hij zou het nog veel moilijker moeten hebben ons topic verpesten hequote:Op donderdag 29 november 2007 20:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Laat hem nou, hij heeft het al moeilijk genoeg
dat kan prima. ik had een probleem dat ik teveel apparaten aan een hub had gehangen. dan werkte er bijvoorbeeld iets niet.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Damn, als je het zo stelt kan zo'n USB apparaat dus max 2.5w verbruiken, of zit ik nou helemaal verkeerd te rekenen
damn, uit mijn hoofd had ik het gewoon goed, misschien moet ik buiten het leren toch eens exame's doenquote:Op donderdag 29 november 2007 20:11 schreef WhiteLightning het volgende:
Via de USB-kabel kan het aangesloten apparaat van voedingsstroom worden voorzien. USB 2.0 levert maximaal 500 mA (bij 5 V) en dat is genoeg voor eenvoudige apparaten, zoals een muis. Apparaten die meer vermogen vergen dienen hun eigen voeding te hebben.
raar in Opera doet hij niet, in IE welquote:
Als het een hub met externe voeding is zou het niet uit mogen maken, dan heb je gewoon 500mA per poort. Zonder externe voeding moet je idd 500mA delen met het aantal apparaten wat er aangesloten zitquote:Op donderdag 29 november 2007 20:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat kan prima. ik had een probleem dat ik teveel apparaten aan een hub had gehangen. dan werkte er bijvoorbeeld iets niet.
Vreemd, je moeder doet het wel altijd bij opera'squote:Op donderdag 29 november 2007 20:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
raar in Opera doet hij niet, in IE wel
jaja weet ik. maar kvond het zo leukquote:Op donderdag 29 november 2007 20:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Laat hem nou, hij heeft het al moeilijk genoeg
snap het niet, want ik had hem op mijn mobo aangesloten, maarja .. *veegt zweet weg* hij doet het nogquote:Op donderdag 29 november 2007 20:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Als het een hub met externe voeding is zou het niet uit mogen maken, dan heb je gewoon 500mA per poort. Zonder externe voeding moet je idd 500mA delen met het aantal apparaten wat er aangesloten zit
nope ik lach hem eigenlijk alleen maar uitquote:Op donderdag 29 november 2007 20:18 schreef diertjuh het volgende:
[..]
jaja weet ik. maar kvond het zo leuk
Net of wij iets aantrekken van 1 of andere pauper die zin heeft om zijn hele leven alleen maar te werken.
Precies..we moeten hem gewoon niet serieus nemen. Wij zijn juist gezellig en helpen elkaar met problemen en helpen elkaar aan relatiesquote:Op donderdag 29 november 2007 20:20 schreef Friday12 het volgende:
[..]
nope ik lach hem eigenlijk alleen maar uit
zoals WL knuffel een boom
doet me denken aan een msn gesprek van vanmiddag .. ik zit niet op te letten van wie het was, staat er:quote:Op donderdag 29 november 2007 20:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Vreemd, je moeder doet het wel altijd bij opera's
quote:Op donderdag 29 november 2007 20:22 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Precies..we moeten hem gewoon niet serieus nemen. Wij zijn juist gezellig en helpen elkaar met problemen en helpen elkaar aan relaties![]()
![]()
(oke die is flauw)
Haha, wie andersquote:Op donderdag 29 november 2007 20:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
doet me denken aan een msn gesprek van vanmiddag .. ik zit niet op te letten van wie het was, staat er:
ej! LIK ME AAP!!!!
wtf ?!
aha .. het was Sam
Vanavond kon nietquote:
ik moest echt hard laggen om die opmerking van WLquote:Op donderdag 29 november 2007 20:22 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Precies..we moeten hem gewoon niet serieus nemen. Wij zijn juist gezellig en helpen elkaar met problemen en helpen elkaar aan relaties![]()
![]()
(oke die is flauw)
Ik ook! lekkere opmerking vanavond, keep up the good work!quote:Op donderdag 29 november 2007 20:24 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik moest echt hard laggen om die opmerking van WL![]()
![]()
ssst doe nie zo flauw jij.quote:
Jullie brengen me alleen maar op een goed ideequote:
Ssstquote:Op donderdag 29 november 2007 20:26 schreef diertjuh het volgende:
[..]
ssst doe nie zo flauw jij.![]()
Gaan we niet over hebben he. Misschien doelde ik wel op iets heel anders..geheime relaties enzo
Dank je wel diertje!quote:Op donderdag 29 november 2007 20:26 schreef diertjuh het volgende:
[..]
ssst doe nie zo flauw jij.![]()
Gaan we niet over hebben he. Misschien doelde ik wel op iets heel anders..geheime relaties enzo
dat word van hem een quote op de OPquote:Op donderdag 29 november 2007 20:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ook! lekkere opmerking vanavond, keep up the good work!
graag gedaanquote:Op donderdag 29 november 2007 20:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jullie brengen me alleen maar op een goed idee![]()
Je moest eens wetenquote:Op donderdag 29 november 2007 20:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dank je wel diertje!![]()
Oja, geheime relatie's ? ... jij gaat stiekem met Smokes he?
sorry, kan er niets aan doen dat ik nou eenmaal actief en vrolijk ben ...quote:
we moeten toch gaan nadenken over dit topic hoor ...quote:
quote:Op donderdag 29 november 2007 20:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
sorry, kan er niets aan doen dat ik nou eenmaal actief en vrolijk ben ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |