gone in 5 minquote:Op donderdag 29 november 2007 18:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Fuck yeah! 80 in 5 minuten![]()
Nee Renault Clio III
Ehm, hoe komt het dat je denkt dat ik graag naar voetbal kijk?quote:Op donderdag 29 november 2007 19:00 schreef WhiteLightning het volgende:
smokez : http://www.youtube.com/watch?v=O3ZFRjFM-KY
ik merk hetquote:Op donderdag 29 november 2007 18:57 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Vroeg opstaan is ook niet goed voor je
quote:Op donderdag 29 november 2007 19:00 schreef WhiteLightning het volgende:
smokez : http://www.youtube.com/watch?v=O3ZFRjFM-KY
Wel ja joh, verslapen ftwquote:Op donderdag 29 november 2007 19:05 schreef diertjuh het volgende:
[..]
ik merk het. heb weinig keus eigenlijk
hehee ik had het ook al over nr 2quote:Op donderdag 29 november 2007 19:05 schreef WhiteLightning het volgende:
nr2 is mn favoriet. geweldige goal
Nee verslapen is niet zo slim. Vanochtend al iets te horen gekregen...dus op stage kan ik het beter maar niet doen.quote:Op donderdag 29 november 2007 19:07 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Wel ja joh, verslapen ftw![]()
Deze en vorige week had ik beide late dienst, dus heb ik lekker uit kunnen slapen. Helaas, volgende week iedere dag om 05:00 eruit
Daarna weer een week late dienst
En daarna 3 weken vakantie
ze wil je niet zienquote:Op donderdag 29 november 2007 19:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ej, nu mag het weer, het is avond!
GVD, is lynda er niet
Had je kunnen weten he. Voetbal vanavond.quote:Op donderdag 29 november 2007 19:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
GVD, is lynda er niet
quote:Op donderdag 29 november 2007 19:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
GVD, is lynda er niet
Droxz and Lynda sitting in a tree...quote:Op donderdag 29 november 2007 19:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
GVD, is lynda er niet
Weet ik, maar vergeet niet, uiteindelijk gaat alles vervelenquote:Op donderdag 29 november 2007 19:11 schreef diertjuh het volgende:
[..]
zeg dat nou niet. Dat wil Droxz juist horen
was ze niet zelf voetballen?quote:Op donderdag 29 november 2007 19:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Droxz and Lynda sitting in a tree...
Voetbal kieken zeker?
verveelt dit topic je alquote:Op donderdag 29 november 2007 19:12 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Weet ik, maar vergeet niet, uiteindelijk gaat alles vervelen
Ik zou het niet weten... heb eigenlijk niemand van deze groep in mijn msn staanquote:
AZ Kampioenenquote:
Droxz dat is een vet kutspel, als ik de recenties moet geloven. enkel racen , geen politie enz meerquote:Op donderdag 29 november 2007 19:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
ze was echt NET weg, ja ze is naar voetballen toe, dus niet zelf spelen
maarja, buiten dat .. (er is meer in het leven)
net maar even een download gestart voor NFS - ProStreet
iemand al wat gespeeld?
Buiten? Is dat niet dat rare stukje waar je doorheen moet als je van huis naar je werk gaat, en andersom?quote:Op donderdag 29 november 2007 19:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
ze was echt NET weg, ja ze is naar voetballen toe, dus niet zelf spelen
maarja, buiten dat .. (er is meer in het leven)
net maar even een download gestart voor NFS - ProStreet
iemand al wat gespeeld?
dat weet ik niet, ik slaap altijd op mijn fiets/treinquote:Op donderdag 29 november 2007 19:15 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Buiten? Is dat niet dat rare stukje waar je doorheen moet als je van huis naar je werk gaat, en andersom?
Ik heb ook wel eens op/onder m'n fiets geslapen.quote:Op donderdag 29 november 2007 19:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
dat weet ik niet, ik slaap altijd op mijn fiets/trein
ahh de fietstreinquote:Op donderdag 29 november 2007 19:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
dat weet ik niet, ik slaap altijd op mijn fiets/trein
dat wordt een lange avond voor je voordat ze weer terug is.quote:Op donderdag 29 november 2007 19:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
GVD, is lynda er niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |