Jij ja, jij bent tenminste niet aan het werkquote:Op donderdag 29 november 2007 20:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
sorry, kan er niets aan doen dat ik nou eenmaal actief en vrolijk ben ...
Dank u dank u!quote:Op donderdag 29 november 2007 20:33 schreef diertjuh het volgende:
[..]
owh wees maar vrolijk en actief. Dat vindt ik wel leuk
Ik heb het er ook niet makkelijk mee, maar mij lukt het nog nét!quote:Op donderdag 29 november 2007 20:34 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Sorry darling..kon het niet meer voor me houden.
ben wel voor mijn werk bezig, ben mijn schijf aan het vullen jaquote:Op donderdag 29 november 2007 20:35 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Jij ja, jij bent tenminste niet aan het werk
Denk dat ze dat ook wel doen. Alleen het moet nog even tot ze doordringen.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dank u dank u!
daar kan de rest nou een voorbeeld aan nemen!
toch niet dezelfde als Lynda?quote:Op donderdag 29 november 2007 20:36 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Denk dat ze dat ook wel doen. Alleen het moet nog even tot ze doordringen.
oja wie van jullie stalkt mij?ben al voor de tweede keer anoniem gebeld?
Okee, dan ben je juist voor je werk bezig, maar niet onder werktijd. Dat heb ik het toch beter gedaanquote:Op donderdag 29 november 2007 20:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ben wel voor mijn werk bezig, ben mijn schijf aan het vullen ja
Mij moet je niet aankijken, zelfs na 5 dates wilde je je telefoonnummer nog niet gevenquote:Op donderdag 29 november 2007 20:36 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Denk dat ze dat ook wel doen. Alleen het moet nog even tot ze doordringen.
oja wie van jullie stalkt mij?ben al voor de tweede keer anoniem gebeld?
quote:Op donderdag 29 november 2007 20:38 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mij moet je niet aankijken, zelfs na 5 dates wilde je je telefoonnummer nog niet geven
Het staat beschreven in dit topicquote:Op donderdag 29 november 2007 20:38 schreef Seventees het volgende:
Dit deel gaat als vanouds snel! Welke spannende ontwikkelingen heb ik gemist?
Wat? Editten we hier ook al?quote:Op donderdag 29 november 2007 20:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
damn Tinus, hier had ik toch een mooie edit van kunnen maken
Mij ontgaat ook een hoop op 't momentquote:Op donderdag 29 november 2007 20:38 schreef Seventees het volgende:
Dit deel gaat als vanouds snel! Welke spannende ontwikkelingen heb ik gemist?
besefte net voordat ik op "invoeren" drukte dat dit geen BS mail isquote:
Dan moet je maar blijven posten hequote:Op donderdag 29 november 2007 20:40 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Mij ontgaat ook een hoop op 't moment
Wie is haar stalker dan?quote:
Ah joh, wat is het verschil... Een dag niet ge-edit is een dag niet geleefdquote:Op donderdag 29 november 2007 20:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
besefte net voordat ik op "invoeren" drukte dat dit geen BS mail is
een bekende van haar, lang verhaal (staat ergens in dit topic vermeld).quote:Op donderdag 29 november 2007 20:41 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Wie is haar stalker dan?
Schijnbaar is het weer zo'n bedrijf die me iets wil verkopen ofzo of gezeur over een enquete waar ik aan mee heb gedaan.
En toch vind ik dat er te weinig mensen nog mailen in die groep zeg ...quote:Op donderdag 29 november 2007 20:41 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ah joh, wat is het verschil... Een dag niet ge-edit is een dag niet geleefd
maar maar dat komt omdat ik toch iemand anders leukerder vindt. Maar we kunnen wel vrienden blijvenquote:Op donderdag 29 november 2007 20:38 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mij moet je niet aankijken, zelfs na 5 dates wilde je je telefoonnummer nog niet geven
Dat maken we in het weekend wel weer goed hoorquote:Op donderdag 29 november 2007 20:43 schreef Dylanesque het volgende:
Hee Droxz moet je niet AZ gaan kijken, Lynda spotten in t publiek
Heel makkelijk hoorquote:Op donderdag 29 november 2007 20:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
een bekende van haar, lang verhaal (staat ergens in dit topic vermeld).
je hebt van die mooie anti vragen voor die gasten, helaas nog nooit kunnen gebruiken
Ja dááág, dat gaat natuurlijk niet werken hequote:Op donderdag 29 november 2007 20:44 schreef diertjuh het volgende:
[..]
maar maar dat komt omdat ik toch iemand anders leukerder vindt. Maar we kunnen wel vrienden blijven![]()
nee, geen goede tijden slechte tijden topic he ...quote:Op donderdag 29 november 2007 20:44 schreef diertjuh het volgende:
[..]
maar maar dat komt omdat ik toch iemand anders leukerder vindt. Maar we kunnen wel vrienden blijven![]()
quote:Op donderdag 29 november 2007 20:43 schreef Dylanesque het volgende:
Hee Droxz moet je niet AZ gaan kijken, Lynda spotten in t publiek
Uiteraardquote:Op donderdag 29 november 2007 20:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
nee, geen goede tijden slechte tijden topic he ...
p.s
Is Dylanesque beter voor je?
Nah, volgens mij staat Friday12 hoger op de ladder, inmiddels sta ik alweer op de andere ladderquote:Op donderdag 29 november 2007 20:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
nee, geen goede tijden slechte tijden topic he ...
p.s
Is Dylanesque beter voor je?
owhquote:Op donderdag 29 november 2007 20:45 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja dááág, dat gaat natuurlijk niet werken he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |