quote:Op woensdag 28 november 2007 20:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
naast de bar zijn er kamers zat hoor
quote:Op woensdag 28 november 2007 20:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ik post gewoon door, dat leest toch nietmand terug morgen
quote:Op woensdag 28 november 2007 20:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
*mompelt iets over dit weekend, en dat alles wel goed komt* fluit
gewoon doorgaan, gewoon doorgaan, er is niets aan de hand mensen, gewoon doorgaan![]()
quote:Op woensdag 28 november 2007 20:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
inderdaad, misschien moeten we toch wat minder posten![]()
en meer .. iets met ondertietel
quote:
Vast wel, geen idee eigenlijkquote:Op donderdag 29 november 2007 15:09 schreef WhiteLightning het volgende:
weet iemand of de blokker dobbelstenen verkoopt ?
ga je kijkenquote:Op donderdag 29 november 2007 15:09 schreef WhiteLightning het volgende:
weet iemand of de blokker dobbelstenen verkoopt ?
tot vanavond!quote:Op donderdag 29 november 2007 15:13 schreef WhiteLightning het volgende:
Nou ik ga ff kijken ieder gevalkutnegerspel toch
![]()
luitjes de ballen, tot morgen
quote:Op donderdag 29 november 2007 15:20 schreef lynda het volgende:
We kunnen weer droxz![]()
Luitjes ik ga afsluiten! Zes uur thuis, acht uur weer weg voor voetbal
Werk morgen thuis wel een extra uurtje!
Tot morgen! Ennuh PROOST!
wil je ze terug dan?quote:Op donderdag 29 november 2007 15:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
ej, mijn qoute's zijn weg!
vond het wel een eer eigenlijkquote:
voor jou zijn ze terugquote:Op donderdag 29 november 2007 15:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
vond het wel een eer eigenlijk
quote:
nee ga door dan kunnen we een toic over jou openen in onzquote:Op donderdag 29 november 2007 15:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
![]()
Ik ga wel meer op mijn woorden letten hier hoor,
hebben er minder mensen last van
Ik heb nog nooit een naam topic gehad,quote:Op donderdag 29 november 2007 15:41 schreef Friday12 het volgende:
[..]
nee ga door dan kunnen we een toic over jou openen in onz
quote:
Tja, je hebt al snel een naam natuurlijk...quote:Op donderdag 29 november 2007 15:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
ik verveel me .. nouja, komt net een collega kijken .. buiten dat fok! om he,
doe jij wel eens wat anders op zo een dag?![]()
waaromquote:Op donderdag 29 november 2007 15:59 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Tja, je hebt al snel een naam natuurlijk...
Als die gasten van security zien dat iemand World of Warcraft aan het spelen is komt ie ook altijd eerst bij mij vragen wat ik aan het doen ben![]()
egt iets voor jouquote:Op donderdag 29 november 2007 16:10 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nouja, het zou niet de eerste keer zijn
Dit is zeker een foto van jou thuis?quote:Op donderdag 29 november 2007 15:58 schreef WhiteLightning het volgende:
yessssss 12 dobbelstenen.
nu nog 6 tv's
Valt mee hoor, ik ben nou niet bepaald het stereotype computernerd die dubbel zoveel uren achter het beeldscherm als dat zijn werkdag telt. En WoW ben ik ook niet bepaald verslaafd aan. Laatste keer dat ik dat heb gespeeld is zo'n 2 weken geleden als het niet meer isquote:
jjij speelt tenmiste WOWquote:Op donderdag 29 november 2007 16:16 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Valt mee hoor, ik ben nou niet bepaald het stereotype computernerd die dubbel zoveel uren achter het beeldscherm als dat zijn werkdag telt. En WoW ben ik ook niet bepaald verslaafd aan. Laatste keer dat ik dat heb gespeeld is zo'n 2 weken geleden als het niet meer is
Maarja, soms heb ik gewoon ff zin om te spelen
ik zie geen foto, en ik wordt niet geblockedquote:Op donderdag 29 november 2007 16:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dit is zeker een foto van jou thuis?![]()
[ afbeelding ]
"Tenminste"... Nouja, gezien het imago van de gemiddelde WoW'er ben ik er stiekem toch niet trots op dat ik af en toe WoW speel hoorquote:Op donderdag 29 november 2007 16:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jjij speelt tenmiste WOW
* WhiteLightning heeft ooit de demo geinstalleerd.
Hoezo, als je het leuk vindt moet je het gewoon spelen vindt ik.quote:Op donderdag 29 november 2007 16:26 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
"Tenminste"... Nouja, gezien het imago van de gemiddelde WoW'er ben ik er stiekem toch niet trots op dat ik af en toe WoW speel hoor
Elk vaag figuur wat je op straat ziet lopen .. die speelt WOW!quote:Op donderdag 29 november 2007 16:26 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
"Tenminste"... Nouja, gezien het imago van de gemiddelde WoW'er ben ik er stiekem toch niet trots op dat ik af en toe WoW speel hoor
zeg dat welquote:Op donderdag 29 november 2007 16:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Elk vaag figuur wat je op straat ziet lopen .. die speelt WOW!
Je pikt ze er gewoon uit hoor, het standaard figuur dat WOW doet
ziet er gewoon raar uit >:)
Daar heb je gelijk in, daarom speel ik het ook nog steeds af en toequote:Op donderdag 29 november 2007 16:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Hoezo, als je het leuk vindt moet je het gewoon spelen vindt ik.
maar het spel trekt me gewoon niet, turn based strategy vind ik niets aan.
He Droxz, had Sam niet datzelfde outfit aan op z'n bruiloft?quote:Op donderdag 29 november 2007 16:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg dat wel
[ afbeelding ]
dat heb je zowieso met ieder spel hoorquote:Op donderdag 29 november 2007 16:32 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, daarom speel ik het ook nog steeds af en toe
Maar goed, je snapt dat je op bijv. een verjaardag een beetje minachtend aangekeken wordt als je vol trots gaat lopen vertellen dat je iedere dag minstens 12 uur WoW speelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |