sterk puntquote:Op donderdag 29 november 2007 19:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
neem initiatief om niet te posten. das pas stoer
Ik als privedemotivator doe dat zeker! Maar dat betreft werk, als het om drank gaat ben ik privemotivatorquote:Op donderdag 29 november 2007 19:31 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Horen wij niet juist mensen te demotiveren?
je verneukt ons topicquote:Op donderdag 29 november 2007 19:40 schreef draaijer het volgende:
[..]
Jij gaat echt carriere maken
Chapeau
En jij bent hier omdat?.... ik zie namelijk geen toegevoegde waardequote:Op donderdag 29 november 2007 19:40 schreef draaijer het volgende:
[..]
Jij gaat echt carriere maken
Chapeau
wat ik zei dus hij verneukt ons topicquote:Op donderdag 29 november 2007 19:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
En jij bent hier omdat?.... ik zie namelijk geen toegevoegde waarde
Gewoon doorgaan en geen aandacht gevenquote:Op donderdag 29 november 2007 19:43 schreef Friday12 het volgende:
[..]
wat ik zei dus hij verneukt ons topic
Mogelijk dat er 1 pauper nadenkt en denkt.. inderdaad. Ik ben zelf verantwoordelijk voor mijn toekomst en eigen succes...quote:Op donderdag 29 november 2007 19:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
En jij bent hier omdat?.... ik zie namelijk geen toegevoegde waarde
het is wel stil hierquote:Op donderdag 29 november 2007 19:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Gewoon doorgaan en geen aandacht geven![]()
Ik was vriendelijk, daar zit ook een einde aan
quote:Op donderdag 29 november 2007 19:46 schreef draaijer het volgende:
[..]
Mogelijk dat er 1 pauper nadenkt en denkt.. inderdaad. Ik ben zelf verantwoordelijk voor mijn toekomst en eigen succes...
ben bezig met een nieuwe bannerquote:
knuffel een boomquote:Op donderdag 29 november 2007 19:46 schreef draaijer het volgende:
[..]
Mogelijk dat er 1 pauper nadenkt en denkt.. inderdaad. Ik ben zelf verantwoordelijk voor mijn toekomst en eigen succes...
ok nu moest ik hardop lachenquote:
quote:Op donderdag 29 november 2007 19:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ben bezig met een nieuwe banner
Dat was de laatste keer! de vorige 2 deden het niet .. misschien toch eens voor previeuw kiezenquote:Op donderdag 29 november 2007 19:50 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ok nu moest ik hardop lachen![]()
[..]
en stop met het editen van die ene post wil je
vraagje hoe denk jij dat zelf te bereiken terwijl je op fok zitquote:Op donderdag 29 november 2007 19:46 schreef draaijer het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 november 2007 19:30 schreef draaijer het volgende:
Hoe kan je nou geen reet te doen hebben... Ik heb een bloedhekel aan dat soort mensen... Initiatief nemen...
zeg dat ze niet zulke troep moeten kopen en jouw laten bestellenquote:Op donderdag 29 november 2007 19:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
p.s heb hier een nieuwe externe schijf van mijn werk, vanmiddag uitgepakt .. getest, op mijn werk deed hij het ..
sluit hem hier aan, en de schijf *tikt* en werkt niet meer .. uh .. hoe ga ik dat morgen uitleggen ...
doorgebrandquote:Op donderdag 29 november 2007 19:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
p.s heb hier een nieuwe externe schijf van mijn werk, vanmiddag uitgepakt .. getest, op mijn werk deed hij het ..
sluit hem hier aan, en de schijf *tikt* en werkt niet meer .. uh .. hoe ga ik dat morgen uitleggen ...
maar er klopt iets niet hij kijkt naar zijn toekomst maar zit op dezelfde tijd op FOK!quote:Op donderdag 29 november 2007 19:55 schreef Sm0keZ het volgende:
Mên, negeer die kerel toch
Op elke minuut aandacht die hij krijgt rukt ie zich vanavond waarschlijnlijk 2 keer af
Ik vond het wel gemeend genoeg overkomen om toch even verbijsterd te staan van de enorme kortzichtigheid van die gast.. Gewoon jammer, dat is alles. Maak me er verder niet druk om hoorquote:Op donderdag 29 november 2007 19:55 schreef Sm0keZ het volgende:
Mên, negeer die kerel toch
Op elke minuut aandacht die hij krijgt rukt ie zich vanavond waarschlijnlijk 2 keer af
zit er geen stroom adapter aan ? anders is die waarschijnlijk verrotquote:Op donderdag 29 november 2007 19:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
grappig, net 2 usb kabels geprobeerd, gelijk op mijn mobo .. en werkt niet ..
ik pak een 3e usb kabel, gooi hem op een self powerd usb hub, en hij werkt .. vage shit ..
morgen maar even aangeven dat het een raaaaaaaaar ding is ..
(wel lekker klein, en 180 gig)
nope..alleen usb, maar zie wel een aansluiting voor stroom, maar kan me niet herinneren dat er een adapter bij zatquote:Op donderdag 29 november 2007 20:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zit er geen stroom adapter aan ? anders is die waarschijnlijk verrot
zo dan, relaxed klein. wat kost zoiets nou ??quote:Op donderdag 29 november 2007 20:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
nope..alleen usb, maar zie wel een aansluiting voor stroom, maar kan me niet herinneren dat er een adapter bij zat
plaatje
Wat ie kost? geen idee, is eigenlijk voor het "werk", maarja, je ken het wel .. even je mp3tjes enzo op dat ding gooien voor je "werk"quote:Op donderdag 29 november 2007 20:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zo dan, relaxed klein. wat kost zoiets nou ??
maar ik vermoed wel dat je een stroomadapter eropmoet gooien :S
Invalid parameters.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:08 schreef Sm0keZ het volgende:
Deze is trouwens echt té grappig
http://www.youtube.com/watch?v=ORIOkPYhzVg&feature=related
whahahahaquote:Op donderdag 29 november 2007 19:30 schreef draaijer het volgende:
Hoe kan je nou geen reet te doen hebben... Ik heb een bloedhekel aan dat soort mensen... Initiatief nemen...
USB2 werkt volgens tussen 4.4v en 5.2v, maar pin me er niet op vastquote:Op donderdag 29 november 2007 20:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wat ie kost? geen idee, is eigenlijk voor het "werk", maarja, je ken het wel .. even je mp3tjes enzo op dat ding gooien voor je "werk"![]()
het lijkt of er gewoon een laptop schijf inzit, die moet wel kunnen werken op 5 volt denk? (usb=5 volt toch, geen zin om te zoeken)
quote:Op donderdag 29 november 2007 20:11 schreef diertjuh het volgende:
[..]
whahahaha. Sorry maar ik vindt jou gewoon zo komisch.
Echt fantastisch
. Meneertje de workaholic waarschijnlijk. Goed betaalde baan..geen zorgen..lekker leventje..maar misschien minder gelukkig dan sommige andere mensen hier in dit topic. Dus laat ons lekker 'niets' te doen hebben en ga lekker veel en veel geld verdienen. Ajuus
Tot zover mijn bijdrage over dit bericht.
Damn, als je het zo stelt kan zo'n USB apparaat dus max 2.5w verbruiken, of zit ik nou helemaal verkeerd te rekenenquote:Op donderdag 29 november 2007 20:11 schreef WhiteLightning het volgende:
Via de USB-kabel kan het aangesloten apparaat van voedingsstroom worden voorzien. USB 2.0 levert maximaal 500 mA (bij 5 V) en dat is genoeg voor eenvoudige apparaten, zoals een muis. Apparaten die meer vermogen vergen dienen hun eigen voeding te hebben.
Laat hem nou, hij heeft het al moeilijk genoegquote:Op donderdag 29 november 2007 20:11 schreef diertjuh het volgende:
[..]
whahahaha. Sorry maar ik vindt jou gewoon zo komisch.
Echt fantastisch
. Meneertje de workaholic waarschijnlijk. Goed betaalde baan..geen zorgen..lekker leventje..maar misschien minder gelukkig dan sommige andere mensen hier in dit topic. Dus laat ons lekker 'niets' te doen hebben en ga lekker veel en veel geld verdienen. Ajuus
Tot zover mijn bijdrage over dit bericht.
hij zou het nog veel moilijker moeten hebben ons topic verpesten hequote:Op donderdag 29 november 2007 20:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Laat hem nou, hij heeft het al moeilijk genoeg
dat kan prima. ik had een probleem dat ik teveel apparaten aan een hub had gehangen. dan werkte er bijvoorbeeld iets niet.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Damn, als je het zo stelt kan zo'n USB apparaat dus max 2.5w verbruiken, of zit ik nou helemaal verkeerd te rekenen
damn, uit mijn hoofd had ik het gewoon goed, misschien moet ik buiten het leren toch eens exame's doenquote:Op donderdag 29 november 2007 20:11 schreef WhiteLightning het volgende:
Via de USB-kabel kan het aangesloten apparaat van voedingsstroom worden voorzien. USB 2.0 levert maximaal 500 mA (bij 5 V) en dat is genoeg voor eenvoudige apparaten, zoals een muis. Apparaten die meer vermogen vergen dienen hun eigen voeding te hebben.
raar in Opera doet hij niet, in IE welquote:
Als het een hub met externe voeding is zou het niet uit mogen maken, dan heb je gewoon 500mA per poort. Zonder externe voeding moet je idd 500mA delen met het aantal apparaten wat er aangesloten zitquote:Op donderdag 29 november 2007 20:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat kan prima. ik had een probleem dat ik teveel apparaten aan een hub had gehangen. dan werkte er bijvoorbeeld iets niet.
Vreemd, je moeder doet het wel altijd bij opera'squote:Op donderdag 29 november 2007 20:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
raar in Opera doet hij niet, in IE wel
jaja weet ik. maar kvond het zo leukquote:Op donderdag 29 november 2007 20:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Laat hem nou, hij heeft het al moeilijk genoeg
snap het niet, want ik had hem op mijn mobo aangesloten, maarja .. *veegt zweet weg* hij doet het nogquote:Op donderdag 29 november 2007 20:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Als het een hub met externe voeding is zou het niet uit mogen maken, dan heb je gewoon 500mA per poort. Zonder externe voeding moet je idd 500mA delen met het aantal apparaten wat er aangesloten zit
nope ik lach hem eigenlijk alleen maar uitquote:Op donderdag 29 november 2007 20:18 schreef diertjuh het volgende:
[..]
jaja weet ik. maar kvond het zo leuk
Net of wij iets aantrekken van 1 of andere pauper die zin heeft om zijn hele leven alleen maar te werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |