SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker zeker! Alleen Sylar moet echt is een keertje doodquote:Op dinsdag 4 december 2007 19:29 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik ook omdat het veel te snel gestopt is en net nu peter weer alles weet een weer cool is
ja hij moet echt dood ipv diegene in de spoilerquote:Op dinsdag 4 december 2007 19:32 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zeker zeker! Alleen Sylar moet echt is een keertje dood
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
wel veel soeps maar te vroeg eindequote:Op dinsdag 4 december 2007 20:22 schreef diertjuh het volgende:
nou maar eens heroes kijken dan...al zal het wel niet veel soeps zijn. Als ik de hier de spoilers zo lees.
Hahahaquote:
Een gespleten persoonlijkheid... het is maar wat je leuk noemtquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:16 schreef Friday12 het volgende:
ik wil wel ff die gave van der hoor![]()
dan zou ik jou een knal geve
dat is niet der gave der gave is de sterkte alleen jessica maakt er meer gebruik vanquote:Op dinsdag 4 december 2007 21:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Een gespleten persoonlijkheid... het is maar wat je leuk noemt
Gina niet vergeten hequote:Op dinsdag 4 december 2007 21:49 schreef Friday12 het volgende:
[..]
dat is niet der gave der gave is de sterkte alleen jessica maakt er meer gebruik van
Netjes hoorquote:Op dinsdag 4 december 2007 21:08 schreef draculettetje het volgende:
zooo weer thuis maar dan wel beetje doodop
heb met golf +0 gehaald dus daar dik tevree mee
was gezellig! Volgende week weer waarschijnlijk
Ja, in combinatie met Jessicaquote:Op dinsdag 4 december 2007 22:16 schreef Friday12 het volgende:
[..]
die is er 1 keer geweest
maar sterke is dus haar gave
van wie is die laatste?quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:40 schreef lynda het volgende:
Voor de TS!
http://img.photobucket.co(...)/grtdojwposters3.jpg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |