Maar willen de vrouwen hier ook wel een teringzooi?quote:
Weinig keus denk ikquote:Op donderdag 29 november 2007 19:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Maar willen de vrouwen hier ook wel een teringzooi?
moet als het opruimings freaks zijnquote:Op donderdag 29 november 2007 19:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
wie zwijgt stemt toe op dit momentquote:Op donderdag 29 november 2007 19:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
uhhhhhhh, kan niet beloven dat alles goed gaatquote:Op donderdag 29 november 2007 19:26 schreef Friday12 het volgende:
[..]
dan liggen we in notime in de gracht van amsterdam
ik rij dus niet hequote:Op donderdag 29 november 2007 19:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
uhhhhhhh, kan niet beloven dat alles goed gaat![]()
misschien dat iemand anders dan maar gaat sturen .. ik moet mijn naam (BeSchlamer) toch weer waarmaken! (BeSchlamer) = Beschonken Lamer
Opruimen?quote:Op donderdag 29 november 2007 19:28 schreef Friday12 het volgende:
[..]
moet als het opruimings freaks zijn
Hufters, jullie houden mij van me werkquote:Op donderdag 29 november 2007 19:28 schreef Friday12 het volgende:
en wtf zijn we aan het spammen hier
inderdaad, dus ergens in Januari gaan we "rijden"quote:Op donderdag 29 november 2007 19:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wie zwijgt stemt toe op dit moment
Ik kan ook niet beloven dat ik weinig ga drinken danquote:Op donderdag 29 november 2007 19:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
uhhhhhhh, kan niet beloven dat alles goed gaat![]()
misschien dat iemand anders dan maar gaat sturen .. ik moet mijn naam (BeSchlamer) toch weer waarmaken! (BeSchlamer) = Beschonken Lamer
Ehm, kou interesseert mij echt geen moer, dat weet je, maar ik denk dat niet iedereen er zo over denkt...quote:Op donderdag 29 november 2007 19:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
inderdaad, dus ergens in Januari gaan we "rijden"
quote:Op donderdag 29 november 2007 19:29 schreef WhiteLightning het volgende:
ach na dat negerzappen wil je wel eens wat anders
alsof je iets te doen hebquote:Op donderdag 29 november 2007 19:29 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hufters, jullie houden mij van me werk
maar jeweet het zijn wel vrouwenquote:Op donderdag 29 november 2007 19:29 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Opruimen?
Nee joh, als het een zooitje is, is het ook altijd gezellig! Is dat je nooit opgevallen? Daarom, níet schoonmaken als je het gezellig hebt
precies lekker laag stof op de vloerquote:Op donderdag 29 november 2007 19:29 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Opruimen?
Nee joh, als het een zooitje is, is het ook altijd gezellig! Is dat je nooit opgevallen? Daarom, níet schoonmaken als je het gezellig hebt
/ignorequote:Op donderdag 29 november 2007 19:30 schreef draaijer het volgende:
Hoe kan je nou geen reet te doen hebben... Ik heb een bloedhekel aan dat soort mensen... Initiatief nemen...
quote:Op donderdag 29 november 2007 19:30 schreef draaijer het volgende:
Hoe kan je nou geen reet te doen hebben... Ik heb een bloedhekel aan dat soort mensen... Initiatief nemen...
Lees eerst even voordat je zo een antwoord geeft.quote:Op donderdag 29 november 2007 19:30 schreef draaijer het volgende:
Horen wij niet juist mensen te demotiveren?quote:Op donderdag 29 november 2007 19:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]Ej Tinus we brengen mensen op de juiste ideeen
neem initiatief om niet te posten. das pas stoerquote:Op donderdag 29 november 2007 19:30 schreef draaijer het volgende:
ik haat opruimen maar me moederquote:Op donderdag 29 november 2007 19:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
precies lekker laag stof op de vloer
hoef je sochtends ook niets aan je voeten te trekken, lijkt het net of je je sokken al aan hebt
GAST!quote:Op donderdag 29 november 2007 19:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
precies lekker laag stof op de vloer
hoef je sochtends ook niets aan je voeten te trekken, lijkt het net of je je sokken al aan hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |