is goed hoorquote:Op donderdag 15 november 2007 21:16 schreef lynda het volgende:
Droxz.. ik hou van jouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuik pb je wel even!
Haha ja is goedquote:
Geen reet te doen op je werk en thuis...quote:Op donderdag 15 november 2007 21:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
is goed hoor![]()
wel grappig dat we eigenlijk in de avond nog steeds in dit topic zitten hahahahaha![]()
quote:Op donderdag 15 november 2007 21:26 schreef Seventees het volgende:
[..]
Geen reet te doen op je werk en thuis...
Wat zijn we een zielig stel
Ik zal aan jou denken als ik morgenochtend nog lekker in me warme bedje ligquote:Op donderdag 15 november 2007 21:40 schreef Bellerophon het volgende:
NachtbrakenZal aan je denken als ik in mijn warme bedje lig
![]()
Dan blijf ik lekker doorgaan zo, dan hou ik er niets aan overquote:Op donderdag 15 november 2007 22:23 schreef Seventees het volgende:
Dylan en Magnolia aka zussie
Dylan en Dierjuh
Lynda en Bob!
Wat zit er in die koffie/thee die hier geschonken wordt?
Ze overdrijft hoor.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dan blijf ik lekker doorgaan zo, dan hou ik er niets aan over![]()
quote:Op donderdag 15 november 2007 21:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
wel grappig dat we eigenlijk in de avond nog steeds in dit topic zitten hahahahaha![]()
wel meer mensen hier hoor, ik sprak WL net op teamspeak .. ben met Lynda op msn ... en de Seventees is hier ookquote:
Nah veel plezier op TS, MSN en ehh waar jullie allemaal nog meer bezig zijn, ik ga lekker slapenquote:Op donderdag 15 november 2007 23:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
wel meer mensen hier hoor, ik sprak WL net op teamspeak .. ben met Lynda op msn ... en de Seventees is hier ook![]()
Ik heb morgen inderdaad weer een drukke dag, dus zal er morgen niet veel zijn denk ik ...quote:Op donderdag 15 november 2007 23:33 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nah veel plezier op TS, MSN en ehh waar jullie allemaal nog meer bezig zijn, ik ga lekker slapen![]()
Morgen weer hard werken tenslotte
ik ben onschuldig!!quote:Op donderdag 15 november 2007 23:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb morgen inderdaad weer een drukke dag, dus zal er morgen niet veel zijn denk ik ...
weltruste!
* Dr.Droxz kijkt op de klok, kut, kan nog maar 6 uur slapen!![]()
quote:
quote:Op vrijdag 16 november 2007 00:13 schreef lynda het volgende:
* lynda schopt Droxz hier ook nog even naar bed
Weer een proces af![]()
Ik ben onschuldig! En Lynda, je gaat me toch niet vertellen dat je vrij bent he?quote:Op donderdag 15 november 2007 22:23 schreef Seventees het volgende:
Dylan en Magnolia aka zussie
Dylan en Dierjuh
Lynda en Bob Dr.Droxz!
Wat zit er in die koffie/thee die hier geschonken wordt?
Hmm vervelend, hoop maar dat je dan geen zware dag zal gaan hebben vandaagquote:Op vrijdag 16 november 2007 07:45 schreef Seventees het volgende:
Buren hadden feest. Halve nacht verstookt van nachtrust
sinds jij weg was heb ik ook niet meer gespeeld hoor,quote:Op vrijdag 16 november 2007 07:45 schreef WhiteLightning het volgende:
mogge allen
sorry droxz was een beetje laat geworden, had geen zin meer om te gamendus moeten we een keertje overdoen
* Bellerophon mompelt iets over laat maken en lyndaquote:Op vrijdag 16 november 2007 07:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
mogguh allemaal ... *zucht .. 5,5 uur slapen is toch te weinig merk ik nu*![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |