FF een modje vragen, die vinden het vast niet erg om de TT aan te passenquote:Op vrijdag 7 december 2007 10:56 schreef Dylanesque het volgende:
ow? fuck
was bezigquote:Op vrijdag 7 december 2007 10:56 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
FF een modje vragen, die vinden het vast niet erg om de TT aan te passen
Waar blijft de OP trouwens?
Ik begrijp het niet meerquote:Op vrijdag 7 december 2007 11:06 schreef Dylanesque het volgende:
Stil hier.. iedereen in de war door 79/80?
Dat had ik vorige week.. even een GRTDOJW-overdosis gehad denk ik. Ben weer helemaal terug vandaagquote:Op vrijdag 7 december 2007 11:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
dit topic gaat vandaag erg snel .. ik heb hier eigenlijk geen moer te doen,
maar ben te moe om alles te blijven volgen vandaag ....
zie het inderdaad!quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:10 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Dat had ik vorige week.. even een GRTDOJW-overdosis gehad denk ik. Ben weer helemaal terug vandaag
en je telefoon ?quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
zie het inderdaad!
buiten dat, mis Lynda...
Speakin' of the devilquote:Op vrijdag 7 december 2007 11:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
zie het inderdaad!
buiten dat, mis Lynda...
Die mis ik niet hoor!quote:
we voelen elkaar goed aanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee ik bedoelde je kan natuurlijk o0k je telefoon gebruiken om haar voorzichtig wakker te maken met een serenade ofzoquote:
quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:15 schreef lynda het volgende:
[..]
we voelen elkaar goed aan
ja zie jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nou bedankt WL zeg je dan
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
zeg die peach heh , die..........quote:
.. voelt Mario goed aan?quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg die peach heh , die..........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |