Ik had nog een erg lang gesprek met diegene waarmee ik naa het optreden van Apocalyptica aanstaande vrijdag zou gaan. Dat was niet erg leuk enzo. Gezeur en dergelijke. Maar heb uiteindelijk besloten niet te gaan en proberen mn kaartje te verkopen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 08:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je had toch optijd je msn afgesloten, ben bang dat je niet kon slapen ...
Maar ... je bakje thee staat al te wachten hoor!
Dan pak ik er nog een bakkie koffie bij, 4cmB ook nog een bakkie koffie?quote:Op dinsdag 4 december 2007 08:19 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik had nog een erg lang gesprek met diegene waarmee ik naa het optreden van Apocalyptica aanstaande vrijdag zou gaan. Dat was niet erg leuk enzo. Gezeur en dergelijke. Maar heb uiteindelijk besloten niet te gaan en proberen mn kaartje te verkopen.
Vanochtend weer met barstende koppijn en erg drukkende pijn achter mn ogen opgestaan.![]()
Lekker kopje thee
Lekkerquote:Op dinsdag 4 december 2007 08:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dan pak ik er nog een bakkie koffie bij, 4cmB ook nog een bakkie koffie?
Buiten lachen, natuurlijk wel even stemmen he!quote:Op dinsdag 4 december 2007 08:26 schreef Bellerophon het volgende:
de geheime aanbidder van diertjuh... ik moest lachen
heb er helemaal geen 1quote:Op dinsdag 4 december 2007 08:26 schreef Bellerophon het volgende:
de geheime aanbidder van diertjuh... ik moest lachen
Ik ga voor smokez!quote:Op dinsdag 4 december 2007 08:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Buiten lachen, natuurlijk wel even stemmen he!
Lynda staat nog steeds bovenaanquote:Op dinsdag 4 december 2007 08:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik ga voor smokez!
* Bellerophon klikt
Ik ga ook niet zeggen wie het wel is. Dat heeft zo een redenquote:Op dinsdag 4 december 2007 08:30 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja daaag, daar geloven wij natuurlijk helemaal niks van he
Por que?quote:Op dinsdag 4 december 2007 08:31 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik ga ook niet zeggen wie het wel is. Dat heeft zo een reden
quote:
Dat dusquote:
Nee, mijn qoute's bleven er ook gewoon in staanquote:Op dinsdag 4 december 2007 08:34 schreef Sm0keZ het volgende:
Nah, die poll staat ook al 3 topics in de OP. Droxz, kun je hem weer verwijderen voordat ik helemaal bovenaan sta?
quote:Op dinsdag 4 december 2007 08:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee, mijn qoute's bleven er ook gewoon in staan![]()
En zo komt er om de drie weken iets totaals anders te staan?quote:Op dinsdag 4 december 2007 08:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee, mijn qoute's bleven er ook gewoon in staan![]()
Frans was nooit m'n sterkste kant, had ook geen zin om het op te zoekenquote:
Wat zal het de volgende keer worden?quote:Op dinsdag 4 december 2007 08:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En zo komt er om de drie weken iets totaals anders te staan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |