Oke. Zal je wijze raad opvolgenquote:Op vrijdag 7 december 2007 14:05 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gewoon doen, dan lukt het zeker
Grappig, dat was ook mijn wijze raad geweest ware het niet dat ik eventjes weg wasquote:
Moet de spits of de metro zijn geweest .. ik dacht de spitsquote:Op vrijdag 7 december 2007 14:01 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Welke krant? Vertel vertel vertel
Hehehequote:Op vrijdag 7 december 2007 14:09 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Grappig, dat was ook mijn wijze raad geweest ware het niet dat ik eventjes weg was
Maar ben er weer, gewoon naar je zin hebben![]()
Gelukkig maar, en genieten dit weekendquote:
Rijswijk?quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:09 schreef Dylanesque het volgende:
En Mario Galaxy is uitverkocht in heel Den Haag. Jazeker, héél Den Haag, wist de FRSman me te vertellen.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:09 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Grappig, dat was ook mijn wijze raad geweest ware het niet dat ik eventjes weg was
Maar ben er weer, gewoon naar je zin hebben![]()
quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:13 schreef diertjuh het volgende:
[..]Zal dat dan ook doen!
voor jullie 2
pffrt straks 9 uur gewerkt, dan ga ik linea recta naar huis. frs was op de weg geweest, rèswèk nietquote:
Kan je dat trouwens, echt haags lullen?quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:14 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
pffrt straks 9 uur gewerkt, dan ga ik linea recta naar huis. frs was op de weg geweest, rèswèk niet
Waar was jijquote:Op vrijdag 7 december 2007 14:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
W A A R I S T E A R
Riiiight...quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
W A A R I S T E A R
Ik zit in Zweden!quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:17 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Waar was jijTear is al máánden spoorloos!!
Volgens mij floept er wel eens een woordje hier en daar uit maar nee, daar zou ik voor moeten gaan oefenenquote:Op vrijdag 7 december 2007 14:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kan je dat trouwens, echt haags lullen?
absoluutquote:Op vrijdag 7 december 2007 14:18 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik zit in Zweden!en daarnaast in het stage SC dat was toch wel meer wat voor mij, dat maakt het nog niet mnder dat Tear en Ik toch redelijk hebben geholpen volgens mij met het van de grond krijgen van deze reeks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |