Ik bedoel het stukje van "Lower the globe", en "Release the meteor".quote:Op woensdag 12 december 2007 17:09 schreef Dylanesque het volgende:
haha o ja, z'n submarine lair.. long, hard and full of seamen
hahaha ja veel fouter kan dat niet gaan allemaalquote:Op woensdag 12 december 2007 17:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik bedoel het stukje van "Lower the globe", en "Release the meteor".
Dat stukje kan ik de hele dag wel kijken
Heb volgende week een soort van date, filmpje kijken etc, je kent het wel.quote:Op woensdag 12 december 2007 17:16 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
hahaha ja veel fouter kan dat niet gaan allemaal
tss doe t dan goed, Deel 1, 2 én 3quote:Op woensdag 12 december 2007 17:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Heb volgende week een soort van date, filmpje kijken etc, je kent het wel.
Zal ik Goldmember maar meenemen?
Heb toevallig die boxset wel thuis liggen jaquote:Op woensdag 12 december 2007 17:20 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
tss doe t dan goed, Deel 1, 2 én 3Vind 1 en 2 veel beter dan 3, met die maffe Goldmember met z'n vreemde accent dat nergens in de buuurt van Dutch komt
Lijkt me ook geen geschikte date-date.. maar wel grappigquote:Op woensdag 12 december 2007 17:20 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Heb toevallig die boxset wel thuis liggen ja
Nah, Austin Powers lijkt me niet echt een geschikte film daarvoor... We zien wel of er nog wat in de bios draait ofzo.
Sommige kunnen trouwens best grappig zijnquote:Op woensdag 12 december 2007 17:23 schreef Dylanesque het volgende:
beter dan een romantisch komedietje
Doe eens gezelligquote:Op woensdag 12 december 2007 17:26 schreef Dylanesque het volgende:
3 mins dus
als je 't dan over Knocked Up hebt ofzo, okeejquote:Op woensdag 12 december 2007 17:26 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Sommige kunnen trouwens best grappig zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |