kutdag? kutleven? kutfok? kutalles?quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:33 schreef diertjuh het volgende:
ik wil nu echt naar huis. Heb ontzettende last van mn ogen. Kut monitor kut lenzen en kut stage! eigenlijk alles kut
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 4 december 2007 16:49 schreef MadMarine het volgende:
geyellig hier, druk ook. iedereen alweer naar huis yeker?
kennen jullie die klote ywitserse toetsenborden, waarbij de z en y omgedraaid yijn (inclusief alle speciale tekens btw)? nou, yo een heb ik er dus hier
jezus zet dan je instellingen anders dan werkt het goed maar dan moet je blind typenquote:Op dinsdag 4 december 2007 16:49 schreef MadMarine het volgende:
geyellig hier, druk ook. iedereen alweer naar huis yeker?
kennen jullie die klote ywitserse toetsenborden, waarbij de z en y omgedraaid yijn (inclusief alle speciale tekens btw)? nou, yo een heb ik er dus hier
das leukquote:Op dinsdag 4 december 2007 17:28 schreef lynda het volgende:
Half 3.. POEF! Alles uit
Stroomstoring in onze buurtVijf over half 3.. wij hebben afgesloten en zijn maar naar huis gegaan
quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:10 schreef Sm0keZ het volgende:
Zo te zien heeft Friday12 weer eens een topic mogen openen
wat voor mailtje?quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:01 schreef diertjuh het volgende:
sjonge ik heb geen geduld om te wachten op een mailtje.
wil jij de eer volgende keerquote:Op dinsdag 4 december 2007 18:10 schreef Sm0keZ het volgende:
Zo te zien heeft Friday12 weer eens een topic mogen openen
over of iemand nou wel of niet mn apocalyptica kaartje wil kopen. Ze stuurt geen adres gegevens en heb het geld ook nog niet.quote:
post aantallen in de gaten houden en alvast topic klaar zettenquote:Op dinsdag 4 december 2007 18:23 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee joh, jij bent veel beter in topics openen dan ik. Een stuk sneller in ieder geval
Het is maar waar je op wilt letten he?quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:25 schreef lynda het volgende:
[..]
post aantallen in de gaten houden en alvast topic klaar zetten
quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:23 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee joh, jij bent veel beter in topics openen dan ik. Een stuk sneller in ieder geval
nou als je op pagina 6 bent en via general chat topic in komt zie je zo of je bijna op de 300 bentquote:Op dinsdag 4 december 2007 18:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Het is maar waar je op wilt letten he?
Gewoon lekker nonchalant posten toch
Serieus daar let ik geeneens opquote:Op dinsdag 4 december 2007 18:31 schreef lynda het volgende:
[..]
nou als je op pagina 6 bent en via general chat topic in komt zie je zo of je bijna op de 300 bent
Nah ik zie het wel eensquote:Op dinsdag 4 december 2007 18:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Serieus daar let ik geeneens op
Doe het dan is ookquote:Op dinsdag 4 december 2007 18:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
zo ik ben ook weer thuis, net lekker gegeten .. nu even roken en een blikje red bull .. en ik kan er zeker weer voor 10 minuten tegenaan.
Ik ga echt een keer vroeg mijn bed in vandaag
(ookal zeg ik dat al de hele week hahahahaha)
* lynda sleept droxz tegen uur of tien gewoon mee naar bedquote:Op dinsdag 4 december 2007 18:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
zo ik ben ook weer thuis, net lekker gegeten .. nu even roken en een blikje red bull .. en ik kan er zeker weer voor 10 minuten tegenaan.
Ik ga echt een keer vroeg mijn bed in vandaag
(ookal zeg ik dat al de hele week hahahahaha)
Ik denk dat ik dat niet ga halen vanavond .. ben nu even nieuws checken,quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Doe het dan is ook
23.00 bijvoorbeeld?
Verstandig, enne Lynda we houden jouw verantwoordelijk als het niet lukt hequote:Op dinsdag 4 december 2007 18:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat niet ga halen vanavond .. ben nu even nieuws checken,
dit topic volgende, muziekje draaien .. Lyndaen daarna zweefduik mijn bed in.
BOEM!quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:40 schreef lynda het volgende:
Trouwens WL ik denk dat je gelijk gaat krijgen over hoge telefoonrekening..
Na dat het stroom uitviel toch maar even nog 1,5 uur gesmst
Wel gewoon abboquote:Op dinsdag 4 december 2007 18:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
BOEM!
Dat is niet mis zeg, geen sms-bundel ofzo?
Ik zeg een eurotje of 80 erbij?quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:42 schreef lynda het volgende:
[..]
Wel gewoon abboMaar door wat prive dingen was ik er 2 weken geleden al zwaaaar overheen dus word leuke rekening straks
Ik ga voor de 40..quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik zeg een eurotje of 80 erbij?
Valt nog mee toch?quote:
het is afwachten tot 9 decemberquote:
Of ik krijg terug wat ik perongeluk gisteren deed ...quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Verstandig, enne Lynda we houden jouw verantwoordelijk als het niet lukt he
Dingen gedaan waarop men je kan terug pakken?quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Of ik krijg terug wat ik perongeluk gisteren deed ...
Niks aan te doen nee, dat soort maanden zitten er ook tussenquote:Op dinsdag 4 december 2007 18:46 schreef lynda het volgende:
[..]
het is afwachten tot 9 december
Heb dan nog wel 50% korting op abbo dus officieel zou rekening denk wel op minimaal 60 euro uitkomen maarja is ff gewoon niet anders
Dat nou ook weer niet, maar mensen die slapen willen meestal ook blijven slapen zeg maarquote:Op dinsdag 4 december 2007 18:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dingen gedaan waarop men je kan terug pakken?
Neuhquote:Op dinsdag 4 december 2007 18:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Of ik krijg terug wat ik perongeluk gisteren deed ...
mmmm ... misschien moet ik dat dan toch maar eens gaan doen danquote:Op dinsdag 4 december 2007 18:53 schreef lynda het volgende:
[..]
NeuhALS je op tijd gaat slapen laat ik je slapen
Hahaha ja ik begrijp jequote:Op dinsdag 4 december 2007 18:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat nou ook weer niet, maar mensen die slapen willen meestal ook blijven slapen zeg maar
Het is ook maar hoe je naar dat bericht kijkt denk ik achterafquote:Op dinsdag 4 december 2007 18:53 schreef lynda het volgende:
[..]
NeuhALS je op tijd gaat slapen laat ik je slapen
dat bewaren we wel tot .*****avondquote:Op dinsdag 4 december 2007 18:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het is ook maar hoe je naar dat bericht kijkt denk ik achteraf![]()
Voor iedereen die geen details wil lezen, open de SPOILER NIET!quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:00 schreef lynda het volgende:
[..]
dat bewaren we wel tot .*****avond
censuur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:07 schreef Bellerophon het volgende:
Friday! Heroes! Kut Einde! Wil meer....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker zeker! Alleen Sylar moet echt is een keertje doodquote:Op dinsdag 4 december 2007 19:29 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik ook omdat het veel te snel gestopt is en net nu peter weer alles weet een weer cool is
ja hij moet echt dood ipv diegene in de spoilerquote:Op dinsdag 4 december 2007 19:32 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zeker zeker! Alleen Sylar moet echt is een keertje dood
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
wel veel soeps maar te vroeg eindequote:Op dinsdag 4 december 2007 20:22 schreef diertjuh het volgende:
nou maar eens heroes kijken dan...al zal het wel niet veel soeps zijn. Als ik de hier de spoilers zo lees.
Hahahaquote:
Een gespleten persoonlijkheid... het is maar wat je leuk noemtquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:16 schreef Friday12 het volgende:
ik wil wel ff die gave van der hoor![]()
dan zou ik jou een knal geve
dat is niet der gave der gave is de sterkte alleen jessica maakt er meer gebruik vanquote:Op dinsdag 4 december 2007 21:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Een gespleten persoonlijkheid... het is maar wat je leuk noemt
Gina niet vergeten hequote:Op dinsdag 4 december 2007 21:49 schreef Friday12 het volgende:
[..]
dat is niet der gave der gave is de sterkte alleen jessica maakt er meer gebruik van
Netjes hoorquote:Op dinsdag 4 december 2007 21:08 schreef draculettetje het volgende:
zooo weer thuis maar dan wel beetje doodop
heb met golf +0 gehaald dus daar dik tevree mee
was gezellig! Volgende week weer waarschijnlijk
Ja, in combinatie met Jessicaquote:Op dinsdag 4 december 2007 22:16 schreef Friday12 het volgende:
[..]
die is er 1 keer geweest
maar sterke is dus haar gave
van wie is die laatste?quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:40 schreef lynda het volgende:
Voor de TS!
http://img.photobucket.co(...)/grtdojwposters3.jpg
Dat kun je wel zeggen!quote:
Ach man, je hebt ook mensen die om 05:00 moeten opstaanquote:Op woensdag 5 december 2007 06:39 schreef no1uknow het volgende:
Godverdomme half 7 is toch veelste vroeg om op te staan voor een HBO scholiertje.
Voor school nog wel!
Schandalig!
nou iddquote:Op woensdag 5 december 2007 06:45 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ach man, je hebt ook mensen die om 05:00 moeten opstaan
dat heb je goed voor mekaar danquote:Op woensdag 5 december 2007 06:29 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat kun je wel zeggen!
Gelukkig mogen we vandaag een uurtje eerder naar huis, dus nu ben ik tussen 13:00 en 13:30 al klaar
Maar eh, zit jij nou 's ochtends thuis gewoon altijd te posten of ben je gewoon écht zo vroeg al op je werk?quote:Op woensdag 5 december 2007 07:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat heb je goed voor mekaar dan
hey, ik ben nu aan het werk hoor!quote:Op woensdag 5 december 2007 07:06 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Maar eh, zit jij nou 's ochtends thuis gewoon altijd te posten of ben je gewoon écht zo vroeg al op je werk?
Ah, dat is al beter!quote:Op woensdag 5 december 2007 07:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hey, ik ben nu aan het werk hoor!![]()
maar moet meestal om 7 uur beginnen.dus idd, die post was van thuis
nee ik wordt altijd wakker achter de pcquote:Op woensdag 5 december 2007 07:27 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ah, dat is al beter!
's Ochtends vroeg zal ik niet vanaf thuis gaan posten, ik slaap liever nog even door
Ik word meestal gewoon wakker in m'n bed...quote:Op woensdag 5 december 2007 07:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee ik wordt altijd wakker achter de pc
beter als die kuttv sochtends
Werk?!? Ik moest lachenquote:Op woensdag 5 december 2007 07:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hey, ik ben nu aan het werk hoor!![]()
maar moet meestal om 7 uur beginnen.dus idd, die post was van thuis
Dat is natuurlijk te erg voor woorden, om je op te vrolijken...quote:Op woensdag 5 december 2007 07:30 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik word meestal gewoon wakker in m'n bed...
Maar goed, als je je bed toch niet gebruikt, verkoop die dan, kun je weer een betere videokaart kopen!
Ga vandaag maar eens op zoek naar een nieuwe mobo, cpu, videokaart, geheugen en voeding denk ik... PC van m'n pa was kaduuk, daar zitten mijn spullen nu in. Resultaat; Nu kan ik niet meer downloaden!
ik heb al 2 van de enabeste van dit momentquote:Op woensdag 5 december 2007 07:30 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik word meestal gewoon wakker in m'n bed...
Maar goed, als je je bed toch niet gebruikt, verkoop die dan, kun je weer een betere videokaart kopen!
Ga vandaag maar eens op zoek naar een nieuwe mobo, cpu, videokaart, geheugen en voeding denk ik... PC van m'n pa was kaduuk, daar zitten mijn spullen nu in. Resultaat; Nu kan ik niet meer downloaden!
mogguhquote:Op woensdag 5 december 2007 07:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Werk?!? Ik moest lachen![]()
Trouwens... mogguh!
Ah, dankquote:Op woensdag 5 december 2007 07:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk te erg voor woorden, om je op te vrolijken...
[ afbeelding ]
Welke?quote:Op woensdag 5 december 2007 07:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb al 2 van de enabeste van dit moment
Drukke dag vandaag of valt het wel mee?quote:
Altijd afwachten natuurlijkquote:Op woensdag 5 december 2007 07:39 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ah, dank
Heb net maar even een bod gedaan op een Asus P5B mobo, met een E6700 cpu. Ben benieuwd
heb ik ookquote:Op woensdag 5 december 2007 07:39 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ah, dank
Heb net maar even een bod gedaan op een Asus P5B mobo, met een E6700 cpu. Ben benieuwd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |