Nog een minuutje of 35 a 40 ...quote:Op donderdag 15 november 2007 16:58 schreef NrSiX het volgende:
hoelang moet je nog?
Als je maar tegen schelden kan, want daar schijn ik goed in te zijnquote:Op donderdag 15 november 2007 17:00 schreef WhiteLightning het volgende:
ik moet nog een kwartier!!!
Droxz als je vanavond een mongool op TS hoort , ben ik het. dan weet je dat alvast
whehequote:Op donderdag 15 november 2007 17:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Als je maar tegen schelden kan, want daar schijn ik goed in te zijn![]()
Ik ga mijn best doen!quote:Op donderdag 15 november 2007 17:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whehegeen probleem, zolang je af en toe maar normale woorden ertussen zet
ts server ip: nova-inside.comquote:Op donderdag 15 november 2007 17:09 schreef NrSiX het volgende:
Welke TS server?net uitgevonden dat ik kan golfen hier in het pand, bedankt meneer de makelaar ;P
quote:Op donderdag 15 november 2007 17:14 schreef WhiteLightning het volgende:
luitjes , ik ga ervan door, tot morgen![]()
Dat klinkt inderdaad niet verkeerd!quote:Op donderdag 15 november 2007 19:28 schreef Seventees het volgende:
Na een lange werkdag verdien je bord friet![]()
welke versie moet je hebben?quote:Op donderdag 15 november 2007 20:51 schreef lynda het volgende:
Zucht.. thuis aan project verder gaan sucksIk krijg het hele visio ellende niet gedownload
Moet erge honger hebben wil ik dat naar binnen proppen...quote:Op donderdag 15 november 2007 20:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad niet verkeerd!
ik moest het vandaag doen met boerenkool met een rookworst![]()
de 2007 versie.. ga ik zo nog van jouquote:
Heb ik!quote:Op donderdag 15 november 2007 21:04 schreef lynda het volgende:
[..]
de 2007 versie.. ga ik zo nog van jouook?
Krijg bij het downloaden continu van die vage foutmeldingen dat je niets kan downloaden als je iets niet heb toegevoegd aan winkelwagen, dan is naam weer niet goed, dan email etc etc..
After work nog stressk rijgen ook![]()
Ben hem aan het downloaden voor je, 280 mb .. dus heb ik zo binnen ...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |