Ik heb haar gewoon geholpen met visio hoorquote:Op vrijdag 16 november 2007 07:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
* Bellerophon mompelt iets over laat maken en lynda
Haha, and the soap continuesquote:Op vrijdag 16 november 2007 08:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb haar gewoon geholpen met visio hoor![]()
Dat valt dan ook wel weer mee ...quote:
Heb mijn eerste bakje thee er alweer op zitten, wat zeg ik... ben alweer 1 uur en 10 minuten aan het 'werk'!quote:Op vrijdag 16 november 2007 08:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat valt dan ook wel weer mee ...
Mensen mensen mensen, ik heb echt geen zin meer ...
en moet zelf nog beginnen aan mijn eerste bak koffie van vandaag![]()
ik heb ook aardig last van mijn maag, vanochtend "danoontje power" gegeten ...quote:Op vrijdag 16 november 2007 08:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heb mijn eerste bakje thee er alweer op zitten, wat zeg ik... ben alweer 1 uur en 10 minuten aan het 'werk'!
Pff heb alleen last van mijn maag, zuur gevoel enzo![]()
Geloof me kerel, ik heb nog véééél minder zin!quote:Op vrijdag 16 november 2007 08:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mensen mensen mensen, ik heb echt geen zin meer ...
ej ej! Ik ben jullie prive demotivator, en heb natuurlijk nog veeeeeeel minder zin!quote:Op vrijdag 16 november 2007 08:16 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Geloof me kerel, ik heb nog véééél minder zin!
Dat gevoel heb ik dus ook, rustig aan doen dus vandaag... en water drinken hequote:Op vrijdag 16 november 2007 08:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ik heb ook aardig last van mijn maag, vanochtend "danoontje power" gegeten ...
nou weet ik dat ik dat nooit meer moet doen, het lijkt wel oorlog in mijn maag![]()
inmiddels heb ik een collega gevonden die koffie wilde halen ...![]()
quote:Op vrijdag 16 november 2007 08:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
p.s kwam deze net tegen, klassiekertje!![]()
Jamaar, ik had vanmorgen om 5 uur al geen zin meer!quote:Op vrijdag 16 november 2007 08:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ej ej! Ik ben jullie prive demotivator, en heb natuurlijk nog veeeeeeel minder zin!![]()
Ah dan valt een dagje werk wel weer meequote:Op vrijdag 16 november 2007 08:46 schreef diertjuh het volgende:
Goedemorgen mensen
Vandaag weer een fijn dagje school
Ik ook niet hoor, 20 mensenquote:Op vrijdag 16 november 2007 08:48 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Die van mij ook hoor..heb er ook niet zoveel instaan
Ik volgens mij ook zoiets...maar meestal heb ik toch maar een paar mensen die ik spreek en de rest vrij weinig. Maar als je niets te doen hebt of verveeld..dan is wel handig als er wat meer instaanquote:Op vrijdag 16 november 2007 08:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, 20 mensenAlleen op een moment als deze, heb ik zoiets van, mwah wat meer kan geen kwaad
Ja dat vind ik dus ook.quote:Op vrijdag 16 november 2007 08:55 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik volgens mij ook zoiets...maar meestal heb ik toch maar een paar mensen die ik spreek en de rest vrij weinig. Maar als je niets te doen hebt of verveeld..dan is wel handig als er wat meer instaan
Dankje, zal het nodig hebbenquote:Op vrijdag 16 november 2007 08:57 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat vind ik dus ook.
Enne sterkteAls je klasgenoot nu al begint
Hahaha, nou dan zien we jou hier ook wel weer verschijnen om je gal te spuienquote:Op vrijdag 16 november 2007 08:59 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Dankje, zal het nodig hebben. Zal ze zo wel weer komen met dat ze het niet snapt of dat het niet lukt.
![]()
uhu, denk dat ik hier maar even blijfquote:Op vrijdag 16 november 2007 09:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hahaha, nou dan zien we jou hier ook wel weer verschijnen om je gal te spuien
Chatsessies op Fok! ... altijd gezelligquote:Op vrijdag 16 november 2007 09:04 schreef diertjuh het volgende:
[..]
uhu, denk dat ik hier maar even blijf
heb vrij weinig zin om wat te gaan doen.
quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Chatsessies op Fok! ... altijd gezellig
heb al 6 finimals op vanaf 3 uur vannacht.quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:14 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
om er maar ff een groot plaatje tegenaan te knallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |