quote en polls mag jij doenquote:Op woensdag 5 december 2007 13:44 schreef Bellerophon het volgende:
Quotes! Polls! Kruidnoten!
discussies worden minderquote:Op woensdag 5 december 2007 13:46 schreef draculettetje het volgende:
nouhou wordt het topic zo voor mn neus dicht gegooid
ik wou dus zeggen
toch apart he gaat het van veren naar slagroom naar flauwe grappen even wat haar tussendoor
en dan ook nog op plekken waar ik het niet wil hebben
ik heb trouwens lang haar op de plek waar het hoort
Het is een gavequote:Op woensdag 5 december 2007 13:46 schreef draculettetje het volgende:
nouhou wordt het topic zo voor mn neus dicht gegooid
ik wou dus zeggen
toch apart he gaat het van veren naar slagroom naar flauwe grappen even wat haar tussendoor
en dan ook nog op plekken waar ik het niet wil hebben
ik heb trouwens lang haar op de plek waar het hoort
In ieder geval tot morgen!quote:Op woensdag 5 december 2007 13:47 schreef draculettetje het volgende:
en nu eigenlijk bed tijd mn hoofd tolt echt alle kanten op
pootje is niet te beschrijven
wie weet tot einde middag of vanavond
anders ben ik er morgen vast wel!
Ik kan de OP toch niet wijzigen?quote:
quote:Op woensdag 5 december 2007 13:49 schreef Dylanesque het volgende:
Trommels, Violen en Piano
maar je kan mij geve wat je erin wilquote:Op woensdag 5 december 2007 13:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik kan de OP toch niet wijzigen?
Juistquote:Op woensdag 5 december 2007 14:02 schreef Dylanesque het volgende:
ftw, kan best even zonderals ik niet aan t werk ben
Of je gaat stakenquote:Op woensdag 5 december 2007 14:13 schreef Asskicker14 het volgende:
Geldt dit topic ook voor mensen die geen reet te doen hebben op hun opleiding/studie.
Zo ja, count me in.
Ik verveel me dood, en de tijd dat je daadwerkelijk iets onderwezen krijgt, is op één hand te tellen. Dan maar een zakje pepernoten opentrekken.
ja hoorquote:Op woensdag 5 december 2007 14:13 schreef Asskicker14 het volgende:
Geldt dit topic ook voor mensen die geen reet te doen hebben op hun opleiding/studie.
Zo ja, count me in.
Ik verveel me dood, en de tijd dat je daadwerkelijk iets onderwezen krijgt, is op één hand te tellen. Dan maar een zakje pepernoten opentrekken.
Ik lust eigenlijk ook nog wel een bakkiequote:
Whehehequote:Op woensdag 5 december 2007 14:15 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Of je gaat stakenHehe nee hoor iedereen is welkom, Respect voor u en mij
staken ?? zeg geen mensen op stoken heh ?quote:Op woensdag 5 december 2007 14:15 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Of je gaat stakenHehe nee hoor iedereen is welkom, Respect voor u en mij
'T ging over dat je maar weinig tijd écht leskrijgt, vandaarquote:Op woensdag 5 december 2007 14:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
staken ?? zeg geen mensen op stoken heh ?
Ze zijn net weer rustigquote:Op woensdag 5 december 2007 14:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
staken ?? zeg geen mensen op stoken heh ?
Natuurlijk! Maar helaas werd de topic titel zo als wij dat er ook nog achter moesten zeggen hahahaquote:Op woensdag 5 december 2007 14:13 schreef Asskicker14 het volgende:
Zo ja, count me in.
zeg nou eerlijk, heb jij nooit tussenuren gehad ?? ik vroeger echt veel.quote:Op woensdag 5 december 2007 14:22 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
'T ging over dat je maar weinig tijd écht leskrijgt, vandaar
Op de MAVO practisch niet, op het MBO en HBO daarentegen...quote:Op woensdag 5 december 2007 14:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg nou eerlijk, heb jij nooit tussenuren gehad ?? ik vroeger echt veel.
Ja natuurlijk, ik heb op een gegeven moment een jaar lang elke vrijdag van 14:05 tot 15:55 moeten wachten op het laatste uurtje lesquote:Op woensdag 5 december 2007 14:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg nou eerlijk, heb jij nooit tussenuren gehad ?? ik vroeger echt veel.
oh ik bedoelde middelbare schoolquote:Op woensdag 5 december 2007 14:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Op de MAVO practisch niet, op het MBO en HBO daarentegen...
Wat had je gedaan dan? Havo?quote:Op woensdag 5 december 2007 14:32 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
oh ik bedoelde middelbare schoolop HBO ook wel wat tussenuren gehad maar dat viel nog wel mee
nee vwo, daarna jaartje uni, daarna 2,5 jaar hbo, toen bij mn stage blijven hangen en daar zit ik nu te werkenquote:
nou das toch gelaxedquote:Op woensdag 5 december 2007 14:32 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, ik heb op een gegeven moment een jaar lang elke vrijdag van 14:05 tot 15:55 moeten wachten op het laatste uurtje lesEn sowieso vaak genoeg 2 uur tussendoor vrij, ook gewoon ingeroosterd..
Ah ok, was bij mij op school ook zo, Havo en VWO hadden soms nog wel wat tussenuren. Mavo daarentegen niet, dat sloot allemaal echt perfect aanquote:Op woensdag 5 december 2007 14:35 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
nee vwo, daarna jaartje uni, daarna 2,5 jaar hbo, toen bij mn stage blijven hangen en daar zit ik nu te werken
wij ook, heb me ook altijd kapot zitten lachen dat laatste uurtje lesquote:Op woensdag 5 december 2007 14:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou das toch gelaxedwij gingen altijd naar het cafe
of de shop
Wij hadden geen mavo, maar iedereen had wel eens een tussenuurtje. Wel alleen in de latere jaren, eerste en tweede helemaal nooit.quote:Op woensdag 5 december 2007 14:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ah ok, was bij mij op school ook zo, Havo en VWO hadden soms nog wel wat tussenuren. Mavo daarentegen niet, dat sloot allemaal echt perfect aan
wat dacht je van dronken gymen ??quote:Op woensdag 5 december 2007 14:39 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
wij ook, heb me ook altijd kapot zitten lachen dat laatste uurtje les
Of niet nader te omschrijven oppeppende middelen bij een coopertestquote:Op woensdag 5 december 2007 14:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wat dacht je van dronken gymen ??
toen me ech rot gelachen
Dat moet er heeeel leuk uit hebben gezienquote:Op woensdag 5 december 2007 14:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
toen me ech rot gelachen
De coopertest, whehehe pure nostalgiequote:Op woensdag 5 december 2007 14:41 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Of niet nader te omschrijven oppeppende middelen bij een coopertest
whwah heb ik ook gedaan. maar kreeg hartkloppingenquote:Op woensdag 5 december 2007 14:41 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Of niet nader te omschrijven oppeppende middelen bij een coopertest
Ik dacht 't eerste rondje dat 't een wereldrecord werd. Tweede rondje besloot ik dat het onzin was om zo hard te rennen, ik ga lekker lopen. Derde rondje weer een sprintje. En zo door. Uitendelijk gewoon een 6je gehaaldquote:Op woensdag 5 december 2007 14:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whwah heb ik ook gedaan. maar kreeg hartkloppingen
hahaquote:Op woensdag 5 december 2007 14:53 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik dacht 't eerste rondje dat 't een wereldrecord werd. Tweede rondje besloot ik dat het onzin was om zo hard te rennen, ik ga lekker lopen. Derde rondje weer een sprintje. En zo door. Uitendelijk gewoon een 6je gehaald
ook leuk op examenfeestquote:Op woensdag 5 december 2007 14:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
toen me ech rot gelachen
quote:Op woensdag 5 december 2007 14:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hahamja heb het ook altijd onzin gevondne. maar als ik eraan terug denk nu echt een wereldtijd hoor.
een keertje meegemaakt, dat er iemand met honkballen zo die bal op de leraar zn voorhoofd sloeg. zo poef knockout. hahazie het nog gebeuren
Schoolfeesten, standaard iedereen bezopenquote:Op woensdag 5 december 2007 14:57 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ook leuk op examenfeest![]()
ik kon lachen om al die mensjes die daar de trap afliepen
wij hebben ooit drank meegesmokkelt op schoolkamp in uitgekookte shampooflessenquote:Op woensdag 5 december 2007 14:58 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Schoolfeesten, standaard iedereen bezopenWat een stelletje pubers waren we ook
wij gewoon in flessen frisdrankquote:Op woensdag 5 december 2007 15:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wij hebben ooit drank meegesmokkelt op schoolkamp in uitgekookte shampooflessen
Wat lievfvfvf dank u!quote:Op woensdag 5 december 2007 15:27 schreef lynda het volgende:
* lynda deelt een AH Am cookie trip choc met Droxz
Toppie, wat zou ik nou zonder jou moeten?quote:Op woensdag 5 december 2007 15:34 schreef lynda het volgende:
Ik hou je nog wel even bezig hoor
per sms, telefoon, msn en fok
- Stagevergoedingquote:Op woensdag 5 december 2007 15:41 schreef Seventees het volgende:
De beste motivatie om iedere dag naar je werk te gaan:
- Poen!
- Dit topic
Is al op en had er maar eenquote:Op woensdag 5 december 2007 15:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Toppie, wat zou ik nou zonder jou moeten?![]()
Zullen we trouwens nog zo een koekje delen?
- Lyndaquote:Op woensdag 5 december 2007 15:43 schreef lynda het volgende:
[..]
- Stagevergoeding
- DIT TOPIC!
- Droxz
Juist iets positiefs, vrolijk enzo .. snap niet waarom iedereen daar zo tegen is?quote:
Die smile misschien, hij leek me een beetje uit te lachen hahahaquote:Op woensdag 5 december 2007 16:19 schreef Seventees het volgende:
Waar zag je mij negatief zijn?
* Seventees vindt het cute!
Lekker!
No way! Het is schattig!quote:Op woensdag 5 december 2007 16:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Die smile misschien, hij leek me een beetje uit te lachen hahaha
Uhhh.... interessantquote:heb zelf net maar een nieuwe combo gemaakt expreschoq + cappucino
Sorry, had ik even niet opgeletquote:Op woensdag 5 december 2007 16:32 schreef Seventees het volgende:
[..]
No way! Het is schattig!
PI, Droxz, kijk altijd naar de PI
[..]
Uhhh.... interessant
Zag net wel het 1 en ander vliegen zeg .. ik ging buiten even roken ...quote:Op woensdag 5 december 2007 16:39 schreef Seventees het volgende:
Zie je ze al vliegen?
Je weet het nooit met rare combi's!
\quote:Op woensdag 5 december 2007 16:41 schreef draculettetje het volgende:
joehoe hard werkende mensen ik ben weer wakker
Ach ja, gaat wel weer over hoor ... net even gerookt (lees ... uit wezen waaien ...),quote:Op woensdag 5 december 2007 16:55 schreef draculettetje het volgende:
goed bezig! alleen dan je maag niet
en bijna einde werkdagquote:Op woensdag 5 december 2007 17:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ach ja, gaat wel weer over hoor ... net even gerookt (lees ... uit wezen waaien ...),
nog meer koffie en fisherman's friend .. dus komt goed
Half uurtje nog ongeveer ..quote:
Mijter, baard, pieten, paar schoenen!quote:
Wat voor dropjesquote:Op woensdag 5 december 2007 17:01 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik heb me een beetje misselijk gegeten
niet eens aan de pepernoten maar aan de dropjes
Geweldigquote:Op woensdag 5 december 2007 18:06 schreef WhiteLightning het volgende:
voor degene die van tetris houded![]()
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=Ll2kajMH2u0
http://www.youtube.com/watch?v=84_QL1kEmH4
Zonder te kijken, die Japanners weer met human tetris?quote:Op woensdag 5 december 2007 18:06 schreef WhiteLightning het volgende:
voor degene die van tetris houded![]()
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=Ll2kajMH2u0
http://www.youtube.com/watch?v=84_QL1kEmH4
sjonge zeg , hij kent hem weerquote:Op woensdag 5 december 2007 18:32 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zonder te kijken, die Japanners weer met human tetris?![]()
jahquote:Op woensdag 5 december 2007 18:32 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zonder te kijken, die Japanners weer met human tetris?![]()
Je zou toch moeten weten dat iemand die vaak post in het GRTDOJW-topic, genoeg tijd heeft om dit soort filmpjes te kijken hequote:Op woensdag 5 december 2007 18:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
sjonge zeg , hij kent hem weer
Ik ben benieuwd of er ergens DVD's te bestellen zijn waar dit soort Japanse filmpjes opstaan. Naar dit soort dingen kan ik echt de héle dag kijkenquote:
ja ik ookquote:Op woensdag 5 december 2007 19:14 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of er ergens DVD's te bestellen zijn waar dit soort Japanse filmpjes opstaan. Naar dit soort dingen kan ik echt de héle dag kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |