quote en polls mag jij doenquote:Op woensdag 5 december 2007 13:44 schreef Bellerophon het volgende:
Quotes! Polls! Kruidnoten!
discussies worden minderquote:Op woensdag 5 december 2007 13:46 schreef draculettetje het volgende:
nouhou wordt het topic zo voor mn neus dicht gegooid
ik wou dus zeggen
toch apart he gaat het van veren naar slagroom naar flauwe grappen even wat haar tussendoor
en dan ook nog op plekken waar ik het niet wil hebben
ik heb trouwens lang haar op de plek waar het hoort
Het is een gavequote:Op woensdag 5 december 2007 13:46 schreef draculettetje het volgende:
nouhou wordt het topic zo voor mn neus dicht gegooid
ik wou dus zeggen
toch apart he gaat het van veren naar slagroom naar flauwe grappen even wat haar tussendoor
en dan ook nog op plekken waar ik het niet wil hebben
ik heb trouwens lang haar op de plek waar het hoort
In ieder geval tot morgen!quote:Op woensdag 5 december 2007 13:47 schreef draculettetje het volgende:
en nu eigenlijk bed tijd mn hoofd tolt echt alle kanten op
pootje is niet te beschrijven
wie weet tot einde middag of vanavond
anders ben ik er morgen vast wel!
Ik kan de OP toch niet wijzigen?quote:
quote:Op woensdag 5 december 2007 13:49 schreef Dylanesque het volgende:
Trommels, Violen en Piano
maar je kan mij geve wat je erin wilquote:Op woensdag 5 december 2007 13:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik kan de OP toch niet wijzigen?
Juistquote:Op woensdag 5 december 2007 14:02 schreef Dylanesque het volgende:
ftw, kan best even zonderals ik niet aan t werk ben
Of je gaat stakenquote:Op woensdag 5 december 2007 14:13 schreef Asskicker14 het volgende:
Geldt dit topic ook voor mensen die geen reet te doen hebben op hun opleiding/studie.
Zo ja, count me in.
Ik verveel me dood, en de tijd dat je daadwerkelijk iets onderwezen krijgt, is op één hand te tellen. Dan maar een zakje pepernoten opentrekken.
ja hoorquote:Op woensdag 5 december 2007 14:13 schreef Asskicker14 het volgende:
Geldt dit topic ook voor mensen die geen reet te doen hebben op hun opleiding/studie.
Zo ja, count me in.
Ik verveel me dood, en de tijd dat je daadwerkelijk iets onderwezen krijgt, is op één hand te tellen. Dan maar een zakje pepernoten opentrekken.
Ik lust eigenlijk ook nog wel een bakkiequote:
Whehehequote:Op woensdag 5 december 2007 14:15 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Of je gaat stakenHehe nee hoor iedereen is welkom, Respect voor u en mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |