Waar staat 'pas een uur'?quote:Op woensdag 12 december 2007 21:01 schreef Friday12 het volgende:
[..]
pas een uur![]()
in welk hoekie van de kamer heb jij gezeten
Wtfquote:Op woensdag 12 december 2007 21:00 schreef WhiteLightning het volgende:
Deze Auto Suck masturbator is de ideale partner voor in de luxewagen of vrachtauto. Steek de stekker in het sigaretten-aanstekergat en laat u verwennen. Heren, start uw motor. U heeft reisgezelschap genaamd de Auto Suck. De Auto Suck kan makkelijk met één hand worden bediend en zal u op een heerlijke manier laten klaarkomen. Één nadeel is dat de Auto Suck niet niet slikt, zorg dus dat u een tissue bij de hand heeft.
vast wel maar hopelijk niet iemand hierquote:Op woensdag 12 december 2007 21:01 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Moet ik nou lachen of huilen... Zullen er serieus mensen zijn die dit hebben?
Dat in ieder gevalquote:Op woensdag 12 december 2007 21:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik moest er ieder geval hard om lachen
In ieder geval, dit filmpje dus bij 2:20quote:Op woensdag 12 december 2007 20:57 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Was dat die ronde tegen Semmy Schilt?
verkeerd gelezen excuse mequote:Op woensdag 12 december 2007 21:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Waar staat 'pas een uur'?
Volgens mij staat er toch echt 'pas een paar uur', je weetsch sarcasme enzo
Yep!quote:Op woensdag 12 december 2007 20:57 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Was dat die ronde tegen Semmy Schilt?
Check de OPquote:Op woensdag 12 december 2007 21:00 schreef WhiteLightning het volgende:
Deze Auto Suck masturbator is de ideale partner voor in de luxewagen of vrachtauto. Steek de stekker in het sigaretten-aanstekergat en laat u verwennen. Heren, start uw motor. U heeft reisgezelschap genaamd de Auto Suck. De Auto Suck kan makkelijk met één hand worden bediend en zal u op een heerlijke manier laten klaarkomen. Één nadeel is dat de Auto Suck niet niet slikt, zorg dus dat u een tissue bij de hand heeft.
whahaquote:
Bwhehehequote:
"lullig"quote:
Ik had in eerste instantie jouw naam erbij gezet, maar later zag ik dat ik verkeerd zat te kijkenquote:
En ik vond je nog zo relaxed, dit kost je puntenquote:Op woensdag 12 december 2007 21:11 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik had in eerste instantie jouw naam erbij gezet, maar later zag ik dat ik verkeerd zat te kijken
arme bellerquote:Op woensdag 12 december 2007 21:11 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik had in eerste instantie jouw naam erbij gezet, maar later zag ik dat ik verkeerd zat te kijken
Godver, sta ik nog wel in de plus?quote:Op woensdag 12 december 2007 21:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En ik vond je nog zo relaxed, dit kost je punten
Hij scheurt zijn kruisbanden af, omdat hij een misstap maakt .. semmy deed nietsquote:Op woensdag 12 december 2007 21:03 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
In ieder geval, dit filmpje dus bij 2:20
http://nl.youtube.com/watch?v=L3wIsPvFuhk
Maar eh, zakt ie nou zelf door z'n knie ofzo? Ik zie niet echt wat Semmy allemaal deed om dat te laten gebeuren?
Dat dan weer welquote:Op woensdag 12 december 2007 21:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Godver, sta ik nog wel in de plus?
Auwquote:Op woensdag 12 december 2007 21:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hij scheurt zijn kruisbanden af, omdat hij een misstap maakt .. semmy deed niets
Zal binnenkort die DVDtjes ff gaan kijken, ik kom hem vast wel tegen!quote:Op woensdag 12 december 2007 21:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
p.s Tinus, die eerste pot van Peter, die moet je zien
afgescheurd .... ik zag het al, gelijk ....quote:Op woensdag 12 december 2007 21:18 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Auw
Was inderdaad moeilijk te zien, het commentaar was ook redelijk nietszeggend (of gewoon onbegrijpelijk). Maar helemaal doorgescheurd of ingescheurd?
Hmm mensen staan niet snel bij mij in de minquote:Op woensdag 12 december 2007 21:18 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ah, relaxed![]()
Hoeveel van dat soort grappen moet ik nog maken om alsnog in de min te komen?
Als jij hem ff opzoekt op youtube, ga ik hem straks kijkenquote:Op woensdag 12 december 2007 21:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
afgescheurd .... ik zag het al, gelijk ....![]()
Maar heb je die eerste pot van hem gezien?![]()
*ej chinees, wat doe jij hier (in de K1) .. ga eens snel naar huis toe! moehahahaha
Ik begon vandaag ónder de 9100 volgens mijquote:Aantal posts: 9.276 (gemiddeld 6 per dag)
Hij heeft het wel eens gedaan, maar daar is hij wel te traag voor ...quote:Op woensdag 12 december 2007 21:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zal binnenkort die DVDtjes ff gaan kijken, ik kom hem vast wel tegen!
Trouwens, doet Bas Rutten ook wel eens mee met K1? Denk dat ie ook een aardige kans gaat maken daar...
Die filmpjes op youtube van Rutten heb ik altijd met veel plezier gekeken in ieder geval, vechten kan ie wel aardigquote:Op woensdag 12 december 2007 21:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hij heeft het wel eens gedaan, maar daar is hij wel te traag voor ...
hij is goed op de grond, maar zet hem niet tegen een sammie/remy of peter ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |