Hij wil ook eens een OP maken, valt me nog mee dat er geen "qoutes" in staanquote:
Heb geen haast hoorquote:
Die heb ik netjes weggehaald, goed hequote:Op maandag 10 december 2007 20:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hij wil ook eens een OP maken, valt me nog mee dat er geen "qoutes" in staan
Fryday is er niet, dus dat zal wel meevallenquote:Op maandag 10 december 2007 20:59 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Heb geen haast hoor
Ik wilde alleen niet te lang wachten, dat iemand weer nét even eerder was (zoals gebruikelijk) waardoor ik alles voor niks had gedaan
Die loopt nu bij allerlei websites naar bukkake te zoeken, denk ik zoquote:Op maandag 10 december 2007 21:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
p.s waar is WL gebleven?
en swaffelenquote:Op maandag 10 december 2007 21:01 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Die loopt nu bij allerlei websites naar bukkake te zoeken, denk ik zo
Die komt de nacht dus wel doorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*mompelt iets met een kapstok*quote:
quote:Op maandag 10 december 2007 21:06 schreef lynda het volgende:
* lynda vraagt zich soms wel eens af waarom ze hier nog zitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
!
* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
Auwquote:Op maandag 10 december 2007 21:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
*mompelt iets met een kapstok*
[ afbeelding ]
Misschien is WL wel wat "Kevin" praktijken aan het uitvoeren ... ik wil het niet eens weten!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |