sterk puntquote:Op donderdag 29 november 2007 19:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
neem initiatief om niet te posten. das pas stoer
Ik als privedemotivator doe dat zeker! Maar dat betreft werk, als het om drank gaat ben ik privemotivatorquote:Op donderdag 29 november 2007 19:31 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Horen wij niet juist mensen te demotiveren?
je verneukt ons topicquote:Op donderdag 29 november 2007 19:40 schreef draaijer het volgende:
[..]
Jij gaat echt carriere maken
Chapeau
En jij bent hier omdat?.... ik zie namelijk geen toegevoegde waardequote:Op donderdag 29 november 2007 19:40 schreef draaijer het volgende:
[..]
Jij gaat echt carriere maken
Chapeau
wat ik zei dus hij verneukt ons topicquote:Op donderdag 29 november 2007 19:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
En jij bent hier omdat?.... ik zie namelijk geen toegevoegde waarde
Gewoon doorgaan en geen aandacht gevenquote:Op donderdag 29 november 2007 19:43 schreef Friday12 het volgende:
[..]
wat ik zei dus hij verneukt ons topic
Mogelijk dat er 1 pauper nadenkt en denkt.. inderdaad. Ik ben zelf verantwoordelijk voor mijn toekomst en eigen succes...quote:Op donderdag 29 november 2007 19:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
En jij bent hier omdat?.... ik zie namelijk geen toegevoegde waarde
het is wel stil hierquote:Op donderdag 29 november 2007 19:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Gewoon doorgaan en geen aandacht geven![]()
Ik was vriendelijk, daar zit ook een einde aan
quote:Op donderdag 29 november 2007 19:46 schreef draaijer het volgende:
[..]
Mogelijk dat er 1 pauper nadenkt en denkt.. inderdaad. Ik ben zelf verantwoordelijk voor mijn toekomst en eigen succes...
ben bezig met een nieuwe bannerquote:
knuffel een boomquote:Op donderdag 29 november 2007 19:46 schreef draaijer het volgende:
[..]
Mogelijk dat er 1 pauper nadenkt en denkt.. inderdaad. Ik ben zelf verantwoordelijk voor mijn toekomst en eigen succes...
ok nu moest ik hardop lachenquote:
quote:Op donderdag 29 november 2007 19:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ben bezig met een nieuwe banner
Dat was de laatste keer! de vorige 2 deden het niet .. misschien toch eens voor previeuw kiezenquote:Op donderdag 29 november 2007 19:50 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ok nu moest ik hardop lachen![]()
[..]
en stop met het editen van die ene post wil je
vraagje hoe denk jij dat zelf te bereiken terwijl je op fok zitquote:Op donderdag 29 november 2007 19:46 schreef draaijer het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 november 2007 19:30 schreef draaijer het volgende:
Hoe kan je nou geen reet te doen hebben... Ik heb een bloedhekel aan dat soort mensen... Initiatief nemen...
zeg dat ze niet zulke troep moeten kopen en jouw laten bestellenquote:Op donderdag 29 november 2007 19:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
p.s heb hier een nieuwe externe schijf van mijn werk, vanmiddag uitgepakt .. getest, op mijn werk deed hij het ..
sluit hem hier aan, en de schijf *tikt* en werkt niet meer .. uh .. hoe ga ik dat morgen uitleggen ...
doorgebrandquote:Op donderdag 29 november 2007 19:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
p.s heb hier een nieuwe externe schijf van mijn werk, vanmiddag uitgepakt .. getest, op mijn werk deed hij het ..
sluit hem hier aan, en de schijf *tikt* en werkt niet meer .. uh .. hoe ga ik dat morgen uitleggen ...
maar er klopt iets niet hij kijkt naar zijn toekomst maar zit op dezelfde tijd op FOK!quote:Op donderdag 29 november 2007 19:55 schreef Sm0keZ het volgende:
Mên, negeer die kerel toch
Op elke minuut aandacht die hij krijgt rukt ie zich vanavond waarschlijnlijk 2 keer af
Ik vond het wel gemeend genoeg overkomen om toch even verbijsterd te staan van de enorme kortzichtigheid van die gast.. Gewoon jammer, dat is alles. Maak me er verder niet druk om hoorquote:Op donderdag 29 november 2007 19:55 schreef Sm0keZ het volgende:
Mên, negeer die kerel toch
Op elke minuut aandacht die hij krijgt rukt ie zich vanavond waarschlijnlijk 2 keer af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |