FF een modje vragen, die vinden het vast niet erg om de TT aan te passenquote:Op vrijdag 7 december 2007 10:56 schreef Dylanesque het volgende:
ow? fuck
was bezigquote:Op vrijdag 7 december 2007 10:56 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
FF een modje vragen, die vinden het vast niet erg om de TT aan te passen
Waar blijft de OP trouwens?
Ik begrijp het niet meerquote:Op vrijdag 7 december 2007 11:06 schreef Dylanesque het volgende:
Stil hier.. iedereen in de war door 79/80?
Dat had ik vorige week.. even een GRTDOJW-overdosis gehad denk ik. Ben weer helemaal terug vandaagquote:Op vrijdag 7 december 2007 11:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
dit topic gaat vandaag erg snel .. ik heb hier eigenlijk geen moer te doen,
maar ben te moe om alles te blijven volgen vandaag ....
zie het inderdaad!quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:10 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Dat had ik vorige week.. even een GRTDOJW-overdosis gehad denk ik. Ben weer helemaal terug vandaag
en je telefoon ?quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
zie het inderdaad!
buiten dat, mis Lynda...
Speakin' of the devilquote:Op vrijdag 7 december 2007 11:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
zie het inderdaad!
buiten dat, mis Lynda...
Die mis ik niet hoor!quote:
we voelen elkaar goed aanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee ik bedoelde je kan natuurlijk o0k je telefoon gebruiken om haar voorzichtig wakker te maken met een serenade ofzoquote:
quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:15 schreef lynda het volgende:
[..]
we voelen elkaar goed aan
ja zie jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nou bedankt WL zeg je dan
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
zeg die peach heh , die..........quote:
.. voelt Mario goed aan?quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg die peach heh , die..........
nou dat is nogal zwak uitgedruktquote:
hahahaha, goede morgen Lynda!quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:13 schreef lynda het volgende:
Moguh!
Waarom gaan mijn topics altijd zo snel?
In 11 uur slaapposten jullie even een heel topic vol, 2e keer alweer
![]()
Afijn word weer een dagje doen alsof ik aan de slag ga en er morgen achter komen dat ik wederom geen f*ck gedaan heb![]()
Droxz
quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:19 schreef draculettetje het volgende:
zo nu ben ik het zat
ik neem geen telefoon meer op
ik ga geen dingen meer inplannen
ik ga alleen maar jullie lastig vallen
nou , luigi en toad zouden er rooie oortjes van krijgenquote:Op vrijdag 7 december 2007 11:20 schreef draculettetje het volgende:
en door het mario en peach gebeuren heb ik echt zin om met de wii te spelen
en dit klinkt vast weer heeeeeel anders als dat ik het bedoel
Natuurlijk had ik dat wel door, maar vond dit antwoord leuker.quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee ik bedoelde je kan natuurlijk o0k je telefoon gebruiken om haar voorzichtig wakker te maken met een serenade ofzo
quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:20 schreef draculettetje het volgende:
en door het mario en peach gebeuren heb ik echt zin om met de wii te spelen
en dit klinkt vast weer heeeeeel anders als dat ik het bedoel
voor het hele gezin zeggen ze danquote:Op vrijdag 7 december 2007 11:22 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
![]()
Multifunctioneel is die Wii wel
niet te spreken van de geluidjes die ze maken nquote:Op vrijdag 7 december 2007 11:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou , luigi en toad zouden er rooie oortjes van krijgen
wrom niet ?? of bellen als je er naast ligt heb geen zin ?quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Natuurlijk had ik dat wel door, maar vond dit antwoord leuker.
p.s
Ik ga Lynda niet wakker bellen ... (.. ook niet meer smssen >:) )
ja die komen uit de remote natuurlijkquote:Op vrijdag 7 december 2007 11:23 schreef draculettetje het volgende:
[..]
niet te spreken van de geluidjes die ze maken n
dankquote:Op vrijdag 7 december 2007 11:25 schreef Berkery het volgende:
TT even aangepast. Toch geen reet te doen op mijn werk.
thxquote:Op vrijdag 7 december 2007 11:25 schreef Berkery het volgende:
quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:25 schreef Berkery het volgende:
Mensen die slapen, moet je laten slapenquote:Op vrijdag 7 december 2007 11:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wrom niet ?? of bellen als je er naast ligt heb geen zin ?
sommige mensen willen graag wakker gemaakt worden met....................................................quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mensen die slapen, moet je laten slapen
Door de weeks gaat dat niet lukken
in ieder geval geen emmer waterquote:Op vrijdag 7 december 2007 11:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
sommige mensen willen graag wakker gemaakt worden met....................................................
nou vul maar in
hee ga me nou niet commanderen hequote:Op vrijdag 7 december 2007 11:29 schreef lynda het volgende:
Dylan zet gelijk ff deel 79 in het oprijtje
doe het NU!!!!!!!!!!!!!! WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 7 december 2007 11:31 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
hee ga me nou niet commanderen he >:)
ok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |