sepo!quote:
We hebben nu gewoon samen een eigen GRTDOJWquote:
Leuk hequote:Op zaterdag 8 december 2007 21:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
We hebben nu gewoon samen een eigen GRTDOJW![]()
Alleen erg klote dat je zo moet werken hoor ....quote:
Je weet me werk te vindenquote:Op zaterdag 8 december 2007 21:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Alleen erg klote dat je zo moet werken hoor ....
quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:56 schreef mrfool het volgende:
ben bezig al vanaf 3 uur, Geeen fok te doen!!! lig lekker in de stoel met koffie en maar af en toe een peuk roken, internetten, zucht*
quote:
Wij kennen dat probleem wel een beetje ja!quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:56 schreef mrfool het volgende:
ben bezig al vanaf 3 uur, Geeen fok te doen!!! lig lekker in de stoel met koffie en maar af en toe een peuk roken, internetten, zucht*
Dan kom je langs op me werk!!!!!!!!!!!! Zal alleen na tussen 1 en 4 druk zijn met werk ipv euhm euh tja jouquote:Op zaterdag 8 december 2007 21:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Natuurlijk weet ik je te vinden (en je bed natuurlijk),
maarja, samen zijn is een stuk leuker als dat jij zo weg moet om te werken
Ej, je was gewoon eens te laat voor een nieuw topic, ga je schamen!quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:00 schreef Friday12 het volgende:
[..]
bij mij duurde het in het begin wel zo
quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:57 schreef lynda het volgende:
[..]
een nieuwe
Ik mag (over 3 minuten) weer aan de slag, alleen kom ik zoals 75% van de tijd weer te laat daar
Nu nog veel meeposten, usericon nemen en je kan ook in de opquote:Op zaterdag 8 december 2007 22:02 schreef mrfool het volgende:
ben nieuw ja inderdaad...damn door de mand heen geflikkerd
Eerst even K1 kijken, daarna de laatste trein halen ....quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:00 schreef lynda het volgende:
[..]
Dan kom je langs op me werk!!!!!!!!!!!! Zal alleen na tussen 1 en 4 druk zijn met werk ipv euhm euh tja jou
nah ik kijk gewoon weinigquote:Op zaterdag 8 december 2007 22:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ej, je was gewoon eens te laat voor een nieuw topic, ga je schamen!
Zie je wel, zelfs Friday12 heeft een leven buiten fok!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |