hey stommerd! JE heb me nog niet geaccepteerdquote:Op donderdag 29 november 2007 18:18 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik had laatst ook nog bijna een Wii besteld. Niet dat ik er vaak mee zal spelen, maar ik vind Zelda zo vet
jah dat zei jequote:Op donderdag 29 november 2007 18:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zometeen Heroes kijken! De nieuwe Bleach! SMG spelen... zei ik daarnet dat ik een leven had?
dat zelda geval op de wii is crap dan weet je hetquote:Op donderdag 29 november 2007 18:18 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik had laatst ook nog bijna een Wii besteld. Niet dat ik er vaak mee zal spelen, maar ik vind Zelda zo vet
geld teveel?quote:Op donderdag 29 november 2007 18:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heb de echt leuke met een mooi hoesje om het maar zo te zeggen, en de wat minder leuke... ehr zonder hoesje![]()
SMG
Wii Play
Wii Sports
Brain Academy
EA Playground
Endless ocean
MySims
Sims 2
Tenkaichi 3
Metroid 3
Zelda : TTP
Super Paper Mario
hijs leuk maar unbrella dinges lijkt me leukerquote:Op donderdag 29 november 2007 18:28 schreef Bellerophon het volgende:
Brain Academy is echt leuk, met bijvoorbeeld een/je vriendin
En Endless Ocean is gewoon genieten, lekker ontspannen
Hoe is RE4?
En dan begin volgend jaar de PS3 erbij
zuipertquote:Op donderdag 29 november 2007 18:36 schreef lynda het volgende:
Ik ben klaar.. op naar het..
DUH! BIERRRRRRRRRRRRR en voetbal!!!!!!!!11
Ik hoop dat ze gaan winnen vanavond alchoholistequote:Op donderdag 29 november 2007 18:36 schreef lynda het volgende:
Ik ben klaar.. op naar het..
DUH! BIERRRRRRRRRRRRR en voetbal!!!!!!!!11
Sorry meis, webmessenger gooit die invites niet door, en thuis heb ik ook niks gezienquote:Op donderdag 29 november 2007 18:20 schreef lynda het volgende:
[..]
hey stommerd! JE heb me nog niet geaccepteerd
Relaxed, welke gaat het worden?quote:Op donderdag 29 november 2007 18:32 schreef Bellerophon het volgende:
Ik had hem voor 30 euro gekocht
Yeah, morgen nieuwe lease auto
Fuck yeah! 80 in 5 minutenquote:
Doe je goed!quote:Op donderdag 29 november 2007 18:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Fuck yeah! 80 in 5 minuten![]()
Nee Renault Clio III
Is toch ook niet verkeerd of wel dan?quote:Op donderdag 29 november 2007 18:48 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Doe je goed!
Ik krijg binnenkort ook weer een nieuwe leaseauto, Peugeot 207... Maar ik vind die Golf5 veel beter die ik nu heb!
gone in 5 minquote:Op donderdag 29 november 2007 18:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Fuck yeah! 80 in 5 minuten![]()
Nee Renault Clio III
Ehm, hoe komt het dat je denkt dat ik graag naar voetbal kijk?quote:Op donderdag 29 november 2007 19:00 schreef WhiteLightning het volgende:
smokez : http://www.youtube.com/watch?v=O3ZFRjFM-KY
ik merk hetquote:Op donderdag 29 november 2007 18:57 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Vroeg opstaan is ook niet goed voor je
quote:Op donderdag 29 november 2007 19:00 schreef WhiteLightning het volgende:
smokez : http://www.youtube.com/watch?v=O3ZFRjFM-KY
Wel ja joh, verslapen ftwquote:Op donderdag 29 november 2007 19:05 schreef diertjuh het volgende:
[..]
ik merk het. heb weinig keus eigenlijk
hehee ik had het ook al over nr 2quote:Op donderdag 29 november 2007 19:05 schreef WhiteLightning het volgende:
nr2 is mn favoriet. geweldige goal
Nee verslapen is niet zo slim. Vanochtend al iets te horen gekregen...dus op stage kan ik het beter maar niet doen.quote:Op donderdag 29 november 2007 19:07 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Wel ja joh, verslapen ftw![]()
Deze en vorige week had ik beide late dienst, dus heb ik lekker uit kunnen slapen. Helaas, volgende week iedere dag om 05:00 eruit
Daarna weer een week late dienst
En daarna 3 weken vakantie
ze wil je niet zienquote:Op donderdag 29 november 2007 19:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ej, nu mag het weer, het is avond!
GVD, is lynda er niet
Had je kunnen weten he. Voetbal vanavond.quote:Op donderdag 29 november 2007 19:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
GVD, is lynda er niet
quote:Op donderdag 29 november 2007 19:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
GVD, is lynda er niet
Droxz and Lynda sitting in a tree...quote:Op donderdag 29 november 2007 19:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
GVD, is lynda er niet
Weet ik, maar vergeet niet, uiteindelijk gaat alles vervelenquote:Op donderdag 29 november 2007 19:11 schreef diertjuh het volgende:
[..]
zeg dat nou niet. Dat wil Droxz juist horen
was ze niet zelf voetballen?quote:Op donderdag 29 november 2007 19:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Droxz and Lynda sitting in a tree...
Voetbal kieken zeker?
verveelt dit topic je alquote:Op donderdag 29 november 2007 19:12 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Weet ik, maar vergeet niet, uiteindelijk gaat alles vervelen
Ik zou het niet weten... heb eigenlijk niemand van deze groep in mijn msn staanquote:
AZ Kampioenenquote:
Droxz dat is een vet kutspel, als ik de recenties moet geloven. enkel racen , geen politie enz meerquote:Op donderdag 29 november 2007 19:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
ze was echt NET weg, ja ze is naar voetballen toe, dus niet zelf spelen
maarja, buiten dat .. (er is meer in het leven)
net maar even een download gestart voor NFS - ProStreet
iemand al wat gespeeld?
Buiten? Is dat niet dat rare stukje waar je doorheen moet als je van huis naar je werk gaat, en andersom?quote:Op donderdag 29 november 2007 19:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
ze was echt NET weg, ja ze is naar voetballen toe, dus niet zelf spelen
maarja, buiten dat .. (er is meer in het leven)
net maar even een download gestart voor NFS - ProStreet
iemand al wat gespeeld?
dat weet ik niet, ik slaap altijd op mijn fiets/treinquote:Op donderdag 29 november 2007 19:15 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Buiten? Is dat niet dat rare stukje waar je doorheen moet als je van huis naar je werk gaat, en andersom?
Ik heb ook wel eens op/onder m'n fiets geslapen.quote:Op donderdag 29 november 2007 19:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
dat weet ik niet, ik slaap altijd op mijn fiets/trein
ahh de fietstreinquote:Op donderdag 29 november 2007 19:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
dat weet ik niet, ik slaap altijd op mijn fiets/trein
dat wordt een lange avond voor je voordat ze weer terug is.quote:Op donderdag 29 november 2007 19:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
GVD, is lynda er niet
Nee, dacht meer aan:quote:Op donderdag 29 november 2007 19:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ahh de fietstrein [ afbeelding ]
of nog veel beter, het fietscafe!quote:Op donderdag 29 november 2007 19:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ahh de fietstrein [ afbeelding ]
uhh lolquote:Op donderdag 29 november 2007 19:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat wordt een lange avond voor je voordat ze weer terug is.
vrijdag wordt zwaar voor je haha
met dat nachtelijke gemsn van je :S
vertrouw jij de chauffeur ?quote:Op donderdag 29 november 2007 19:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
of nog veel beter, het fietscafe!
[ afbeelding ]
inderdaad, zelfs een telefoon op trilstand werkt niet met voetbalquote:Op donderdag 29 november 2007 19:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat wordt een lange avond voor je voordat ze weer terug is.
vrijdag wordt zwaar voor je haha
met dat nachtelijke gemsn van je :S
die rijden altij dop koninginne dag in amsterdamquote:Op donderdag 29 november 2007 19:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee, dacht meer aan:
[ afbeelding ]
Dat willen wel meer mensen hier!quote:Op donderdag 29 november 2007 19:20 schreef Sm0keZ het volgende:
Ik wil trouwens nog steeds een keer zo'n ding huren hoor, dat is toch werkelijk fantastisch...
Heb ze daar inderdaad wel meer gezien, echt geweldig!quote:Op donderdag 29 november 2007 19:21 schreef Friday12 het volgende:
[..]
die rijden altij dop koninginne dag in amsterdam
mazzel tot morgen!quote:
man dat wordt een grote teringzooi hahahahaquote:Op donderdag 29 november 2007 19:20 schreef Sm0keZ het volgende:
Ik wil trouwens nog steeds een keer zo'n ding huren hoor, dat is toch werkelijk fantastisch...
quote:Op donderdag 29 november 2007 19:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb ze daar inderdaad wel meer gezien, echt geweldig!
Dat klinkt als de juiste meeting!quote:Op donderdag 29 november 2007 19:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
man dat wordt een grote teringzooi hahahaha
Lekker belangrijk, als je maar bezopen genoeg bent wordt het vanzelf grappig als je met z'n allen de sloot infietstquote:Op donderdag 29 november 2007 19:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
vertrouw jij de chauffeur ?
meer als een standaard situatiequote:Op donderdag 29 november 2007 19:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat klinkt als de juiste meeting!
quote:Op donderdag 29 november 2007 19:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 november 2007 19:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ik stuur welquote:Op donderdag 29 november 2007 19:25 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, als je maar bezopen genoeg bent wordt het vanzelf grappig als je met z'n allen de sloot infietst
Probleem is dat de bestuurder nuchter moet zijn... En ja, je krijgt een heeeele dikke prent als je gezopen hebtquote:
Maar willen de vrouwen hier ook wel een teringzooi?quote:
Weinig keus denk ikquote:Op donderdag 29 november 2007 19:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Maar willen de vrouwen hier ook wel een teringzooi?
moet als het opruimings freaks zijnquote:Op donderdag 29 november 2007 19:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
wie zwijgt stemt toe op dit momentquote:Op donderdag 29 november 2007 19:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
uhhhhhhh, kan niet beloven dat alles goed gaatquote:Op donderdag 29 november 2007 19:26 schreef Friday12 het volgende:
[..]
dan liggen we in notime in de gracht van amsterdam
ik rij dus niet hequote:Op donderdag 29 november 2007 19:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
uhhhhhhh, kan niet beloven dat alles goed gaat![]()
misschien dat iemand anders dan maar gaat sturen .. ik moet mijn naam (BeSchlamer) toch weer waarmaken! (BeSchlamer) = Beschonken Lamer
Opruimen?quote:Op donderdag 29 november 2007 19:28 schreef Friday12 het volgende:
[..]
moet als het opruimings freaks zijn
Hufters, jullie houden mij van me werkquote:Op donderdag 29 november 2007 19:28 schreef Friday12 het volgende:
en wtf zijn we aan het spammen hier
inderdaad, dus ergens in Januari gaan we "rijden"quote:Op donderdag 29 november 2007 19:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wie zwijgt stemt toe op dit moment
Ik kan ook niet beloven dat ik weinig ga drinken danquote:Op donderdag 29 november 2007 19:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
uhhhhhhh, kan niet beloven dat alles goed gaat![]()
misschien dat iemand anders dan maar gaat sturen .. ik moet mijn naam (BeSchlamer) toch weer waarmaken! (BeSchlamer) = Beschonken Lamer
Ehm, kou interesseert mij echt geen moer, dat weet je, maar ik denk dat niet iedereen er zo over denkt...quote:Op donderdag 29 november 2007 19:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
inderdaad, dus ergens in Januari gaan we "rijden"
quote:Op donderdag 29 november 2007 19:29 schreef WhiteLightning het volgende:
ach na dat negerzappen wil je wel eens wat anders
alsof je iets te doen hebquote:Op donderdag 29 november 2007 19:29 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hufters, jullie houden mij van me werk
maar jeweet het zijn wel vrouwenquote:Op donderdag 29 november 2007 19:29 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Opruimen?
Nee joh, als het een zooitje is, is het ook altijd gezellig! Is dat je nooit opgevallen? Daarom, níet schoonmaken als je het gezellig hebt
precies lekker laag stof op de vloerquote:Op donderdag 29 november 2007 19:29 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Opruimen?
Nee joh, als het een zooitje is, is het ook altijd gezellig! Is dat je nooit opgevallen? Daarom, níet schoonmaken als je het gezellig hebt
/ignorequote:Op donderdag 29 november 2007 19:30 schreef draaijer het volgende:
Hoe kan je nou geen reet te doen hebben... Ik heb een bloedhekel aan dat soort mensen... Initiatief nemen...
quote:Op donderdag 29 november 2007 19:30 schreef draaijer het volgende:
Hoe kan je nou geen reet te doen hebben... Ik heb een bloedhekel aan dat soort mensen... Initiatief nemen...
Lees eerst even voordat je zo een antwoord geeft.quote:Op donderdag 29 november 2007 19:30 schreef draaijer het volgende:
Horen wij niet juist mensen te demotiveren?quote:Op donderdag 29 november 2007 19:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]Ej Tinus we brengen mensen op de juiste ideeen
neem initiatief om niet te posten. das pas stoerquote:Op donderdag 29 november 2007 19:30 schreef draaijer het volgende:
ik haat opruimen maar me moederquote:Op donderdag 29 november 2007 19:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
precies lekker laag stof op de vloer
hoef je sochtends ook niets aan je voeten te trekken, lijkt het net of je je sokken al aan hebt
GAST!quote:Op donderdag 29 november 2007 19:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
precies lekker laag stof op de vloer
hoef je sochtends ook niets aan je voeten te trekken, lijkt het net of je je sokken al aan hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |