!quote:Op woensdag 28 november 2007 20:02 schreef lynda het volgende:
jou tijden.. liever niet droxzWord niet elke avond zo laat hoor
![]()
Hoe lang moet je nog droxz?
hallo ik ben net weg :|quote:
gooi jij dat even open en blootquote:Op woensdag 28 november 2007 20:02 schreef lynda het volgende:
jou tijden.. liever niet droxzWord niet elke avond zo laat hoor
![]()
Hoe lang moet je nog SMOKEZ?
ik beken.. ik denk teveel aan droxz![]()
Damn, huur een kamer ofzoquote:Op woensdag 28 november 2007 20:08 schreef lynda het volgende:
[..]
Geen reet te doen op je werk, behalve de romances van Droxz en Lynda volgen, deel 68
naast de bar zijn er kamers zat hoorquote:
Of deel een PC, kun je omstebeurt PM's naar elkaar sturenquote:Op woensdag 28 november 2007 20:11 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Of overnacht bij elkaar
![]()
Kunnen ze in het bijzijn van elkaar aan elkaar denken ofzo..
Buiten deze post om dan, waar vroeg ik precies door?quote:Op woensdag 28 november 2007 20:13 schreef lynda het volgende:
Maar toch is het blijkbaar wel zo boeiend aangezien iedereen maar door blijft vragen *fluit*
ik post gewoon door, dat leest toch nietmand terug morgenquote:Op woensdag 28 november 2007 20:11 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Of overnacht bij elkaar
![]()
Kunnen ze in het bijzijn van elkaar aan elkaar denken ofzo..
Whehe, da's ook weer zo natuurlijkquote:Op woensdag 28 november 2007 20:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ik post gewoon door, dat leest toch nietmand terug morgen
quote:Op woensdag 28 november 2007 20:14 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Of deel een PC, kun je omstebeurt PM's naar elkaar sturen
*mompelt iets over dit weekend, en dat alles wel goed komt* fluitquote:Op woensdag 28 november 2007 20:15 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Whehe, da's ook weer zo natuurlijk
Ah, deze ga ik morgen nog wel een paar keer quoten voor als iemand hem gemist heeftquote:Op woensdag 28 november 2007 20:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
*mompelt iets over dit weekend, en dat alles wel goed komt* fluit
gewoon doorgaan, gewoon doorgaan, er is niets aan de hand mensen, gewoon doorgaan >:)
Sommige zijn fanatiekquote:Op woensdag 28 november 2007 20:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
nee!quote:Op woensdag 28 november 2007 20:18 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ah, deze ga ik morgen nog wel een paar keer quoten voor als iemand hem gemist heeft
Zeg, ik ben aan het leren, moet het hele netwerk in de gaten houden, en dan lopen jullie me weer af te leiden in een SC topic die alleen tijdens werktijd gebruikt hoort te worden?quote:Op woensdag 28 november 2007 20:17 schreef lynda het volgende:
Post dan maar vrolijk mee..
Alleen maar om smokez wat bezigheidstherapie te geven tijdens zijn 'werk'
Daarom, als jij morgen ook een paar posts gaan quoten, leert ie het fanatiek zijn wel af denk ikquote:
en dat denk jijquote:Op woensdag 28 november 2007 20:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |