Nope..quote:Op woensdag 12 december 2007 19:35 schreef lynda het volgende:
Oke ik wil even een lijstje hebben!
Wie van jullie komt er ook (bijna) dagelijks op station X? Ja ja A'dam Sloterdijk = X
Ik weet het van:
- Droxz ()
- Smokez (Dichtbij!)
- Ikzelf dus (Reis er langs)
Das wel jammerquote:
krijg ik van jou een linkje?quote:Op woensdag 12 december 2007 19:36 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
We doen ons best om je naar het volgende topic te sturen
Moet dat poorten verhaal nog ff checkenquote:Op woensdag 12 december 2007 19:40 schreef WhiteLightning het volgende:
droxz waar blijf je op mn wii ? bob staat er nu in :")
Zal ik doen. Op een vrijdagquote:Op woensdag 12 december 2007 19:37 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Maak maar een keer een uitzondering voor ons
Wat noem jij verquote:Op woensdag 12 december 2007 19:40 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Woon helemaal ver van jullie vandaan
Ik woon in friesland...quote:Op woensdag 12 december 2007 19:40 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Net als WL, misschien maar eens in het weekend afspreken danquote:Op woensdag 12 december 2007 19:40 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Dan werk ik ja! Of bespring ik jouquote:Op woensdag 12 december 2007 19:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Net als WL, misschien maar eens in het weekend afspreken dan
Nouja niet ver. Maar woon in overijssel en ga nou niet echt via amsterdam sloterdijk reizen om op mn stage of school te komenquote:
Dan ga je maar werken!quote:
Friesland is buitenlandquote:Op woensdag 12 december 2007 19:45 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Nouja niet ver. Maar woon in overijssel en ga nou niet echt via amsterdam sloterdijk reizen om op mn stage of school te komen. Ver is pas als je in friesland woont
(grapje hoor)
[..]
Dan ga je maar werken!![]()
Wat moet je hebben? Een pizza?quote:Op woensdag 12 december 2007 19:46 schreef WhiteLightning het volgende:
weet er iemand tot hoe laat de TNT bezorgt ??
www.ikheetwlenbenteluiomopgoogletezoeken.comquote:Op woensdag 12 december 2007 19:46 schreef WhiteLightning het volgende:
weet er iemand tot hoe laat de TNT bezorgt ??
Och, ik steek die afsluitdijk over en ik ben er... een dik uurtje...quote:Op woensdag 12 december 2007 19:45 schreef diertjuh het volgende:
Nouja niet ver. Maar woon in overijssel en ga nou niet echt via amsterdam sloterdijk reizen om op mn stage of school te komen. Ver is pas als je in friesland woont
(grapje hoor)
als je geen antwoord weet , hoef je niet te posten hoor!quote:Op woensdag 12 december 2007 19:48 schreef lynda het volgende:
[..]
www.ikheetwlenbenteluiomopgoogletezoeken.com
Als jij belooft om ook naar "Station X" (quote:Op woensdag 12 december 2007 19:38 schreef diertjuh het volgende:
[..]
krijg ik van jou een linkje?Dan stuur je me wel namelijk
nee idd, strak planquote:Op woensdag 12 december 2007 19:51 schreef DeToXiC het volgende:
Heb je al gebeld met TNT?
Zooooooo chagerijntjes gegeten ofzo?quote:Op woensdag 12 december 2007 19:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als je geen antwoord weet , hoef je niet te posten hoor!
quote:Het productHoe werkt het?Wat kost het?Het productBezorgservice
Wanneer een pakket niet bij u afgeleverd kan worden op dinsdag tot en met vrijdag, wordt het standaard bij uw buren aangeboden. Als het pakket ook bij uw buren niet afgeleverd kan worden, wordt het later nog een keer aangeboden. De dag en het tijdstip van de 2e bezorging is afhankelijk van de dag van de 1e bezorging.
Als u en de buren ook bij de tweede aanbieding niet thuis zijn, dan vindt u een bericht in uw brievenbus. Daarop staat waar u de zending kunt ophalen. Hiervoor heeft u drie weken de tijd.
Pakketten met een aanvullende dienst, zoals handtekening voor ontvangst, rembours en ongefrankeerd, worden niet bij de buren afgeleverd
Hoe werkt het?1e bezorging 2e bezorging
dinsdag woensdag tussen 9.00 en 21.30 uur
woensdag donderdag tussen 9.00 en 21.30 uur
donderdag vrijdag tussen 9.00 en 21.30 uur
vrijdag zaterdag overdag (*)
zaterdag maandag overdag
Best lekker hoor, vooral met peperquote:Op woensdag 12 december 2007 19:52 schreef lynda het volgende:
[..]
Zooooooo chagerijntjes gegeten ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |