Hij staat ook hoog..maar het kan nog hogerquote:Op donderdag 29 november 2007 20:46 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nah, volgens mij staat Friday12 hoger op de ladder, inmiddels sta ik alweer op de andere ladder
Pff, vrouwenquote:Op donderdag 29 november 2007 20:53 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Hij staat ook hoog..maar het kan nog hoger
Pas op dat je er niet vanaf valt
Ja, stelletje luie flikkers, ik ben aan het werk, heb het druk, en moet alsnóg topics voor jullie aanmaken?quote:
ik ook hoor, nu ben ik niet aan het werk, dus een stuk vrolijkerquote:Op donderdag 29 november 2007 20:45 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Sorry hier moet ik toch even om lachen
Vrouwen kunnen leuk zijn hoorquote:Op donderdag 29 november 2007 20:54 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Pff, vrouwen
Gelukkig valt een man er nooit zelf vanaf, hij wordt er afgesodiemieterd door de eigenaar van de ladder!
Nah, ik ga maar ff eten denk ik, da's ook alweer bijna 3 uur geleden.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ik ook hoor, nu ben ik niet aan het werk, dus een stuk vrolijker
Ehm, als een man de eigenaar is van de ladder mag ik hopen dat hij zichzelf niet op de ladder heeft staan... Dan krijg je weer van die nieuwsberichten dan mensen zichzelf in het openbaar aan het afberen zijn enzoquote:Op donderdag 29 november 2007 20:55 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen leuk zijn hoor
wat nou als de man op de ladder ook de eigenaar is dan? gooit hij zichzelf er dan vanaf?
Dat is niet verkeerd! ga zo maar even mijn seizoen LOST afkijken .. wekker staat weer om 06:00quote:Op donderdag 29 november 2007 20:56 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nah, ik ga maar ff eten denk ik, da's ook alweer bijna 3 uur geleden.
Er staat nog macaroni
gelukkig maar. Een boze droxz is ook niet leukquote:Op donderdag 29 november 2007 20:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ik ook hoor, nu ben ik niet aan het werk, dus een stuk vrolijker
Zo laat!quote:Op donderdag 29 november 2007 20:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat is niet verkeerd! ga zo maar even mijn seizoen LOST afkijken .. wekker staat weer om 06:00
Valt mee joh, zo groot is ie nou ook weer nietquote:Op donderdag 29 november 2007 20:57 schreef diertjuh het volgende:
[..]
gelukkig maar. Een boze droxz is ook niet leuk
Dit is mijn ladderquote:Op donderdag 29 november 2007 20:57 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ehm, als een man de eigenaar is van de ladder mag ik hopen dat hij zichzelf niet op de ladder heeft staan... Dan krijg je weer van die nieuwsberichten dan mensen zichzelf in het openbaar aan het afberen zijn enzo
Sowieso, iedereen heeft z'n eigen ladder
-edit:
Oja, vrouwen kúnnen soms inderdaad best leuk zijn
* Dr.Droxz geeft diertjuh een knipoog, dank u!quote:Op donderdag 29 november 2007 20:57 schreef diertjuh het volgende:
[..]
gelukkig maar. Een boze droxz is ook niet leuk
jij bent ook maar iets van 4 centimeter groterquote:Op donderdag 29 november 2007 20:58 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Valt mee joh, zo groot is ie nou ook weer niet
7e hemel hequote:
hahahahaquote:Op donderdag 29 november 2007 21:05 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
neem ook genoegen met de eerste 6 hoor
quote:Op donderdag 29 november 2007 20:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz geeft diertjuh een knipoog, dank u!
Niet? Hoe groot is die dan?quote:Op donderdag 29 november 2007 20:58 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Valt mee joh, zo groot is ie nou ook weer niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |