Toppie, wat zou ik nou zonder jou moeten?quote:Op woensdag 5 december 2007 15:34 schreef lynda het volgende:
Ik hou je nog wel even bezig hoor
per sms, telefoon, msn en fok
- Stagevergoedingquote:Op woensdag 5 december 2007 15:41 schreef Seventees het volgende:
De beste motivatie om iedere dag naar je werk te gaan:
- Poen!
- Dit topic
Is al op en had er maar eenquote:Op woensdag 5 december 2007 15:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Toppie, wat zou ik nou zonder jou moeten?![]()
Zullen we trouwens nog zo een koekje delen?
- Lyndaquote:Op woensdag 5 december 2007 15:43 schreef lynda het volgende:
[..]
- Stagevergoeding
- DIT TOPIC!
- Droxz
Juist iets positiefs, vrolijk enzo .. snap niet waarom iedereen daar zo tegen is?quote:
Die smile misschien, hij leek me een beetje uit te lachen hahahaquote:Op woensdag 5 december 2007 16:19 schreef Seventees het volgende:
Waar zag je mij negatief zijn?
* Seventees vindt het cute!
Lekker!
No way! Het is schattig!quote:Op woensdag 5 december 2007 16:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Die smile misschien, hij leek me een beetje uit te lachen hahaha
Uhhh.... interessantquote:heb zelf net maar een nieuwe combo gemaakt expreschoq + cappucino
Sorry, had ik even niet opgeletquote:Op woensdag 5 december 2007 16:32 schreef Seventees het volgende:
[..]
No way! Het is schattig!
PI, Droxz, kijk altijd naar de PI
[..]
Uhhh.... interessant
Zag net wel het 1 en ander vliegen zeg .. ik ging buiten even roken ...quote:Op woensdag 5 december 2007 16:39 schreef Seventees het volgende:
Zie je ze al vliegen?
Je weet het nooit met rare combi's!
\quote:Op woensdag 5 december 2007 16:41 schreef draculettetje het volgende:
joehoe hard werkende mensen ik ben weer wakker
Ach ja, gaat wel weer over hoor ... net even gerookt (lees ... uit wezen waaien ...),quote:Op woensdag 5 december 2007 16:55 schreef draculettetje het volgende:
goed bezig! alleen dan je maag niet
en bijna einde werkdagquote:Op woensdag 5 december 2007 17:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ach ja, gaat wel weer over hoor ... net even gerookt (lees ... uit wezen waaien ...),
nog meer koffie en fisherman's friend .. dus komt goed
Half uurtje nog ongeveer ..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |