quote:Dagcijfers van woensdag 28 november 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
025. 097 Sm0keZ
Ik moet vanavond ook nog wat dingen doen; Werken enzo!quote:Op donderdag 29 november 2007 17:44 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Weet nog niet. Moet vanavond wat dingen doen.Ik kom dan nog vast nog wel even binnen lopen.
Bierquote:Op donderdag 29 november 2007 17:50 schreef lynda het volgende:
Thuis en helemaaaaaaaaaaaal hyper
Honger!! Dorst!! BIERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!
Nog ff thuis wat dingen afhandelen mbt werk en dan.....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat gaat lukken?quote:Op donderdag 29 november 2007 17:51 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik moet vanavond ook nog wat dingen doen; Werken enzo!
blond is met een d en niet een tquote:Op donderdag 29 november 2007 17:58 schreef lynda het volgende:
wat zijn sommige mensen toch te DOM voor woorden! Krijg ik net nog telefoon van een klant die meld dat er iets niet klopt.. na 10 minuten belt ze terug, o je had gelijk het klopt wel..
DUH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dom blond mens!![]()
* hyperactieve lynda zet d'r werktelefoon uit![]()
bij haar nietquote:Op donderdag 29 november 2007 18:03 schreef Friday12 het volgende:
[..]
blond is met een d en niet een t
ga wii en en hou je erbuitenquote:Op donderdag 29 november 2007 18:08 schreef Bellerophon het volgende:
Iets met spam enzo...
aantal posts: 3803 (gemiddeld 2 per dag)
Ooow valt mee, het bewijs dat ik ook nog een leven heb buiten fok om
Gast ik hoor bij deze kliek, of je het nou wilt of nietquote:Op donderdag 29 november 2007 18:09 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ga wii en en hou je erbuiten
ps: welke games heb je?
cmon dan zeg ik welke ik hebquote:Op donderdag 29 november 2007 18:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gast ik hoor bij deze kliek, of je het nou wilt of niet![]()
![]()
Ehr heb best wat games, door niet nader te noemen redenen
quote:Op donderdag 29 november 2007 18:10 schreef diertjuh het volgende:
Zo bionic woman staat aan te downloaden.
Zometeen Heroes kijken! De nieuwe Bleach! SMG spelen... zei ik daarnet dat ik een leven had?quote:Op donderdag 29 november 2007 18:10 schreef diertjuh het volgende:
Zo bionic woman staat aan te downloaden.
Jawel hoor, moet nog wat opdrachten afmaken, maar dat duurt hopelijk niet al te langquote:
Heb de echt leuke met een mooi hoesje om het maar zo te zeggen, en de wat minder leuke... ehr zonder hoesjequote:Op donderdag 29 november 2007 18:11 schreef Friday12 het volgende:
[..]
cmon dan zeg ik welke ik heb
[..]
ze pwnt wel daar
een mooi kleurtje uit een potjequote:
Ik had laatst ook nog bijna een Wii besteld. Niet dat ik er vaak mee zal spelen, maar ik vind Zelda zo vetquote:Op donderdag 29 november 2007 18:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heb de echt leuke met een mooi hoesje om het maar zo te zeggen, en de wat minder leuke... ehr zonder hoesje >:)
SMG
Wii Play
Wii Sports
Brain Academy
EA Playground
Endless ocean
MySims
Sims 2
Tenkaichi 3
Metroid 3
Zelda : TTP
Super Paper Mario
Heb ook nog 2 andere seres aanstaan. Dus straks maar eventjes welke ik het eerste ga kijken. Ben waarschijnlijk nog wel een poosje aanwezig hiero.quote:Op donderdag 29 november 2007 18:11 schreef Friday12 het volgende:
[..]
cmon dan zeg ik welke ik heb
[..]
ze pwnt wel daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |