Was dat die ronde tegen Semmy Schilt?quote:Op woensdag 12 december 2007 20:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
opzich valt het wel mee .. niet echt ranzig ofzo ..
maar ik vertrok aardig zeg maar![]()
En dat precies bij Peter ... waarschijnlijk was dat zijn laatste pot zeg maar....
quote:Op woensdag 12 december 2007 20:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
te dooien ... I rest my case
Het is laat zullen we maar zeggen, of vroeg... bedoel je bent pas een paar uur wakker (inkoppertje)quote:
pas een uurquote:Op woensdag 12 december 2007 21:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Het is laat zullen we maar zeggen, of vroeg... bedoel je bent pas een paar uur wakker (inkoppertje)
truste!quote:Op woensdag 12 december 2007 21:00 schreef lynda het volgende:
tvp en tot morgen als ik me bed uit kan komen
Moet ik nou lachen of huilen... Zullen er serieus mensen zijn die dit hebben?quote:Op woensdag 12 december 2007 21:00 schreef WhiteLightning het volgende:
Deze Auto Suck masturbator is de ideale partner voor in de luxewagen of vrachtauto. Steek de stekker in het sigaretten-aanstekergat en laat u verwennen. Heren, start uw motor. U heeft reisgezelschap genaamd de Auto Suck. De Auto Suck kan makkelijk met één hand worden bediend en zal u op een heerlijke manier laten klaarkomen. Één nadeel is dat de Auto Suck niet niet slikt, zorg dus dat u een tissue bij de hand heeft.
ik moest er ieder geval hard om lachenquote:Op woensdag 12 december 2007 21:01 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Moet ik nou lachen of huilen... Zullen er serieus mensen zijn die dit hebben?
Waar staat 'pas een uur'?quote:Op woensdag 12 december 2007 21:01 schreef Friday12 het volgende:
[..]
pas een uur![]()
in welk hoekie van de kamer heb jij gezeten
Wtfquote:Op woensdag 12 december 2007 21:00 schreef WhiteLightning het volgende:
Deze Auto Suck masturbator is de ideale partner voor in de luxewagen of vrachtauto. Steek de stekker in het sigaretten-aanstekergat en laat u verwennen. Heren, start uw motor. U heeft reisgezelschap genaamd de Auto Suck. De Auto Suck kan makkelijk met één hand worden bediend en zal u op een heerlijke manier laten klaarkomen. Één nadeel is dat de Auto Suck niet niet slikt, zorg dus dat u een tissue bij de hand heeft.
vast wel maar hopelijk niet iemand hierquote:Op woensdag 12 december 2007 21:01 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Moet ik nou lachen of huilen... Zullen er serieus mensen zijn die dit hebben?
Dat in ieder gevalquote:Op woensdag 12 december 2007 21:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik moest er ieder geval hard om lachen
In ieder geval, dit filmpje dus bij 2:20quote:Op woensdag 12 december 2007 20:57 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Was dat die ronde tegen Semmy Schilt?
verkeerd gelezen excuse mequote:Op woensdag 12 december 2007 21:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Waar staat 'pas een uur'?
Volgens mij staat er toch echt 'pas een paar uur', je weetsch sarcasme enzo
Yep!quote:Op woensdag 12 december 2007 20:57 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Was dat die ronde tegen Semmy Schilt?
Check de OPquote:Op woensdag 12 december 2007 21:00 schreef WhiteLightning het volgende:
whahaquote:
Bwhehehequote:
"lullig"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |