als je geen antwoord weet , hoef je niet te posten hoor!quote:Op woensdag 12 december 2007 19:48 schreef lynda het volgende:
[..]
www.ikheetwlenbenteluiomopgoogletezoeken.com
Als jij belooft om ook naar "Station X" (quote:Op woensdag 12 december 2007 19:38 schreef diertjuh het volgende:
[..]
krijg ik van jou een linkje?Dan stuur je me wel namelijk
nee idd, strak planquote:Op woensdag 12 december 2007 19:51 schreef DeToXiC het volgende:
Heb je al gebeld met TNT?
Zooooooo chagerijntjes gegeten ofzo?quote:Op woensdag 12 december 2007 19:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als je geen antwoord weet , hoef je niet te posten hoor!
quote:Het productHoe werkt het?Wat kost het?Het productBezorgservice
Wanneer een pakket niet bij u afgeleverd kan worden op dinsdag tot en met vrijdag, wordt het standaard bij uw buren aangeboden. Als het pakket ook bij uw buren niet afgeleverd kan worden, wordt het later nog een keer aangeboden. De dag en het tijdstip van de 2e bezorging is afhankelijk van de dag van de 1e bezorging.
Als u en de buren ook bij de tweede aanbieding niet thuis zijn, dan vindt u een bericht in uw brievenbus. Daarop staat waar u de zending kunt ophalen. Hiervoor heeft u drie weken de tijd.
Pakketten met een aanvullende dienst, zoals handtekening voor ontvangst, rembours en ongefrankeerd, worden niet bij de buren afgeleverd
Hoe werkt het?1e bezorging 2e bezorging
dinsdag woensdag tussen 9.00 en 21.30 uur
woensdag donderdag tussen 9.00 en 21.30 uur
donderdag vrijdag tussen 9.00 en 21.30 uur
vrijdag zaterdag overdag (*)
zaterdag maandag overdag
Best lekker hoor, vooral met peperquote:Op woensdag 12 december 2007 19:52 schreef lynda het volgende:
[..]
Zooooooo chagerijntjes gegeten ofzo?
nee hoor, ben supervrolijk zelfsquote:Op woensdag 12 december 2007 19:52 schreef lynda het volgende:
[..]
Zooooooo chagerijntjes gegeten ofzo?
aaargh die zijn er nietquote:
Wat? Pizza?quote:Op woensdag 12 december 2007 19:55 schreef DeToXiC het volgende:
Ze bezorgen tot 21.30... spanning!
*roffel*
die Zen. tenmiste als het buurmeisje die neit heeft ingenomenquote:
Dat klinkt goed!quote:Op woensdag 12 december 2007 19:44 schreef lynda het volgende:
[..]
Dan werk ik ja! Of bespring ik jou
Oh, een spannend speeltje besteld bij de PABO?quote:Op woensdag 12 december 2007 19:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
die Zen. tenmiste als het buurmeisje die neit heeft ingenomen
Oja, dat zei je nogquote:Op woensdag 12 december 2007 19:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Is te merken!quote:Op woensdag 12 december 2007 19:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee hoor, ben supervrolijk zelfs
Doordeweeks spreek ik al met je moeder afquote:Op woensdag 12 december 2007 19:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat klinkt goed!![]()
(mensen, we gaan toch door de weeks afspreken!)
Whaha, zul je net zienquote:Op woensdag 12 december 2007 19:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
standby connection een suit? * Dr.Droxz gaat even zijn modem defragmenteren en door zijn mainframe scrollen...quote:Op woensdag 12 december 2007 19:48 schreef WhiteLightning het volgende:
trouwens droxz zet die standby connection een suit bij je wii (dat zit bij wiiconnect24)
toen ik dat net uitzette kreeg ik ineens 3 berichten
WTF Gast!quote:Op woensdag 12 december 2007 19:59 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Doordeweeks spreek ik al met me moeder af
Hey van die blijf je ook afquote:Op woensdag 12 december 2007 19:59 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Doordeweeks spreek ik al met je moeder af
OMFG!!!quote:Op woensdag 12 december 2007 19:59 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Doordeweeks spreek ik al met je moeder af
mja idd is dat te merkenquote:
Doe maar nietquote:Op woensdag 12 december 2007 20:02 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Goed, ik ga de voor-de-hand-liggende-vraag maar niet stellen...
nee, maar heb je iets om aan te bevelen ?quote:Op woensdag 12 december 2007 19:57 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Oh, een spannend speeltje besteld bij de PABO?
Bericht WIIquote:Op woensdag 12 december 2007 20:04 schreef Bellerophon het volgende:
Dit begint verdacht veel op een wie-doet-het-met-wie topqiue te lijken
De Zen schijnt nogal hot te zijn zegt men...quote:Op woensdag 12 december 2007 20:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee, maar heb je iets om aan te bevelen ?
quote:
Nou en of, hij's zó hot dat ik hem zelfs mee heb naar m'n werk vandaag!quote:Op woensdag 12 december 2007 20:05 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
De Zen schijnt nogal hot te zijn zegt men...
Tuurlijk wel, alleen jij ziet de editwins niet meerquote:Op woensdag 12 december 2007 20:02 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer, buiten de spammail herken je de 'je moeder' grappen niet meer?
KUT! Sorry, mijn fout ...quote:Op woensdag 12 december 2007 20:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, alleen jij ziet de editwins niet meer
Smokez stopt hem op plaatsen waar de zon niet komt zeg maarquote:
Maar waar het toch bruin isquote:Op woensdag 12 december 2007 20:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Smokez stopt hem op plaatsen waar de zon niet komt zeg maar
Maar de zen komt er wel!quote:Op woensdag 12 december 2007 20:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Smokez stopt hem op plaatsen waar de zon niet komt zeg maar
Je begint toch geen j.noob te worden he?quote:
Zeg, ik zit al 6 uur te fokken, wel eens gehoord van concentratieverlies?quote:Op woensdag 12 december 2007 20:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je begint toch geen j.noob te worden he?
ej beller, ik moest lachen!quote:
Moet je maar MEER gaan rokenquote:Op woensdag 12 december 2007 20:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zeg, ik zit al 6 uur te fokken, wel eens gehoord van concentratieverlies?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |