* Sm0keZ ontvreemdt WL's schoenquote:Op woensdag 28 november 2007 16:17 schreef WhiteLightning het volgende:
* WhiteLightning heeft zn schoen gezet
* Dylanesque heeft z'n schoenen gewoon aanquote:Op woensdag 28 november 2007 16:17 schreef WhiteLightning het volgende:
* WhiteLightning heeft zn schoen gezet
quote:Op woensdag 28 november 2007 16:18 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
* Dylanesque heeft z'n schoenen gewoon aan
heeeeeejjjjjjjjj niet de wortel jatten heh, ik weet dat je honger hebt enzo, mar tochquote:
* Dr.Droxz had er al vodka voor je ingestoptquote:Op woensdag 28 november 2007 16:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heeeeeejjjjjjjjj niet de wortel jatten heh, ik weet dat je honger hebt enzo, mar toch
Sevennnnteas!quote:Op woensdag 28 november 2007 16:35 schreef Seventees het volgende:
TeVeelHarryPotter
![]()
Hier ben ik, Dylan!
hee ik had mn schoenen nog gewoon aanquote:Op woensdag 28 november 2007 16:36 schreef Seventees het volgende:
* Seventees gooit in alle schoenen een wortel voor het paard
verdomme!! smokez , terug die schoen!quote:Op woensdag 28 november 2007 16:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz had er al vodka voor je ingestopt >:)
Nietwaar, ik heb net 4 broodjes pindakaas en 2 mandarijnen opquote:Op woensdag 28 november 2007 16:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heeeeeejjjjjjjjj niet de wortel jatten heh, ik weet dat je honger hebt enzo, mar toch
Ik weet van niksquote:Op woensdag 28 november 2007 16:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
verdomme!! smokez , terug die schoen!
Hij heeft z`n kado al gekregen van de sintquote:Op woensdag 28 november 2007 16:38 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
hee ik had mn schoenen nog gewoon aan
nu loop ik mn wortel mis
![]()
![]()
pindakaas...hmmm dat ga ik dus morgen even halenquote:Op woensdag 28 november 2007 16:40 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nietwaar, ik heb net 4 broodjes pindakaas en 2 mandarijnen op
Zijn dat Celebrations?quote:Op woensdag 28 november 2007 16:41 schreef DavyE het volgende:
[..]
Hij heeft z`n kado al gekregen van de sint
[ afbeelding ]
of is dit zijn loon ja sorry hoor dit is gewoon een open deur intrappen
whaha, hij ziet er ieder geval wel gelukkig uitquote:Op woensdag 28 november 2007 16:41 schreef DavyE het volgende:
[..]
Hij heeft z`n kado al gekregen van de sint
[ afbeelding ]
of is dit zijn loon ja sorry hoor dit is gewoon een open deur intrappen
das waar als mensen maar gezond en gelukkig zijn tochquote:Op woensdag 28 november 2007 16:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whaha, hij ziet er ieder geval wel gelukkig uit
echt zo dat je denkt vanquote:
WL hebben ze je nou eindelijk van ontblocked van Fok ?quote:Op woensdag 28 november 2007 16:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
echt zo dat je denkt van
[ afbeelding ]
Yup!quote:Op woensdag 28 november 2007 16:46 schreef DavyE het volgende:
[..]
WL hebben ze je nou eindelijk van ontblocked van Fok ?
Lekker man, heb vandaag ook net weer een nieuwe neergezet op m'n werk, hoef ik thuis m'n brood niet meer te smerenquote:Op woensdag 28 november 2007 16:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
pindakaas...hmmm dat ga ik dus morgen even halen
Dat is toch altijd op stage?quote:
We misten je verhalen en gezelschap al. We dachten dat je niet meer zou terugkomenquote:
mja makkelijk jaquote:Op woensdag 28 november 2007 16:48 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Lekker man, heb vandaag ook net weer een nieuwe neergezet op m'n werk, hoef ik thuis m'n brood niet meer te smeren
[ afbeelding ]
Ja lekker, doe mij maar een bakkiequote:Op woensdag 28 november 2007 16:49 schreef peterh het volgende:
[..]
Dat is toch altijd op stage?![]()
Af en toe even koffie halen voor je collega's.. ~O>
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |