hey stommerd! JE heb me nog niet geaccepteerdquote:Op donderdag 29 november 2007 18:18 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik had laatst ook nog bijna een Wii besteld. Niet dat ik er vaak mee zal spelen, maar ik vind Zelda zo vet
jah dat zei jequote:Op donderdag 29 november 2007 18:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zometeen Heroes kijken! De nieuwe Bleach! SMG spelen... zei ik daarnet dat ik een leven had?
dat zelda geval op de wii is crap dan weet je hetquote:Op donderdag 29 november 2007 18:18 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik had laatst ook nog bijna een Wii besteld. Niet dat ik er vaak mee zal spelen, maar ik vind Zelda zo vet
geld teveel?quote:Op donderdag 29 november 2007 18:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heb de echt leuke met een mooi hoesje om het maar zo te zeggen, en de wat minder leuke... ehr zonder hoesje![]()
SMG
Wii Play
Wii Sports
Brain Academy
EA Playground
Endless ocean
MySims
Sims 2
Tenkaichi 3
Metroid 3
Zelda : TTP
Super Paper Mario
hijs leuk maar unbrella dinges lijkt me leukerquote:Op donderdag 29 november 2007 18:28 schreef Bellerophon het volgende:
Brain Academy is echt leuk, met bijvoorbeeld een/je vriendin
En Endless Ocean is gewoon genieten, lekker ontspannen
Hoe is RE4?
En dan begin volgend jaar de PS3 erbij
zuipertquote:Op donderdag 29 november 2007 18:36 schreef lynda het volgende:
Ik ben klaar.. op naar het..
DUH! BIERRRRRRRRRRRRR en voetbal!!!!!!!!11
Ik hoop dat ze gaan winnen vanavond alchoholistequote:Op donderdag 29 november 2007 18:36 schreef lynda het volgende:
Ik ben klaar.. op naar het..
DUH! BIERRRRRRRRRRRRR en voetbal!!!!!!!!11
Sorry meis, webmessenger gooit die invites niet door, en thuis heb ik ook niks gezienquote:Op donderdag 29 november 2007 18:20 schreef lynda het volgende:
[..]
hey stommerd! JE heb me nog niet geaccepteerd
Relaxed, welke gaat het worden?quote:Op donderdag 29 november 2007 18:32 schreef Bellerophon het volgende:
Ik had hem voor 30 euro gekocht
Yeah, morgen nieuwe lease auto
Fuck yeah! 80 in 5 minutenquote:
Doe je goed!quote:Op donderdag 29 november 2007 18:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Fuck yeah! 80 in 5 minuten![]()
Nee Renault Clio III
Is toch ook niet verkeerd of wel dan?quote:Op donderdag 29 november 2007 18:48 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Doe je goed!
Ik krijg binnenkort ook weer een nieuwe leaseauto, Peugeot 207... Maar ik vind die Golf5 veel beter die ik nu heb!
gone in 5 minquote:Op donderdag 29 november 2007 18:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Fuck yeah! 80 in 5 minuten![]()
Nee Renault Clio III
Ehm, hoe komt het dat je denkt dat ik graag naar voetbal kijk?quote:Op donderdag 29 november 2007 19:00 schreef WhiteLightning het volgende:
smokez : http://www.youtube.com/watch?v=O3ZFRjFM-KY
ik merk hetquote:Op donderdag 29 november 2007 18:57 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Vroeg opstaan is ook niet goed voor je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |