Dit begint eng te wordenquote:Op vrijdag 7 december 2007 13:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hear hear!!
Ik geef jullie een hand
ik zeg toch YOUTUBE videos op maandag!!quote:
My god, we zijn niet uniek bedoel jequote:
ik wel!quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:51 schreef Sm0keZ het volgende:
En laat me raden, jullie houden ook niet van aardappels tenzij ze gefrituurd zijn?
Nee hoor, nooit kaas lekker gevonden. Kokhalsneigingen bij de geur zijn wel al een tijdje voorbij, maar toch.. eww..quote:
Werkenquote:Op vrijdag 7 december 2007 13:52 schreef diertjuh het volgende:
Mensen jullie nog leuke plannen voor het weekend. Ik wel ik ga zondag naar Apocalypticaen nee dat kaartje had ik niet verkocht die was voor vanavond
.
nee hoor, gekookt, gebakken, puree, mm!quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:51 schreef Sm0keZ het volgende:
En laat me raden, jullie houden ook niet van aardappels tenzij ze gefrituurd zijn?
gisteren bijna een bon gehad, zonder licht rijden ...quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:50 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Doe maar alcoholvrije Jack Daniels, maar daar wil ik dan wel bezopen van geraken!
(Moet zo nog naar huis rijden, heb geen zin in controle)
ik ga het hele weekend mario galaxy spelen, en dan maandag alle spoilers naar dylanesque pmenquote:Op vrijdag 7 december 2007 13:52 schreef diertjuh het volgende:
Mensen jullie nog leuke plannen voor het weekend. Ik wel ik ga zondag naar Apocalypticaen nee dat kaartje had ik niet verkocht die was voor vanavond
.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:52 schreef diertjuh het volgende:
.
aah joe bitch! fuck it dan ga ik 'm zo kopen, dan komt de huur maar wat laterquote:Op vrijdag 7 december 2007 13:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ga het hele weekend mario galaxy spelen, en dan maandag alle spoilers naar dylanesque pmen
hahhahaquote:Op vrijdag 7 december 2007 13:56 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
aah joe bitch! fuck it dan ga ik 'm zo kopen, dan komt de huur maar wat later
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 7 december 2007 13:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ga het hele weekend mario galaxy spelen, en dan maandag alle spoilers naar dylanesque pmen
gisteren stond er nog een groot van Apocalyptica in de krant zag ikquote:Op vrijdag 7 december 2007 13:52 schreef diertjuh het volgende:
.
mwoah niet van houden. Is een groot woord. Maar heb toch liever gebakken aardappeltjes met sla!quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:51 schreef Sm0keZ het volgende:
Ik welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
Welke krant? Vertel vertel vertelquote:Op vrijdag 7 december 2007 13:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
gisteren stond er nog een groot van Apocalyptica in de krant zag ik
(headbang figuren met een cello)
Aardappels op alle manieren, gepoft, gekookt, gebakken, gefrituurd.quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:00 schreef diertjuh het volgende:
[..]
mwoah niet van houden. Is een groot woord. Maar heb toch liever gebakken aardappeltjes met sla!![]()
yesssss!!!!quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:59 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
ik moest de frs bellenklopt t nummer niet.. pfrt
Zondagavond wordt een relaxt avondje. Ga me lekker nergens druk over makenquote:Op vrijdag 7 december 2007 13:55 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik was al bang dat je ze nou niet zou zien
quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:01 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik welIk ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gewoon doen, dan lukt het zekerquote:Op vrijdag 7 december 2007 14:03 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Zondagavond wordt een relaxt avondje. Ga me lekker nergens druk over maken
denkje dat zal lukken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |