je eigen topic fipoenquote:Op woensdag 12 december 2007 20:33 schreef Sm0keZ het volgende:
Fipo!
blaat blaat blaaatquote:Op woensdag 12 december 2007 20:32 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
ja, en nu zuip ik me klem.. blaat tegen wat mensen aan...En ga weer weg als ik er niks aan vind!
Zie! De wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:
Tuurlijk, fipo's4life!quote:Op woensdag 12 december 2007 20:35 schreef Friday12 het volgende:
[..]
je eigen topic fipoen![]()
[..]
blaat blaat blaaat
Ik ben nog nooit van m'n leven in Friesland geweest, maar heb grote respect voor de inwoners hoor... Wat kunnen díe zuipen zegquote:
Ehr rond 20.00 dacht ikquote:Op woensdag 12 december 2007 20:26 schreef WhiteLightning het volgende:
belleophonron je bericht komt net binnen. wanneer heb je die gestuurd ?
In je dromenquote:Op woensdag 12 december 2007 20:34 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Neehoor, waar zie je me voor aan zeg?
Maar eh, in welke maat moet dat pakje zijn dan?
Zie OP!quote:Op woensdag 12 december 2007 20:37 schreef Bellerophon het volgende:
Enne Smokez en diertjuh, er ontstaat iets moois? Het tweede koppel hier?
Wie zijn het eerste koppel dan?quote:Op woensdag 12 december 2007 20:37 schreef Bellerophon het volgende:
Dank u!quote:Op woensdag 12 december 2007 20:37 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit van m'n leven in Friesland geweest, maar heb grote respect voor de inwoners hoor... Wat kunnen díe zuipen zeg
Dan had ik gelijkquote:
quote:Op woensdag 12 december 2007 20:37 schreef Bellerophon het volgende:
Jepz!quote:
-smokie hoopt een "Fipo de Clown"-award te krijgen in dit topicquote:Op woensdag 12 december 2007 20:37 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Tuurlijk, fipo's4life!
Ik hoop natuurlijk op de "Fipo de Clown"-award
De nieuwe versie van "Het zwanenmeer"?quote:
Behoorlijk wat jaartjes geleden zat ik op een of andere camping in Drenthe met een maat van mij. Staan we daar een beetje te gokken en zuipen in de kantine, je kent het wel, komt er zo'n kale gast naar ons toe "HEEE JULLIE ZIJN TOCH MIJN BUREN?!quote:
Goeie!quote:Op woensdag 12 december 2007 20:42 schreef Friday12 het volgende:
[..]
-smokie hoopt een "Fipo de Clown"-award te krijgen in dit topic
een nieuwe quote voor je op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |