Tuurlijk wel, alleen jij ziet de editwins niet meerquote:Op woensdag 12 december 2007 20:02 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer, buiten de spammail herken je de 'je moeder' grappen niet meer?
KUT! Sorry, mijn fout ...quote:Op woensdag 12 december 2007 20:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, alleen jij ziet de editwins niet meer
Smokez stopt hem op plaatsen waar de zon niet komt zeg maarquote:
Maar waar het toch bruin isquote:Op woensdag 12 december 2007 20:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Smokez stopt hem op plaatsen waar de zon niet komt zeg maar
Maar de zen komt er wel!quote:Op woensdag 12 december 2007 20:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Smokez stopt hem op plaatsen waar de zon niet komt zeg maar
Je begint toch geen j.noob te worden he?quote:
Zeg, ik zit al 6 uur te fokken, wel eens gehoord van concentratieverlies?quote:Op woensdag 12 december 2007 20:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je begint toch geen j.noob te worden he?
ej beller, ik moest lachen!quote:
Moet je maar MEER gaan rokenquote:Op woensdag 12 december 2007 20:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zeg, ik zit al 6 uur te fokken, wel eens gehoord van concentratieverlies?
ZES uur jij heb echt niets te doenquote:Op woensdag 12 december 2007 20:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zeg, ik zit al 6 uur te fokken, wel eens gehoord van concentratieverlies?
Ik moet echt stoppen met die bende hoor... Ben van plan om na Thunderdome ermee te gaan stoppen.quote:
Ik heb genoeg te doen, kijk morgen maar wie er zéker een top5 notatie heeft bij de postcounts enzoquote:Op woensdag 12 december 2007 20:16 schreef lynda het volgende:
[..]
ZES uur jij heb echt niets te doen
Nou, gezellig hoorquote:Op woensdag 12 december 2007 20:16 schreef DeToXiC het volgende:
Ik slinger die PS3 ff aan...![]()
tot morgen denk ik...
Ik gelukkig nietquote:Op woensdag 12 december 2007 20:16 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik heb genoeg te doen, kijk morgen maar wie er zéker een top5 notatie heeft bij de postcounts enzo
Had je er niet wat langer over kunnen doen? We hoeven nog maar 50 posts voordat deze vol is!quote:Op woensdag 12 december 2007 20:17 schreef diertjuh het volgende:![]()
ik kon zomaar iemand anders kaartje uit de brievenbus pakken. Maar ik heb um heel lief verder de brievenbus ingedrukt
heb er langer over gedaan dan ik wou. Was nog even de supermarkt binnengestapt.quote:Op woensdag 12 december 2007 20:18 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Had je er niet wat langer over kunnen doen? We hoeven nog maar 50 posts voordat deze vol is!
Altijd afbouwen hèquote:Op woensdag 12 december 2007 20:18 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Laatste dagen voor de vakantie, je kent het wel, dan moet je altijd rustig aan doen
Jawel, want je had het al beloofd zag ik, en ik ga je alsnog de link naar deel89 sturenquote:Op woensdag 12 december 2007 20:19 schreef diertjuh het volgende:
[..]
heb er langer over gedaan dan ik wou. Was nog even de supermarkt binnengestapt.
Oja nu hoef ik niet langs 'stationX' te komen
verdoriequote:Op woensdag 12 december 2007 20:20 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Jawel, want je had het al beloofd zag ik, en ik ga je alsnog de link naar deel89 sturen
over K1 gesproken, deze laatste K1 finale zal je mij niet snel meer kunnen laten terugzien (de laatste partij iig)quote:Op woensdag 12 december 2007 20:16 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik moet echt stoppen met die bende hoor... Ben van plan om na Thunderdome ermee te gaan stoppen.
Zat laatst weer ff wat K1 filmpjes te kijken, toen heb ik besloten om toch maar weer snel te gaan beginnen met kickboxen
komt goed uit met de komende maandquote:Op woensdag 12 december 2007 20:22 schreef DeToXiC het volgende:
Ik ben net weer vrijgezel... Ik ga dus maar keihard feesten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |