Hier op m'n werk niet.. Heb hem thuis wel, maar moet hem nog installerenquote:Op woensdag 12 december 2007 19:29 schreef DeToXiC het volgende:
Wordt er nog CoD gespeeld?
ik niet vanavond! kga voetbal kijken straks. kon ook al met een match meedoen, maar helaasquote:Op woensdag 12 december 2007 19:29 schreef DeToXiC het volgende:
Om eerlijk te zijn, ik vond het schitterend. En iedereen wíst ook gewoon dat ze mij met rust moesten laten 's ochtends vroegquote:Op woensdag 12 december 2007 19:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
das helemaal kut op je werk man haha
*droxz kijkt op naar Tinus ... aha .. die is weer knetterquote:Op woensdag 12 december 2007 19:29 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
14:00
Maar eh, voor het werk rook ik helemaal niet meer, goed he
Was altijd zo mooi daar bij die bank he... 's ochtends vroeg in de file jezelf helemaal de tering inroken, en dan op je werk de eerste 3 uur niet aanspreekbaar zijn
Speel redelijk COD4, hoezo?quote:Op woensdag 12 december 2007 19:29 schreef DeToXiC het volgende:
dat werkt bij mij gewoon niet. moet mn kop er gewoon bijhouden af en toe, en tja dan fiets ik eerder 4x naar de bakker in het uur, dan ik wat werk verichtquote:Op woensdag 12 december 2007 19:30 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, ik vond het schitterend. En iedereen wíst ook gewoon dat ze mij met rust moesten laten 's ochtends vroeg
Die gozer kwam ook altijd 3 keer per week bij mij langs om vloei te bietsenquote:Op woensdag 12 december 2007 19:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
*droxz kijkt op naar Tinus ... aha .. die is weer knetter*
En bij die kut bank dachten ze dat ik altijd stoned was man!
paar keer al kwam jordy langs .. en droxz man, geef me eens een groot vloeitje ..
dude, ik smoke niet ... echt wel man, je hebt altijd rode ogen droxz ...
nee jordy, dat komt omdat ik gewoon te weinig slaap, en te veel zuip ..
rot op droxz, geef me nou maar gewoon een groot vloeitje!
dude, ik smoke niet !!!!!!!!![]()
Dat hebben we ook samen gedaan, en lekker gamen!quote:Op woensdag 12 december 2007 19:33 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Die gozer kwam ook altijd 3 keer per week bij mij langs om vloei te bietsen
Maar goed, hij was er ook wel eens op zaterdag, toen hebben we goed staan dampen daarbinnen!
Ik kom nooit op station X. Ik werk er wel 2km vandaan ofzo, misschien nog minderquote:Op woensdag 12 december 2007 19:33 schreef lynda het volgende:
Oke ik wil even een lijstje hebben!
Wie van jullie komt er ook (bijna) dagelijks op station X? Ja ja A'dam Sloterdijk = X
Ik weet het van:
- Droxz (Duh!)
- Smokez
- Ikzelf dus
Oja, Command & Conquer, was wel lachen altijdquote:Op woensdag 12 december 2007 19:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat hebben we ook samen gedaan, en lekker gamen!
(ik had echt geen telefoon gesprek moeten voeren hoor hahahaha)
Nope PC, en binnenkort op de Wiiquote:
quote:Op woensdag 12 december 2007 19:33 schreef lynda het volgende:
Wie van jullie komt er ook (bijna) dagelijks op station X? Ja ja A'dam Sloterdijk = X
Ik weet het van:
- Droxz (Duh!)
- Smokez
- Ikzelf dus
Het is bij ons zo rustig op het werk, dat ik en die (kut) collega zijn laptop gaan meenemenquote:Op woensdag 12 december 2007 19:34 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Oja, Command & Conquer, was wel lachen altijd
Zo snel gaan we nou ook weer niet he ..quote:Op woensdag 12 december 2007 19:35 schreef diertjuh het volgende:
Ik ga even naar de brievenbus enzo. Zijn jullie als ik straks weer kom nog open? Of moet ik gaan zoeken naar het nieuwe topic?
We doen ons best om je naar het volgende topic te sturenquote:Op woensdag 12 december 2007 19:35 schreef diertjuh het volgende:
Ik ga even naar de brievenbus enzo. Zijn jullie als ik straks weer kom nog open? Of moet ik gaan zoeken naar het nieuwe topic?
ik nietquote:Op woensdag 12 december 2007 19:33 schreef lynda het volgende:
Ik weet het van:
- Droxz (Duh!)
- Smokez
- Ikzelf dus
Zo zijn wij toch helemaal nietquote:Op woensdag 12 december 2007 19:36 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
We doen ons best om je naar het volgende topic te sturen
niet? oke..dan kan ik met een gerust hart naar de brievenbus fietsenquote:Op woensdag 12 december 2007 19:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zo snel gaan we nou ook weer niet he ..
* Dr.Droxz zet alvast een bakje thee neer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |