je eigen topic fipoenquote:Op woensdag 12 december 2007 20:33 schreef Sm0keZ het volgende:
Fipo!
blaat blaat blaaatquote:Op woensdag 12 december 2007 20:32 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
ja, en nu zuip ik me klem.. blaat tegen wat mensen aan...En ga weer weg als ik er niks aan vind!
Zie! De wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:
Tuurlijk, fipo's4life!quote:Op woensdag 12 december 2007 20:35 schreef Friday12 het volgende:
[..]
je eigen topic fipoen![]()
[..]
blaat blaat blaaat
Ik ben nog nooit van m'n leven in Friesland geweest, maar heb grote respect voor de inwoners hoor... Wat kunnen díe zuipen zegquote:
Ehr rond 20.00 dacht ikquote:Op woensdag 12 december 2007 20:26 schreef WhiteLightning het volgende:
belleophonron je bericht komt net binnen. wanneer heb je die gestuurd ?
In je dromenquote:Op woensdag 12 december 2007 20:34 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Neehoor, waar zie je me voor aan zeg?
Maar eh, in welke maat moet dat pakje zijn dan?
Zie OP!quote:Op woensdag 12 december 2007 20:37 schreef Bellerophon het volgende:
Enne Smokez en diertjuh, er ontstaat iets moois? Het tweede koppel hier?
Wie zijn het eerste koppel dan?quote:Op woensdag 12 december 2007 20:37 schreef Bellerophon het volgende:
Dank u!quote:Op woensdag 12 december 2007 20:37 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit van m'n leven in Friesland geweest, maar heb grote respect voor de inwoners hoor... Wat kunnen díe zuipen zeg
Dan had ik gelijkquote:
quote:Op woensdag 12 december 2007 20:37 schreef Bellerophon het volgende:
Jepz!quote:
-smokie hoopt een "Fipo de Clown"-award te krijgen in dit topicquote:Op woensdag 12 december 2007 20:37 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Tuurlijk, fipo's4life!
Ik hoop natuurlijk op de "Fipo de Clown"-award
De nieuwe versie van "Het zwanenmeer"?quote:
Behoorlijk wat jaartjes geleden zat ik op een of andere camping in Drenthe met een maat van mij. Staan we daar een beetje te gokken en zuipen in de kantine, je kent het wel, komt er zo'n kale gast naar ons toe "HEEE JULLIE ZIJN TOCH MIJN BUREN?!quote:
Goeie!quote:Op woensdag 12 december 2007 20:42 schreef Friday12 het volgende:
[..]
-smokie hoopt een "Fipo de Clown"-award te krijgen in dit topic
een nieuwe quote voor je op
Tja, had maar ff wat random dingen geplaatstquote:Op woensdag 12 december 2007 20:43 schreef Friday12 het volgende:
- Waar friday12 zit te fonduen, maar nú al vol zit!nu moest ik lachen
ook die van jou al ?quote:Op woensdag 12 december 2007 20:44 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Tja, had maar ff wat random dingen geplaatst
niets zo smart-assen heequote:Op woensdag 12 december 2007 20:45 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Slim en creatief zijn twee verschillende dingen natuurlijk he
Bekijke de laatste wedstrijd maar, en denk dan dat ik een grote fan ben van Peter Aertsquote:Op woensdag 12 december 2007 20:24 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hoezo niet? Ik had thuis toevallig net 3DVD's van de laatste K1 van usenet af geplukt
Gastquote:
Ik blijf er stellig in gelovenquote:
Echt te erg voor woorden... zo mag een finale niet eindigenquote:Op woensdag 12 december 2007 20:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Bekijke de laatste wedstrijd maar, en denk dan dat ik een grote fan ben van Peter Aerts
(oja, je weet dat mijn knie naar de klote is he ....)
Zat al te zoeken in m'n PM box, maar het staat gewoon publiekelijk in dit topic!quote:Op woensdag 12 december 2007 20:46 schreef diertjuh het volgende:
[..]
![]()
uhu gezien. Had al dankje gezegd
Moet die DVD's nog steeds een keer branden, maar zal ze zeker ff kijken.quote:Op woensdag 12 december 2007 20:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Bekijke de laatste wedstrijd maar, en denk dan dat ik een grote fan ben van Peter Aerts
(oja, je weet dat mijn knie naar de klote is he ....)
Da's misschien wel weer zoquote:Op woensdag 12 december 2007 20:49 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik zit toch op fok de tijd te dooien dan ben je slim
Ik ging zo wat over mijn nek (maak geen grap .. je weet van mijn knie af he)quote:Op woensdag 12 december 2007 20:52 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Moet die DVD's nog steeds een keer branden, maar zal ze zeker ff kijken.
Maar lullig voor Peter iig
te dooien ... I rest my casequote:Op woensdag 12 december 2007 20:49 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik zit toch op fok de tijd te dooien dan ben je slim
nu ook in je PMquote:Op woensdag 12 december 2007 20:52 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zat al te zoeken in m'n PM box, maar het staat gewoon publiekelijk in dit topic!
tja..dan kan ik er ook niets meer aan doenquote:Op woensdag 12 december 2007 20:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik blijf er stellig in geloven
I know, maar was het zo shocking wat er gebeurde dan?quote:Op woensdag 12 december 2007 20:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ging zo wat over mijn nek (maak geen grap .. je weet van mijn knie af he)
opzich valt het wel mee .. niet echt ranzig ofzo ..quote:Op woensdag 12 december 2007 20:55 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
I know, maar was het zo shocking wat er gebeurde dan?
*gaat even op youtube kijken*
quote:Op woensdag 12 december 2007 20:55 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zozo, wat ben jij beleefd zeg, da's beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |