Ah we hebben weer een ongelovigequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 08:38 schreef Cyberchill het volgende:
Geen reet te doen bestaat niet![]()
Altijd kan er iets beter aangepakt worden, dit is de tijd om het bedrijf en/of producten te verbeteren
Hier een enkel telefoontje, dat doorverbonden moest wordenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 08:38 schreef Chandler het volgende:
Mogguh, hier is tot nu toe ook weinig te doen... 2 nieuwsbrieven verwerkt that's all
Is er geen proces wat je vind zuigen en beter kan?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 08:43 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ah we hebben weer een ongelovige![]()
Ik verleen service aan werknemers hier, maar die zijn allemaal op vakantie. Alle overige taken (magazijn en archieven opschonen, hangmapkasten uitpluizen, werkoverleggen) hebben we 3 weken geleden al gedaan, er is écht geen reet te doen
Jazeker, dit heb ik bij de systeembeheerders neergelegd na overleg met de baas en hier krijgen we stukje bij beetje feedback over terug.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 08:47 schreef Cyberchill het volgende:
[..]
Is er geen proces wat je vind zuigen en beter kan?
Kunnen die werkbonnen niet beter ingericht?
Kan je niet voorbereiden?
Moet het pand niet geschilderd![]()
Verder denken dan je neus lang is![]()
Maar als jij even niks te doen hebt op je werk ben je ook gewoon welkom hier hoorquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 08:53 schreef Cyberchill het volgende:
Oke, oke..
Je bent het in ieder geval aan het proberen
Het is nu al een maand vakantieperiode, zonder dat het echt veel drukker wordt. Alle extra mogelijke werkzaamheden zijn de eerste week al gedaan, nu genieten we met de hele afdeling gewoon van de rust die we de rest van het jaar zeker níet hebbenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 08:53 schreef Cyberchill het volgende:
Maar ik kan mij toch niet voorstellen dat er niet nog iets op te pakken valt![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 08:55 schreef Cyberchill het volgende:
Ik heb zat te doenHeb alleen (nog) niet zo een zin
![]()
Eerst koffie![]()
Tsja vrijdag he, de dag voor het weekend. Dan is het altijd al stiller dan normaal. Iedereen die zich op het weekend aan het voorbereiden isquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 08:38 schreef Nebu het volgende:
word dit weer een saaie dag op het werk?
Voor mij begint het aftellen .....quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:00 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Goeiemorgen![]()
Eerste uurtje zit er weer op![]()
ik nog 7,5, waarvan 1 een uurtje pauze is.. jij maakt lange dagenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:01 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Voor mij begint het aftellen .....
Nog 10 uur te gaan
Jup mijn baas is op vakantie normaal wisselen we af begin ik later enzo....quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:02 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
ik nog 7,5, waarvan 1 een uurtje pauze is.. jij maakt lange dagen![]()
Ahh shit ik heb hier geen flash.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:05 schreef Antal het volgende:
ik zit alweer 3 dagen het volgende spel te doen:
http://www.candystand.com/uk/play.do?id=18048
ik kom helaas nog niet voorbij level 28 op het 'frog' veld..misschien met wat
erbij
Lastig.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:02 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Jup mijn baas is op vakantie normaal wisselen we af begin ik later enzo....
Soms kan ik iemand anders vroeg laten beginnen, maar die heeft nu werk in de ochtend dus die zit ergens bij een klant in enschede ofzo
Leuk een soort warcraft III !quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:05 schreef Antal het volgende:
erbij
Joh ik was hier al om half 8quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:07 schreef melvjehz het volgende:
Dylanesque - vrijdag 24 augustus 2007 @ 08:24
damn zeg heb je uberhaut al gevraagt aan je baas of er wat te doen is of ben je straight to fok gesurfed?
Ik zit nu op level 29quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:05 schreef Antal het volgende:
erbij
ik zit op level 0quote:
Jij mag he-le-maal nietsquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zit op level 0
Access Denied (content_filter_denied)
Your request was denied because of its content categorization: "Games"
For assistance, contact your network support team.
Welkomquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:26 schreef fathank het volgende:
Ik zit hier lekker in m'n eentje, moet iemand vervangen op een andere locatie. Heerlijk, geen mananger die me in me op mn vingers loopt te kijken. En er is geen reet te doen hier, dus lekker de hele dag streams van Lowlands luisteren
.
enigste wat ik mag is geen reet uitvoerenquote:
Maar je mag wel met een dolfijn zwemmenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
enigste wat ik mag is geen reet uitvoeren
én met een tsjikquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:36 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar je mag wel met een dolfijn zwemmen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |