je eigen topic fipoenquote:Op woensdag 12 december 2007 20:33 schreef Sm0keZ het volgende:
Fipo!
blaat blaat blaaatquote:Op woensdag 12 december 2007 20:32 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
ja, en nu zuip ik me klem.. blaat tegen wat mensen aan...En ga weer weg als ik er niks aan vind!
Zie! De wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:
Tuurlijk, fipo's4life!quote:Op woensdag 12 december 2007 20:35 schreef Friday12 het volgende:
[..]
je eigen topic fipoen![]()
[..]
blaat blaat blaaat
Ik ben nog nooit van m'n leven in Friesland geweest, maar heb grote respect voor de inwoners hoor... Wat kunnen díe zuipen zegquote:
Ehr rond 20.00 dacht ikquote:Op woensdag 12 december 2007 20:26 schreef WhiteLightning het volgende:
belleophonron je bericht komt net binnen. wanneer heb je die gestuurd ?
In je dromenquote:Op woensdag 12 december 2007 20:34 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Neehoor, waar zie je me voor aan zeg?
Maar eh, in welke maat moet dat pakje zijn dan?
Zie OP!quote:Op woensdag 12 december 2007 20:37 schreef Bellerophon het volgende:
Enne Smokez en diertjuh, er ontstaat iets moois? Het tweede koppel hier?
Wie zijn het eerste koppel dan?quote:Op woensdag 12 december 2007 20:37 schreef Bellerophon het volgende:
Dank u!quote:Op woensdag 12 december 2007 20:37 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit van m'n leven in Friesland geweest, maar heb grote respect voor de inwoners hoor... Wat kunnen díe zuipen zeg
Dan had ik gelijkquote:
quote:Op woensdag 12 december 2007 20:37 schreef Bellerophon het volgende:
Jepz!quote:
-smokie hoopt een "Fipo de Clown"-award te krijgen in dit topicquote:Op woensdag 12 december 2007 20:37 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Tuurlijk, fipo's4life!
Ik hoop natuurlijk op de "Fipo de Clown"-award
De nieuwe versie van "Het zwanenmeer"?quote:
Behoorlijk wat jaartjes geleden zat ik op een of andere camping in Drenthe met een maat van mij. Staan we daar een beetje te gokken en zuipen in de kantine, je kent het wel, komt er zo'n kale gast naar ons toe "HEEE JULLIE ZIJN TOCH MIJN BUREN?!quote:
Goeie!quote:Op woensdag 12 december 2007 20:42 schreef Friday12 het volgende:
[..]
-smokie hoopt een "Fipo de Clown"-award te krijgen in dit topic
een nieuwe quote voor je op
Tja, had maar ff wat random dingen geplaatstquote:Op woensdag 12 december 2007 20:43 schreef Friday12 het volgende:
- Waar friday12 zit te fonduen, maar nú al vol zit!nu moest ik lachen
ook die van jou al ?quote:Op woensdag 12 december 2007 20:44 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Tja, had maar ff wat random dingen geplaatst
niets zo smart-assen heequote:Op woensdag 12 december 2007 20:45 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Slim en creatief zijn twee verschillende dingen natuurlijk he
Bekijke de laatste wedstrijd maar, en denk dan dat ik een grote fan ben van Peter Aertsquote:Op woensdag 12 december 2007 20:24 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hoezo niet? Ik had thuis toevallig net 3DVD's van de laatste K1 van usenet af geplukt
Gastquote:
Ik blijf er stellig in gelovenquote:
Echt te erg voor woorden... zo mag een finale niet eindigenquote:Op woensdag 12 december 2007 20:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Bekijke de laatste wedstrijd maar, en denk dan dat ik een grote fan ben van Peter Aerts
(oja, je weet dat mijn knie naar de klote is he ....)
Zat al te zoeken in m'n PM box, maar het staat gewoon publiekelijk in dit topic!quote:Op woensdag 12 december 2007 20:46 schreef diertjuh het volgende:
[..]
![]()
uhu gezien. Had al dankje gezegd
Moet die DVD's nog steeds een keer branden, maar zal ze zeker ff kijken.quote:Op woensdag 12 december 2007 20:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Bekijke de laatste wedstrijd maar, en denk dan dat ik een grote fan ben van Peter Aerts
(oja, je weet dat mijn knie naar de klote is he ....)
Da's misschien wel weer zoquote:Op woensdag 12 december 2007 20:49 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik zit toch op fok de tijd te dooien dan ben je slim
Ik ging zo wat over mijn nek (maak geen grap .. je weet van mijn knie af he)quote:Op woensdag 12 december 2007 20:52 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Moet die DVD's nog steeds een keer branden, maar zal ze zeker ff kijken.
Maar lullig voor Peter iig
te dooien ... I rest my casequote:Op woensdag 12 december 2007 20:49 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik zit toch op fok de tijd te dooien dan ben je slim
nu ook in je PMquote:Op woensdag 12 december 2007 20:52 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zat al te zoeken in m'n PM box, maar het staat gewoon publiekelijk in dit topic!
tja..dan kan ik er ook niets meer aan doenquote:Op woensdag 12 december 2007 20:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik blijf er stellig in geloven
I know, maar was het zo shocking wat er gebeurde dan?quote:Op woensdag 12 december 2007 20:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ging zo wat over mijn nek (maak geen grap .. je weet van mijn knie af he)
opzich valt het wel mee .. niet echt ranzig ofzo ..quote:Op woensdag 12 december 2007 20:55 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
I know, maar was het zo shocking wat er gebeurde dan?
*gaat even op youtube kijken*
quote:Op woensdag 12 december 2007 20:55 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zozo, wat ben jij beleefd zeg, da's beter
Was dat die ronde tegen Semmy Schilt?quote:Op woensdag 12 december 2007 20:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
opzich valt het wel mee .. niet echt ranzig ofzo ..
maar ik vertrok aardig zeg maar![]()
En dat precies bij Peter ... waarschijnlijk was dat zijn laatste pot zeg maar....
quote:Op woensdag 12 december 2007 20:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
te dooien ... I rest my case
Het is laat zullen we maar zeggen, of vroeg... bedoel je bent pas een paar uur wakker (inkoppertje)quote:
pas een uurquote:Op woensdag 12 december 2007 21:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Het is laat zullen we maar zeggen, of vroeg... bedoel je bent pas een paar uur wakker (inkoppertje)
truste!quote:Op woensdag 12 december 2007 21:00 schreef lynda het volgende:
tvp en tot morgen als ik me bed uit kan komen
Moet ik nou lachen of huilen... Zullen er serieus mensen zijn die dit hebben?quote:Op woensdag 12 december 2007 21:00 schreef WhiteLightning het volgende:
Deze Auto Suck masturbator is de ideale partner voor in de luxewagen of vrachtauto. Steek de stekker in het sigaretten-aanstekergat en laat u verwennen. Heren, start uw motor. U heeft reisgezelschap genaamd de Auto Suck. De Auto Suck kan makkelijk met één hand worden bediend en zal u op een heerlijke manier laten klaarkomen. Één nadeel is dat de Auto Suck niet niet slikt, zorg dus dat u een tissue bij de hand heeft.
ik moest er ieder geval hard om lachenquote:Op woensdag 12 december 2007 21:01 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Moet ik nou lachen of huilen... Zullen er serieus mensen zijn die dit hebben?
Waar staat 'pas een uur'?quote:Op woensdag 12 december 2007 21:01 schreef Friday12 het volgende:
[..]
pas een uur![]()
in welk hoekie van de kamer heb jij gezeten
Wtfquote:Op woensdag 12 december 2007 21:00 schreef WhiteLightning het volgende:
Deze Auto Suck masturbator is de ideale partner voor in de luxewagen of vrachtauto. Steek de stekker in het sigaretten-aanstekergat en laat u verwennen. Heren, start uw motor. U heeft reisgezelschap genaamd de Auto Suck. De Auto Suck kan makkelijk met één hand worden bediend en zal u op een heerlijke manier laten klaarkomen. Één nadeel is dat de Auto Suck niet niet slikt, zorg dus dat u een tissue bij de hand heeft.
vast wel maar hopelijk niet iemand hierquote:Op woensdag 12 december 2007 21:01 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Moet ik nou lachen of huilen... Zullen er serieus mensen zijn die dit hebben?
Dat in ieder gevalquote:Op woensdag 12 december 2007 21:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik moest er ieder geval hard om lachen
In ieder geval, dit filmpje dus bij 2:20quote:Op woensdag 12 december 2007 20:57 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Was dat die ronde tegen Semmy Schilt?
verkeerd gelezen excuse mequote:Op woensdag 12 december 2007 21:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Waar staat 'pas een uur'?
Volgens mij staat er toch echt 'pas een paar uur', je weetsch sarcasme enzo
Yep!quote:Op woensdag 12 december 2007 20:57 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Was dat die ronde tegen Semmy Schilt?
Check de OPquote:Op woensdag 12 december 2007 21:00 schreef WhiteLightning het volgende:
whahaquote:
Bwhehehequote:
"lullig"quote:
Ik had in eerste instantie jouw naam erbij gezet, maar later zag ik dat ik verkeerd zat te kijkenquote:
En ik vond je nog zo relaxed, dit kost je puntenquote:Op woensdag 12 december 2007 21:11 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik had in eerste instantie jouw naam erbij gezet, maar later zag ik dat ik verkeerd zat te kijken
arme bellerquote:Op woensdag 12 december 2007 21:11 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik had in eerste instantie jouw naam erbij gezet, maar later zag ik dat ik verkeerd zat te kijken
Godver, sta ik nog wel in de plus?quote:Op woensdag 12 december 2007 21:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En ik vond je nog zo relaxed, dit kost je punten
Hij scheurt zijn kruisbanden af, omdat hij een misstap maakt .. semmy deed nietsquote:Op woensdag 12 december 2007 21:03 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
In ieder geval, dit filmpje dus bij 2:20
http://nl.youtube.com/watch?v=L3wIsPvFuhk
Maar eh, zakt ie nou zelf door z'n knie ofzo? Ik zie niet echt wat Semmy allemaal deed om dat te laten gebeuren?
Dat dan weer welquote:Op woensdag 12 december 2007 21:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Godver, sta ik nog wel in de plus?
Auwquote:Op woensdag 12 december 2007 21:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hij scheurt zijn kruisbanden af, omdat hij een misstap maakt .. semmy deed niets
Zal binnenkort die DVDtjes ff gaan kijken, ik kom hem vast wel tegen!quote:Op woensdag 12 december 2007 21:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
p.s Tinus, die eerste pot van Peter, die moet je zien
afgescheurd .... ik zag het al, gelijk ....quote:Op woensdag 12 december 2007 21:18 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Auw
Was inderdaad moeilijk te zien, het commentaar was ook redelijk nietszeggend (of gewoon onbegrijpelijk). Maar helemaal doorgescheurd of ingescheurd?
Hmm mensen staan niet snel bij mij in de minquote:Op woensdag 12 december 2007 21:18 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ah, relaxed![]()
Hoeveel van dat soort grappen moet ik nog maken om alsnog in de min te komen?
Als jij hem ff opzoekt op youtube, ga ik hem straks kijkenquote:Op woensdag 12 december 2007 21:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
afgescheurd .... ik zag het al, gelijk ....![]()
Maar heb je die eerste pot van hem gezien?![]()
*ej chinees, wat doe jij hier (in de K1) .. ga eens snel naar huis toe! moehahahaha
Ik begon vandaag ónder de 9100 volgens mijquote:Aantal posts: 9.276 (gemiddeld 6 per dag)
Hij heeft het wel eens gedaan, maar daar is hij wel te traag voor ...quote:Op woensdag 12 december 2007 21:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zal binnenkort die DVDtjes ff gaan kijken, ik kom hem vast wel tegen!
Trouwens, doet Bas Rutten ook wel eens mee met K1? Denk dat ie ook een aardige kans gaat maken daar...
Die filmpjes op youtube van Rutten heb ik altijd met veel plezier gekeken in ieder geval, vechten kan ie wel aardigquote:Op woensdag 12 december 2007 21:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hij heeft het wel eens gedaan, maar daar is hij wel te traag voor ...
hij is goed op de grond, maar zet hem niet tegen een sammie/remy of peter ...
haha netjes!!quote:Op woensdag 12 december 2007 21:21 schreef Sm0keZ het volgende:
Godsamme, lekker productief dagje zeg...
[..]
Ik begon vandaag ónder de 9100 volgens mij
lekker toch ga je gewoon verderquote:Op woensdag 12 december 2007 21:21 schreef Sm0keZ het volgende:
Godsamme, lekker productief dagje zeg...
[..]
Ik begon vandaag ónder de 9100 volgens mij
Heb hier nog wel een 2 dvd versie van "Bas rutten career"quote:Op woensdag 12 december 2007 21:23 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Die filmpjes op youtube van Rutten heb ik altijd met veel plezier gekeken in ieder geval, vechten kan ie wel aardig
Maar oja, ik ging roken, da's waar ook
Het is dat ik op mijn werk ben aangesproken omdat ik zoveel internet ..quote:
Geen vervelende gevolgen?quote:Op woensdag 12 december 2007 21:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het is dat ik op mijn werk ben aangesproken omdat ik zoveel internet ..
had vandaag echt niets te doen .. anders had ik wel weer in de top van de dag gestaan vandaag denk
Nee, ik ga heeeeul goed om met die systeembeheerder, het is gewoon een goede naaste collega van mequote:
Ik doe m'n bestquote:Op woensdag 12 december 2007 21:24 schreef Friday12 het volgende:
[..]
lekker toch ga je gewoon verder
Zal eens kijken of ik die ook nog ergens tegenkom op usenet ofzoquote:Op woensdag 12 december 2007 21:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb hier nog wel een 2 dvd versie van "Bas rutten career"![]()
Die gast is gewoon goed, en geeft ook goed commentaar moet ik zegge!
LOLquote:Op woensdag 12 december 2007 21:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het is dat ik op mijn werk ben aangesproken omdat ik zoveel internet ..
had vandaag echt niets te doen .. anders had ik wel weer in de top van de dag gestaan vandaag denk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |