quote:Op woensdag 28 november 2007 20:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
naast de bar zijn er kamers zat hoor
quote:Op woensdag 28 november 2007 20:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ik post gewoon door, dat leest toch nietmand terug morgen
quote:Op woensdag 28 november 2007 20:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
*mompelt iets over dit weekend, en dat alles wel goed komt* fluit
gewoon doorgaan, gewoon doorgaan, er is niets aan de hand mensen, gewoon doorgaan![]()
quote:Op woensdag 28 november 2007 20:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
inderdaad, misschien moeten we toch wat minder posten![]()
en meer .. iets met ondertietel
quote:
Vast wel, geen idee eigenlijkquote:Op donderdag 29 november 2007 15:09 schreef WhiteLightning het volgende:
weet iemand of de blokker dobbelstenen verkoopt ?
ga je kijkenquote:Op donderdag 29 november 2007 15:09 schreef WhiteLightning het volgende:
weet iemand of de blokker dobbelstenen verkoopt ?
tot vanavond!quote:Op donderdag 29 november 2007 15:13 schreef WhiteLightning het volgende:
Nou ik ga ff kijken ieder gevalkutnegerspel toch
![]()
luitjes de ballen, tot morgen
quote:Op donderdag 29 november 2007 15:20 schreef lynda het volgende:
We kunnen weer droxz![]()
Luitjes ik ga afsluiten! Zes uur thuis, acht uur weer weg voor voetbal
Werk morgen thuis wel een extra uurtje!
Tot morgen! Ennuh PROOST!
wil je ze terug dan?quote:Op donderdag 29 november 2007 15:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
ej, mijn qoute's zijn weg!
vond het wel een eer eigenlijkquote:
voor jou zijn ze terugquote:Op donderdag 29 november 2007 15:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
vond het wel een eer eigenlijk
quote:
nee ga door dan kunnen we een toic over jou openen in onzquote:Op donderdag 29 november 2007 15:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
![]()
Ik ga wel meer op mijn woorden letten hier hoor,
hebben er minder mensen last van
Ik heb nog nooit een naam topic gehad,quote:Op donderdag 29 november 2007 15:41 schreef Friday12 het volgende:
[..]
nee ga door dan kunnen we een toic over jou openen in onz
quote:
Tja, je hebt al snel een naam natuurlijk...quote:Op donderdag 29 november 2007 15:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
ik verveel me .. nouja, komt net een collega kijken .. buiten dat fok! om he,
doe jij wel eens wat anders op zo een dag?![]()
waaromquote:Op donderdag 29 november 2007 15:59 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Tja, je hebt al snel een naam natuurlijk...
Als die gasten van security zien dat iemand World of Warcraft aan het spelen is komt ie ook altijd eerst bij mij vragen wat ik aan het doen ben![]()
egt iets voor jouquote:Op donderdag 29 november 2007 16:10 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nouja, het zou niet de eerste keer zijn
Dit is zeker een foto van jou thuis?quote:Op donderdag 29 november 2007 15:58 schreef WhiteLightning het volgende:
yessssss 12 dobbelstenen.
nu nog 6 tv's
Valt mee hoor, ik ben nou niet bepaald het stereotype computernerd die dubbel zoveel uren achter het beeldscherm als dat zijn werkdag telt. En WoW ben ik ook niet bepaald verslaafd aan. Laatste keer dat ik dat heb gespeeld is zo'n 2 weken geleden als het niet meer isquote:
jjij speelt tenmiste WOWquote:Op donderdag 29 november 2007 16:16 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Valt mee hoor, ik ben nou niet bepaald het stereotype computernerd die dubbel zoveel uren achter het beeldscherm als dat zijn werkdag telt. En WoW ben ik ook niet bepaald verslaafd aan. Laatste keer dat ik dat heb gespeeld is zo'n 2 weken geleden als het niet meer is
Maarja, soms heb ik gewoon ff zin om te spelen
ik zie geen foto, en ik wordt niet geblockedquote:Op donderdag 29 november 2007 16:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dit is zeker een foto van jou thuis?![]()
[ afbeelding ]
"Tenminste"... Nouja, gezien het imago van de gemiddelde WoW'er ben ik er stiekem toch niet trots op dat ik af en toe WoW speel hoorquote:Op donderdag 29 november 2007 16:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jjij speelt tenmiste WOW
* WhiteLightning heeft ooit de demo geinstalleerd.
Hoezo, als je het leuk vindt moet je het gewoon spelen vindt ik.quote:Op donderdag 29 november 2007 16:26 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
"Tenminste"... Nouja, gezien het imago van de gemiddelde WoW'er ben ik er stiekem toch niet trots op dat ik af en toe WoW speel hoor
Elk vaag figuur wat je op straat ziet lopen .. die speelt WOW!quote:Op donderdag 29 november 2007 16:26 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
"Tenminste"... Nouja, gezien het imago van de gemiddelde WoW'er ben ik er stiekem toch niet trots op dat ik af en toe WoW speel hoor
zeg dat welquote:Op donderdag 29 november 2007 16:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Elk vaag figuur wat je op straat ziet lopen .. die speelt WOW!
Je pikt ze er gewoon uit hoor, het standaard figuur dat WOW doet
ziet er gewoon raar uit >:)
Daar heb je gelijk in, daarom speel ik het ook nog steeds af en toequote:Op donderdag 29 november 2007 16:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Hoezo, als je het leuk vindt moet je het gewoon spelen vindt ik.
maar het spel trekt me gewoon niet, turn based strategy vind ik niets aan.
He Droxz, had Sam niet datzelfde outfit aan op z'n bruiloft?quote:Op donderdag 29 november 2007 16:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg dat wel
[ afbeelding ]
dat heb je zowieso met ieder spel hoorquote:Op donderdag 29 november 2007 16:32 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, daarom speel ik het ook nog steeds af en toe
Maar goed, je snapt dat je op bijv. een verjaardag een beetje minachtend aangekeken wordt als je vol trots gaat lopen vertellen dat je iedere dag minstens 12 uur WoW speelt
Zelfs met CS?quote:Op donderdag 29 november 2007 16:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat heb je zowieso met ieder spel hoor
Als ik 12 uur per maand game is het al veelquote:Op donderdag 29 november 2007 16:40 schreef Friday12 het volgende:
12 uur per dag gamendan ga je dood
![]()
maar ik pas dan liever
mmm .... ik denk dat ik hier beter even mijn mond moet gaan houdenquote:Op donderdag 29 november 2007 16:46 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Als ik 12 uur per maand game is het al veel
Als jij 12 uur per maand níet gamed is het veel!quote:Op donderdag 29 november 2007 16:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
mmm .... ik denk dat ik hier beter even mijn mond moet gaan houden
die jonge werk hard hoorquote:Op donderdag 29 november 2007 16:53 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Als jij 12 uur per maand níet gamed is het veel!
is he weinig bedoel jequote:Op donderdag 29 november 2007 16:53 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Als jij 12 uur per maand níet gamed is het veel!
same here ook gestoptquote:Op donderdag 29 november 2007 16:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
is he weinig bedoel je
Ik moet eerlijk zeggen dat ik er wel wat uurtje doorheenram met gamen![]()
Maarja, ik ben gestopt met css, dat is al heel wat!
Ik werk hier best hard, tussen al die gesprekken en installatie's door kan ik hier alsnog postenquote:
echt? ok ...quote:
Begin deze week zat ik volgens mij nét over de 8000quote:Op donderdag 29 november 2007 17:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
OMFG, ik post echt te veel deze maand, Aantal posts 5003
quote:8.447 (gemiddeld 6 per dag)
jep en jepquote:Op donderdag 29 november 2007 17:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
echt? ok ...
Gisteren kreeg ik msn berichten, waar ik nou bleef op muppets, ze missen me ofzo![]()
2, jaar bij die kut bank gewerkt, en niet op FOK! geweest .. dat trekt je gemiddelde aardig naar beneden moet ik zeggenquote:Op donderdag 29 november 2007 17:09 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Begin deze week zat ik volgens mij nét over de 8000
[..]
Dat 17 per dag komt zeker door dit topicquote:Op donderdag 29 november 2007 17:11 schreef Friday12 het volgende:
ik sta op gemiddelt 17 per dag
en 800e post
jepquote:Op donderdag 29 november 2007 17:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat 17 per dag komt zeker door dit topic![]()
hijs goedquote:Op donderdag 29 november 2007 17:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
2, jaar bij die kut bank gewerkt, en niet op FOK! geweest .. dat trekt je gemiddelde aardig naar beneden moet ik zeggen![]()
p.s, kwam deze net tegen.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 november 2007 17:20 schreef Friday12 het volgende:
[..]
jepmaar ik post niet elke dag dus het zou hoger zijn als dat wel zo was
kijk hier maar[Centraal-Postings] Stand & Dagcijfers #152
vorige keer stond ik op rank 10quote:Op donderdag 29 november 2007 17:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
061. 064 Dr.Droxz![]()
Ik heb blijkbaar echt niets te doen op mijn werk hahaha
Toen had je pas echt niets te doen, en op je werk niet, en thuis niet!quote:Op donderdag 29 november 2007 17:26 schreef Friday12 het volgende:
[..]
vorige keer stond ik op rank 10
eigenlijk was dat alleen op mijn werkquote:Op donderdag 29 november 2007 17:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Toen had je pas echt niets te doen, en op je werk niet, en thuis niet!
quote:Dagcijfers van woensdag 28 november 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
025. 097 Sm0keZ
Ik moet vanavond ook nog wat dingen doen; Werken enzo!quote:Op donderdag 29 november 2007 17:44 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Weet nog niet. Moet vanavond wat dingen doen.Ik kom dan nog vast nog wel even binnen lopen.
Bierquote:Op donderdag 29 november 2007 17:50 schreef lynda het volgende:
Thuis en helemaaaaaaaaaaaal hyper
Honger!! Dorst!! BIERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!
Nog ff thuis wat dingen afhandelen mbt werk en dan.....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat gaat lukken?quote:Op donderdag 29 november 2007 17:51 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik moet vanavond ook nog wat dingen doen; Werken enzo!
blond is met een d en niet een tquote:Op donderdag 29 november 2007 17:58 schreef lynda het volgende:
wat zijn sommige mensen toch te DOM voor woorden! Krijg ik net nog telefoon van een klant die meld dat er iets niet klopt.. na 10 minuten belt ze terug, o je had gelijk het klopt wel..
DUH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dom blond mens!![]()
* hyperactieve lynda zet d'r werktelefoon uit![]()
bij haar nietquote:Op donderdag 29 november 2007 18:03 schreef Friday12 het volgende:
[..]
blond is met een d en niet een t
ga wii en en hou je erbuitenquote:Op donderdag 29 november 2007 18:08 schreef Bellerophon het volgende:
Iets met spam enzo...
aantal posts: 3803 (gemiddeld 2 per dag)
Ooow valt mee, het bewijs dat ik ook nog een leven heb buiten fok om
Gast ik hoor bij deze kliek, of je het nou wilt of nietquote:Op donderdag 29 november 2007 18:09 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ga wii en en hou je erbuiten
ps: welke games heb je?
cmon dan zeg ik welke ik hebquote:Op donderdag 29 november 2007 18:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gast ik hoor bij deze kliek, of je het nou wilt of niet![]()
![]()
Ehr heb best wat games, door niet nader te noemen redenen
quote:Op donderdag 29 november 2007 18:10 schreef diertjuh het volgende:
Zo bionic woman staat aan te downloaden.
Zometeen Heroes kijken! De nieuwe Bleach! SMG spelen... zei ik daarnet dat ik een leven had?quote:Op donderdag 29 november 2007 18:10 schreef diertjuh het volgende:
Zo bionic woman staat aan te downloaden.
Jawel hoor, moet nog wat opdrachten afmaken, maar dat duurt hopelijk niet al te langquote:
Heb de echt leuke met een mooi hoesje om het maar zo te zeggen, en de wat minder leuke... ehr zonder hoesjequote:Op donderdag 29 november 2007 18:11 schreef Friday12 het volgende:
[..]
cmon dan zeg ik welke ik heb
[..]
ze pwnt wel daar
een mooi kleurtje uit een potjequote:
Ik had laatst ook nog bijna een Wii besteld. Niet dat ik er vaak mee zal spelen, maar ik vind Zelda zo vetquote:Op donderdag 29 november 2007 18:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heb de echt leuke met een mooi hoesje om het maar zo te zeggen, en de wat minder leuke... ehr zonder hoesje >:)
SMG
Wii Play
Wii Sports
Brain Academy
EA Playground
Endless ocean
MySims
Sims 2
Tenkaichi 3
Metroid 3
Zelda : TTP
Super Paper Mario
Heb ook nog 2 andere seres aanstaan. Dus straks maar eventjes welke ik het eerste ga kijken. Ben waarschijnlijk nog wel een poosje aanwezig hiero.quote:Op donderdag 29 november 2007 18:11 schreef Friday12 het volgende:
[..]
cmon dan zeg ik welke ik heb
[..]
ze pwnt wel daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |