Nog leuke qoute's, want deze zijn al weer "oud"quote:Op woensdag 12 december 2007 08:38 schreef Bellerophon het volgende:
Fuck te laat, hier gaan we maar verder
Goede morgen Dylan!quote:Op woensdag 12 december 2007 08:49 schreef Dylanesque het volgende:
Ik was ook een beetje te laatMaar ben er!
Dat is niet nodig hoor, kan hier thuis, of bij Lynda thuisquote:Op woensdag 12 december 2007 08:52 schreef Dylanesque het volgende:
Mogge
'Waar Droxz nog steeds geen kamer huurt'?
Terug naar huis en in bed gaan liggenquote:Op woensdag 12 december 2007 08:55 schreef Sgele het volgende:
Goedemorgen
Ik heb geen reet te doen op het werk..... ik kan namelijk niks vandaag... iemand een oplossing voor een enkel die op slot zit, en een rug die zo stijf als een plank is?
Sleutel ophalen bij het ziekenhuis?quote:Op woensdag 12 december 2007 08:55 schreef Sgele het volgende:
Goedemorgen
Ik heb geen reet te doen op het werk..... ik kan namelijk niks vandaag... iemand een oplossing voor een enkel die op slot zit, en een rug die zo stijf als een plank is?
quote:Op woensdag 12 december 2007 08:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat is niet nodig hoor, kan hier thuis, of bij Lynda thuis![]()
p.s heb echt een lieve kerstkaart gehad
tegenwind?quote:Op woensdag 12 december 2007 08:56 schreef draculettetje het volgende:net ruim een half uur gedaan over een stukje wat me normaal hoogstens 10 min duurt!
* Dr.Droxz zet een lekker bakje thee neer voor draculettetjequote:Op woensdag 12 december 2007 08:56 schreef draculettetje het volgende:net ruim een half uur gedaan over een stukje wat me normaal hoogstens 10 min duurt!
Haha die kan wel ja, is gewoon een citaat wat vaak voorbij is gekomenquote:Op woensdag 12 december 2007 08:52 schreef Dylanesque het volgende:
Mogge
'Waar Droxz nog steeds geen kamer huurt'?
oh excuuse me...quote:Op woensdag 12 december 2007 08:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Sleutel ophalen bij het ziekenhuis?
Haha kijk dat zijn berichten, ik namelijk nog nietquote:Op woensdag 12 december 2007 08:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat is niet nodig hoor, kan hier thuis, of bij Lynda thuis![]()
p.s heb echt een lieve kerstkaart gehad
Zo eerst maar ff huisarts een bezoekje brengen denk ... zit thuis nu.. oh jee..mag ik hier nu wel posten ?quote:Op woensdag 12 december 2007 08:56 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Terug naar huis en in bed gaan liggen
Hmm dat is best zuurquote:Op woensdag 12 december 2007 08:56 schreef draculettetje het volgende:net ruim een half uur gedaan over een stukje wat me normaal hoogstens 10 min duurt!
Jij reist ook met de NS ?quote:Op woensdag 12 december 2007 08:56 schreef draculettetje het volgende:net ruim een half uur gedaan over een stukje wat me normaal hoogstens 10 min duurt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |