Precies..we moeten hem gewoon niet serieus nemen. Wij zijn juist gezellig en helpen elkaar met problemen en helpen elkaar aan relatiesquote:Op donderdag 29 november 2007 20:20 schreef Friday12 het volgende:
[..]
nope ik lach hem eigenlijk alleen maar uit
zoals WL knuffel een boom
doet me denken aan een msn gesprek van vanmiddag .. ik zit niet op te letten van wie het was, staat er:quote:Op donderdag 29 november 2007 20:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Vreemd, je moeder doet het wel altijd bij opera's
quote:Op donderdag 29 november 2007 20:22 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Precies..we moeten hem gewoon niet serieus nemen. Wij zijn juist gezellig en helpen elkaar met problemen en helpen elkaar aan relaties![]()
![]()
(oke die is flauw)
Haha, wie andersquote:Op donderdag 29 november 2007 20:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
doet me denken aan een msn gesprek van vanmiddag .. ik zit niet op te letten van wie het was, staat er:
ej! LIK ME AAP!!!!
wtf ?!
aha .. het was Sam
Vanavond kon nietquote:
ik moest echt hard laggen om die opmerking van WLquote:Op donderdag 29 november 2007 20:22 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Precies..we moeten hem gewoon niet serieus nemen. Wij zijn juist gezellig en helpen elkaar met problemen en helpen elkaar aan relaties![]()
![]()
(oke die is flauw)
Ik ook! lekkere opmerking vanavond, keep up the good work!quote:Op donderdag 29 november 2007 20:24 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik moest echt hard laggen om die opmerking van WL![]()
![]()
ssst doe nie zo flauw jij.quote:
Jullie brengen me alleen maar op een goed ideequote:
Ssstquote:Op donderdag 29 november 2007 20:26 schreef diertjuh het volgende:
[..]
ssst doe nie zo flauw jij.![]()
Gaan we niet over hebben he. Misschien doelde ik wel op iets heel anders..geheime relaties enzo
Dank je wel diertje!quote:Op donderdag 29 november 2007 20:26 schreef diertjuh het volgende:
[..]
ssst doe nie zo flauw jij.![]()
Gaan we niet over hebben he. Misschien doelde ik wel op iets heel anders..geheime relaties enzo
dat word van hem een quote op de OPquote:Op donderdag 29 november 2007 20:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ook! lekkere opmerking vanavond, keep up the good work!
graag gedaanquote:Op donderdag 29 november 2007 20:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jullie brengen me alleen maar op een goed idee![]()
Je moest eens wetenquote:Op donderdag 29 november 2007 20:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dank je wel diertje!![]()
Oja, geheime relatie's ? ... jij gaat stiekem met Smokes he?
sorry, kan er niets aan doen dat ik nou eenmaal actief en vrolijk ben ...quote:
we moeten toch gaan nadenken over dit topic hoor ...quote:
quote:Op donderdag 29 november 2007 20:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
sorry, kan er niets aan doen dat ik nou eenmaal actief en vrolijk ben ...
Jij ja, jij bent tenminste niet aan het werkquote:Op donderdag 29 november 2007 20:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
sorry, kan er niets aan doen dat ik nou eenmaal actief en vrolijk ben ...
Dank u dank u!quote:Op donderdag 29 november 2007 20:33 schreef diertjuh het volgende:
[..]
owh wees maar vrolijk en actief. Dat vindt ik wel leuk
Ik heb het er ook niet makkelijk mee, maar mij lukt het nog nét!quote:Op donderdag 29 november 2007 20:34 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Sorry darling..kon het niet meer voor me houden.
ben wel voor mijn werk bezig, ben mijn schijf aan het vullen jaquote:Op donderdag 29 november 2007 20:35 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Jij ja, jij bent tenminste niet aan het werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |