oh ja ?? weet je wel wat er in die koffer zit ?quote:Op donderdag 15 november 2007 16:25 schreef NrSiX het volgende:
ook vrolijk
[ afbeelding ]
nog 45 minuuutn
jup, een hendige ethiopiër.. dit was de oude manier van mensensmokkelquote:Op donderdag 15 november 2007 16:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh ja ?? weet je wel wat er in die koffer zit ?
ah , ik dacht dat dat alleen met chinezen ging ?quote:Op donderdag 15 november 2007 16:28 schreef NrSiX het volgende:
[..]
jup, een hendige ethiopiër.. dit was de oude manier van mensensmokkel
nee joh, ethiopiers zijn iets dunner.. past beter, en lenig zijn ze ookquote:Op donderdag 15 november 2007 16:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah , ik dacht dat dat alleen met chinezen ging ?
wat dat betreft ben ik wel blij dat ik vlakbij de kust woon. (is het vaak meestal warmer)quote:Op donderdag 15 november 2007 16:30 schreef NrSiX het volgende:
al 4? pas 2 hiervanmorgen om kwart voor 7 was het -2 ofz
past het niet, dan toch!quote:Op donderdag 15 november 2007 16:30 schreef NrSiX het volgende:
[..]
nee joh, ethiopiers zijn iets dunner.. past beter, en lenig zijn ze ook![]()
nou dan had ik toch liever dat het door gingquote:Op donderdag 15 november 2007 16:31 schreef NrSiX het volgende:
ow!!! er zat een bom in, de mensen waren opweg naar het concert van dries voelflink, vandaar dat het niet doorgaat..
Profielkijkert!quote:Op donderdag 15 november 2007 16:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
past het niet, dan toch!
krak!
Als je dat serieus meent ben ik uitgepraatquote:Op donderdag 15 november 2007 16:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou dan had ik toch liever dat het door ging
ben jij Fan van die gast ?quote:Op donderdag 15 november 2007 16:34 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Profielkijkert!
[..]
Als je dat serieus meent ben ik uitgepraatHO!
pff
![]()
![]()
![]()
Miscommunicatie, nee en ik dacht dat jij dat wel was vandaar dat ik dat suggereerdequote:Op donderdag 15 november 2007 16:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ben jij Fan van die gast ?
geeft nixquote:Op donderdag 15 november 2007 16:37 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Miscommunicatie, nee en ik dacht dat jij dat wel was vandaar dat ik dat suggereerde
Nog een minuutje of 35 a 40 ...quote:Op donderdag 15 november 2007 16:58 schreef NrSiX het volgende:
hoelang moet je nog?
Als je maar tegen schelden kan, want daar schijn ik goed in te zijnquote:Op donderdag 15 november 2007 17:00 schreef WhiteLightning het volgende:
ik moet nog een kwartier!!!
Droxz als je vanavond een mongool op TS hoort , ben ik het. dan weet je dat alvast
whehequote:Op donderdag 15 november 2007 17:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Als je maar tegen schelden kan, want daar schijn ik goed in te zijn![]()
Ik ga mijn best doen!quote:Op donderdag 15 november 2007 17:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whehegeen probleem, zolang je af en toe maar normale woorden ertussen zet
ts server ip: nova-inside.comquote:Op donderdag 15 november 2007 17:09 schreef NrSiX het volgende:
Welke TS server?net uitgevonden dat ik kan golfen hier in het pand, bedankt meneer de makelaar ;P
quote:Op donderdag 15 november 2007 17:14 schreef WhiteLightning het volgende:
luitjes , ik ga ervan door, tot morgen![]()
Dat klinkt inderdaad niet verkeerd!quote:Op donderdag 15 november 2007 19:28 schreef Seventees het volgende:
Na een lange werkdag verdien je bord friet![]()
welke versie moet je hebben?quote:Op donderdag 15 november 2007 20:51 schreef lynda het volgende:
Zucht.. thuis aan project verder gaan sucksIk krijg het hele visio ellende niet gedownload
Moet erge honger hebben wil ik dat naar binnen proppen...quote:Op donderdag 15 november 2007 20:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad niet verkeerd!
ik moest het vandaag doen met boerenkool met een rookworst![]()
de 2007 versie.. ga ik zo nog van jouquote:
Heb ik!quote:Op donderdag 15 november 2007 21:04 schreef lynda het volgende:
[..]
de 2007 versie.. ga ik zo nog van jouook?
Krijg bij het downloaden continu van die vage foutmeldingen dat je niets kan downloaden als je iets niet heb toegevoegd aan winkelwagen, dan is naam weer niet goed, dan email etc etc..
After work nog stressk rijgen ook![]()
Ben hem aan het downloaden voor je, 280 mb .. dus heb ik zo binnen ...quote:
is goed hoorquote:Op donderdag 15 november 2007 21:16 schreef lynda het volgende:
Droxz.. ik hou van jouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuik pb je wel even!
Haha ja is goedquote:
Geen reet te doen op je werk en thuis...quote:Op donderdag 15 november 2007 21:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
is goed hoor![]()
wel grappig dat we eigenlijk in de avond nog steeds in dit topic zitten hahahahaha![]()
quote:Op donderdag 15 november 2007 21:26 schreef Seventees het volgende:
[..]
Geen reet te doen op je werk en thuis...
Wat zijn we een zielig stel
Ik zal aan jou denken als ik morgenochtend nog lekker in me warme bedje ligquote:Op donderdag 15 november 2007 21:40 schreef Bellerophon het volgende:
NachtbrakenZal aan je denken als ik in mijn warme bedje lig
![]()
Dan blijf ik lekker doorgaan zo, dan hou ik er niets aan overquote:Op donderdag 15 november 2007 22:23 schreef Seventees het volgende:
Dylan en Magnolia aka zussie
Dylan en Dierjuh
Lynda en Bob!
Wat zit er in die koffie/thee die hier geschonken wordt?
Ze overdrijft hoor.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dan blijf ik lekker doorgaan zo, dan hou ik er niets aan over![]()
quote:Op donderdag 15 november 2007 21:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
wel grappig dat we eigenlijk in de avond nog steeds in dit topic zitten hahahahaha![]()
wel meer mensen hier hoor, ik sprak WL net op teamspeak .. ben met Lynda op msn ... en de Seventees is hier ookquote:
Nah veel plezier op TS, MSN en ehh waar jullie allemaal nog meer bezig zijn, ik ga lekker slapenquote:Op donderdag 15 november 2007 23:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
wel meer mensen hier hoor, ik sprak WL net op teamspeak .. ben met Lynda op msn ... en de Seventees is hier ook![]()
Ik heb morgen inderdaad weer een drukke dag, dus zal er morgen niet veel zijn denk ik ...quote:Op donderdag 15 november 2007 23:33 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nah veel plezier op TS, MSN en ehh waar jullie allemaal nog meer bezig zijn, ik ga lekker slapen![]()
Morgen weer hard werken tenslotte
ik ben onschuldig!!quote:Op donderdag 15 november 2007 23:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb morgen inderdaad weer een drukke dag, dus zal er morgen niet veel zijn denk ik ...
weltruste!
* Dr.Droxz kijkt op de klok, kut, kan nog maar 6 uur slapen!![]()
quote:
quote:Op vrijdag 16 november 2007 00:13 schreef lynda het volgende:
* lynda schopt Droxz hier ook nog even naar bed
Weer een proces af![]()
Ik ben onschuldig! En Lynda, je gaat me toch niet vertellen dat je vrij bent he?quote:Op donderdag 15 november 2007 22:23 schreef Seventees het volgende:
Dylan en Magnolia aka zussie
Dylan en Dierjuh
Lynda en Bob Dr.Droxz!
Wat zit er in die koffie/thee die hier geschonken wordt?
Hmm vervelend, hoop maar dat je dan geen zware dag zal gaan hebben vandaagquote:Op vrijdag 16 november 2007 07:45 schreef Seventees het volgende:
Buren hadden feest. Halve nacht verstookt van nachtrust
sinds jij weg was heb ik ook niet meer gespeeld hoor,quote:Op vrijdag 16 november 2007 07:45 schreef WhiteLightning het volgende:
mogge allen
sorry droxz was een beetje laat geworden, had geen zin meer om te gamendus moeten we een keertje overdoen
* Bellerophon mompelt iets over laat maken en lyndaquote:Op vrijdag 16 november 2007 07:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
mogguh allemaal ... *zucht .. 5,5 uur slapen is toch te weinig merk ik nu*![]()
Ik heb haar gewoon geholpen met visio hoorquote:Op vrijdag 16 november 2007 07:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
* Bellerophon mompelt iets over laat maken en lynda
Haha, and the soap continuesquote:Op vrijdag 16 november 2007 08:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb haar gewoon geholpen met visio hoor![]()
Dat valt dan ook wel weer mee ...quote:
Heb mijn eerste bakje thee er alweer op zitten, wat zeg ik... ben alweer 1 uur en 10 minuten aan het 'werk'!quote:Op vrijdag 16 november 2007 08:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat valt dan ook wel weer mee ...
Mensen mensen mensen, ik heb echt geen zin meer ...
en moet zelf nog beginnen aan mijn eerste bak koffie van vandaag![]()
ik heb ook aardig last van mijn maag, vanochtend "danoontje power" gegeten ...quote:Op vrijdag 16 november 2007 08:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heb mijn eerste bakje thee er alweer op zitten, wat zeg ik... ben alweer 1 uur en 10 minuten aan het 'werk'!
Pff heb alleen last van mijn maag, zuur gevoel enzo![]()
Geloof me kerel, ik heb nog véééél minder zin!quote:Op vrijdag 16 november 2007 08:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mensen mensen mensen, ik heb echt geen zin meer ...
ej ej! Ik ben jullie prive demotivator, en heb natuurlijk nog veeeeeeel minder zin!quote:Op vrijdag 16 november 2007 08:16 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Geloof me kerel, ik heb nog véééél minder zin!
Dat gevoel heb ik dus ook, rustig aan doen dus vandaag... en water drinken hequote:Op vrijdag 16 november 2007 08:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ik heb ook aardig last van mijn maag, vanochtend "danoontje power" gegeten ...
nou weet ik dat ik dat nooit meer moet doen, het lijkt wel oorlog in mijn maag![]()
inmiddels heb ik een collega gevonden die koffie wilde halen ...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |