Nog leuke qoute's, want deze zijn al weer "oud"quote:Op woensdag 12 december 2007 08:38 schreef Bellerophon het volgende:
Fuck te laat, hier gaan we maar verder
Goede morgen Dylan!quote:Op woensdag 12 december 2007 08:49 schreef Dylanesque het volgende:
Ik was ook een beetje te laatMaar ben er!
Dat is niet nodig hoor, kan hier thuis, of bij Lynda thuisquote:Op woensdag 12 december 2007 08:52 schreef Dylanesque het volgende:
Mogge
'Waar Droxz nog steeds geen kamer huurt'?
Terug naar huis en in bed gaan liggenquote:Op woensdag 12 december 2007 08:55 schreef Sgele het volgende:
Goedemorgen
Ik heb geen reet te doen op het werk..... ik kan namelijk niks vandaag... iemand een oplossing voor een enkel die op slot zit, en een rug die zo stijf als een plank is?
Sleutel ophalen bij het ziekenhuis?quote:Op woensdag 12 december 2007 08:55 schreef Sgele het volgende:
Goedemorgen
Ik heb geen reet te doen op het werk..... ik kan namelijk niks vandaag... iemand een oplossing voor een enkel die op slot zit, en een rug die zo stijf als een plank is?
quote:Op woensdag 12 december 2007 08:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat is niet nodig hoor, kan hier thuis, of bij Lynda thuis![]()
p.s heb echt een lieve kerstkaart gehad
tegenwind?quote:Op woensdag 12 december 2007 08:56 schreef draculettetje het volgende:net ruim een half uur gedaan over een stukje wat me normaal hoogstens 10 min duurt!
* Dr.Droxz zet een lekker bakje thee neer voor draculettetjequote:Op woensdag 12 december 2007 08:56 schreef draculettetje het volgende:net ruim een half uur gedaan over een stukje wat me normaal hoogstens 10 min duurt!
Haha die kan wel ja, is gewoon een citaat wat vaak voorbij is gekomenquote:Op woensdag 12 december 2007 08:52 schreef Dylanesque het volgende:
Mogge
'Waar Droxz nog steeds geen kamer huurt'?
oh excuuse me...quote:Op woensdag 12 december 2007 08:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Sleutel ophalen bij het ziekenhuis?
Haha kijk dat zijn berichten, ik namelijk nog nietquote:Op woensdag 12 december 2007 08:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat is niet nodig hoor, kan hier thuis, of bij Lynda thuis![]()
p.s heb echt een lieve kerstkaart gehad
Zo eerst maar ff huisarts een bezoekje brengen denk ... zit thuis nu.. oh jee..mag ik hier nu wel posten ?quote:Op woensdag 12 december 2007 08:56 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Terug naar huis en in bed gaan liggen
Hmm dat is best zuurquote:Op woensdag 12 december 2007 08:56 schreef draculettetje het volgende:net ruim een half uur gedaan over een stukje wat me normaal hoogstens 10 min duurt!
Jij reist ook met de NS ?quote:Op woensdag 12 december 2007 08:56 schreef draculettetje het volgende:net ruim een half uur gedaan over een stukje wat me normaal hoogstens 10 min duurt!
Je bent toch wel op de hoogte van (het ontbreken van) de regels?quote:Op woensdag 12 december 2007 08:58 schreef Sgele het volgende:
[..]
Zo eerst maar ff huisarts een bezoekje brengen denk ... zit thuis nu.. oh jee..mag ik hier nu wel posten ?
quote:Op woensdag 12 december 2007 09:00 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Je bent toch wel op de hoogte van (het ontbreken van) de regels?
Ze heeft die van mij helaas nog niet .. maarja, die moet er snel komen hoor hahahahaquote:Op woensdag 12 december 2007 08:57 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha kijk dat zijn berichten, ik namelijk nog niet
Ehr?!?quote:Op woensdag 12 december 2007 09:00 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Je bent toch wel op de hoogte van (het ontbreken van) de regels?
Ik hoop het wel voor jequote:Op woensdag 12 december 2007 09:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ze heeft die van mij helaas nog niet .. maarja, die moet er snel komen hoor hahahaha
En voor een kerstboom dan?quote:Op woensdag 12 december 2007 09:04 schreef Dylanesque het volgende:
Vind 't eigenlijk een beetje vroeg voor kerstkaarten.
ja al die mensen die vragen of ze hier wel mogen posten, en dan is Sgele nog een trouwe bezoeker ookquote:
Iedereen post hier maar een eind wegquote:Op woensdag 12 december 2007 09:05 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
ja al die mensen die vragen of ze hier wel mogen posten, en dan is Sgele nog een trouwe bezoeker ook![]()
Ik heb file gereden in de tramquote:Op woensdag 12 december 2007 09:05 schreef Crazy-M het volgende:
GOEDEMORGEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Daar zijn we weer
was weer gezellig file rijden :d
waarom kijken mensen raar als je muziek luistert en meezingt? Of ligt het aan de muziek????
Misschien heeft het meer met het feit te maken dat jij ontzettend actief bent... en zij nietquote:Op woensdag 12 december 2007 09:05 schreef Crazy-M het volgende:
GOEDEMORGEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Daar zijn we weer
was weer gezellig file rijden :d
waarom kijken mensen raar als je muziek luistert en meezingt? Of ligt het aan de muziek????
Kijk daar ben ik dan wel weer erg content omquote:Op woensdag 12 december 2007 09:05 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Mwah dat moet wel mogen. Ik ben de kwaadste niet.
Hmm nee was hier 1 of 2 weken geleden volgens mij.. of 3.. geen idee.. Slecht met tijd, alle dagen lijken op elkaarquote:Op woensdag 12 december 2007 09:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Iedereen post hier maar een eind weg
Sgele is zeker van het begin?
Contentheidquote:Op woensdag 12 december 2007 09:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kijk daar ben ik dan wel weer erg content om
Oooow ik dacht dat hij hier al zat sinds het begin der tijdenquote:Op woensdag 12 december 2007 09:07 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Hmm nee was hier 1 of 2 weken geleden volgens mij.. of 3.. geen idee.. Slecht met tijd, alle dagen lijken op elkaar
Neeen het begin der tijden kent hele andere gezichten, waarvan een aantal door de tand des tijds alweer vervaagd zijn tot slechts schimmen in mijn herinnering, en waarvan sommigen nog steeds hardnekkig aanwezig zijnquote:Op woensdag 12 december 2007 09:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Oooow ik dacht dat hij hier al zat sinds het begin der tijden
WL wel iigquote:Op woensdag 12 december 2007 09:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Oooow ik dacht dat hij hier al zat sinds het begin der tijden
Prachtig gesproken, ik ben ontroerdquote:Op woensdag 12 december 2007 09:09 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Neeen het begin der tijden kent hele andere gezichten, waarvan een aantal door de tand des tijds alweer vervaagd zijn tot slechts schimmen in mijn herinnering, en waarvan sommigen nog steeds hardnekkig aanwezig zijn
WL is niet meer weg te denkenquote:
ehm zou het?quote:Op woensdag 12 december 2007 09:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Misschien heeft het meer met het feit te maken dat jij ontzettend actief bent... en zij niet
Maar dan komt ze toch nog wel is?quote:Op woensdag 12 december 2007 09:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
En over anderehalve maand zullen we Lynda hier ook moeten missen![]()
De reden om voor velen met een chagerijnige plakaat in de auto te zittenquote:Op woensdag 12 december 2007 09:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm zou het?
waarom is dan iedereen zo chagie in de autos ;p
Rijd er weer dikke volvo achter je ... seine met groot licht dat je aan de kant moet.
RELAX, het is toch file ;p
Zal dan in de avond worden, maar overdag helaas niet meer ...quote:Op woensdag 12 december 2007 09:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Maar dan komt ze toch nog wel is?
stop jij s met zelda spelen joh, met je metaphorische opmerkingenquote:Op woensdag 12 december 2007 09:09 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Neeen het begin der tijden kent hele andere gezichten, waarvan een aantal door de tand des tijds alweer vervaagd zijn tot slechts schimmen in mijn herinnering, en waarvan sommigen nog steeds hardnekkig aanwezig zijn
en in plaats daarvan heb je je mobiel op het allerhardste volume de r&b hits van dit jaar af laten spelen ??quote:Op woensdag 12 december 2007 09:06 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik heb file gereden in de tramWaar mensen je wel raar aankijken bij het meezingen, dus ook maar niet gedaan.. dat lijkt me wel het leukste van filerijden
Mogguh WLquote:Op woensdag 12 december 2007 09:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
stop jij s met zelda spelen joh, met je metaphorische opmerkingen
Ja dat is het ook, maar je ziet haar dan toch nog welquote:Op woensdag 12 december 2007 09:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zal dan in de avond worden, maar overdag helaas niet meer ...
we zien wel, vind het alleen jammer
Zeldaquote:Op woensdag 12 december 2007 09:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha inderdaadquote:Op woensdag 12 december 2007 09:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en in plaats daarvan heb je je mobiel op het allerhardste volume de r&b hits van dit jaar af laten spelen ??
Monty Pythonquote:
Wel een stuk minder vaak, want ze zal niet meer langs station "X" komen ben ik bang hahahaquote:Op woensdag 12 december 2007 09:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat is het ook, maar je ziet haar dan toch nog wel
Ze moet maar wat voor je over hebben vind ik!quote:Op woensdag 12 december 2007 09:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wel een stuk minder vaak, want ze zal niet meer langs station "X" komen ben ik bang hahaha
heb je mijn bericht gisteravond nog gekregen?quote:Op woensdag 12 december 2007 09:26 schreef WhiteLightning het volgende:
droxz heb je je poorten al opengegooid voor de wii ? ga ik je spammen met vgames
Beetje jammer dat je gisteren zo snel pleite was trouwens ...quote:
hahahaquote:Op woensdag 12 december 2007 09:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ze moet maar wat voor je over hebben vind ik!
Nee nog niet gedaan, ga vanavond even kijkenquote:Op woensdag 12 december 2007 09:26 schreef WhiteLightning het volgende:
droxz heb je je poorten al opengegooid voor de wii ? ga ik je spammen met vgames
wie ik ?quote:Op woensdag 12 december 2007 09:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
heb je mijn bericht gisteravond nog gekregen?
Ja, trachte je toe te voegen met de Wiiquote:
ja sorry na 2 rondes was ik het zat. was wel lachen trouwens, heb aardig wat geknivedquote:Op woensdag 12 december 2007 09:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je gisteren zo snel pleite was trouwens ...
(en je mic weer eens niet werkte)
Lijkt me normaal toch als je een zwak voor elkaar hebtquote:Op woensdag 12 december 2007 09:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hahaha
is ook een aparte spirit
beide iets voor elkaar over hebben
nee heb niets gezien vannochtend. gisteren vroeg naar mn nest gegaan.quote:Op woensdag 12 december 2007 09:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja, trachte je toe te voegen met de Wii
Raar, hij zei bij mij dat ik moest wachten op jouw toestemmingquote:Op woensdag 12 december 2007 09:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee heb niets gezien vannochtend. gisteren vroeg naar mn nest gegaan.
Ach mijn beste man, wat is het leven zonder metaforen? Een opgedroogd meer, een bevroren waterval, een stilstaande tram... Een dag op werk zonder werk om te doen, een dag thuis met teveel verplichtingen om tijd voor jezelf te hebben... Een bericht posten zonder inhoud, of een envelop krijgen zonder kerstkaart erin... Een kerstboom zonder piek, een Sinterklaas zonder mijter, een fiets zonder zadel, fotopapier zonder afbeelding... Een ongedefinieërde vorm.quote:Op woensdag 12 december 2007 09:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
XP met SP2 of SP3 RC1quote:Op woensdag 12 december 2007 09:32 schreef WhiteLightning het volgende:
denk trouwens dat ik windows weer s moet installeren.
weet alleen nog niet welke
gvd kut wii... dadelijk ligt het probleem bij mijquote:Op woensdag 12 december 2007 09:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Raar, hij zei bij mij dat ik moest wachten op jouw toestemming
quote:Op woensdag 12 december 2007 09:33 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ach mijn beste man, wat is het leven zonder metaforen? Een opgedroogd meer, een bevroren waterval, een stilstaande tram... Een dag op werk zonder werk om te doen, een dag thuis met teveel verplichtingen om tijd voor jezelf te hebben... Een bericht posten zonder inhoud, of een envelop krijgen zonder kerstkaart erin... Een kerstboom zonder piek, een Sinterklaas zonder mijter, een fiets zonder zadel, fotopapier zonder afbeelding... Een ongedefinieërde vorm.
Heeft helemaal niets met Zelda te maken, het was slechts een vleugje melancholie
whahahahhaquote:Op woensdag 12 december 2007 09:33 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ach mijn beste man, wat is het leven zonder metaforen? Een opgedroogd meer, een bevroren waterval, een stilstaande tram... Een dag op werk zonder werk om te doen, een dag thuis met teveel verplichtingen om tijd voor jezelf te hebben... Een bericht posten zonder inhoud, of een envelop krijgen zonder kerstkaart erin... Een kerstboom zonder piek, een Sinterklaas zonder mijter, een fiets zonder zadel, fotopapier zonder afbeelding... Een ongedefinieërde vorm.
Heeft helemaal niets met Zelda te maken, het was slechts een vleugje melancholie
Ennn maar trommelen op de hoofdleuning van de persoon voor me, daar heb ik toch schijt aan ja toch!quote:Op woensdag 12 december 2007 09:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en in plaats daarvan heb je je mobiel op het allerhardste volume de r&b hits van dit jaar af laten spelen ??
Ik vanavond nog een keerquote:Op woensdag 12 december 2007 09:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gvd kut wii... dadelijk ligt het probleem bij mij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik heb alle poorten openstaan
Dergelijke mensen verdienen een nekschotquote:Op woensdag 12 december 2007 09:35 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ennn maar trommelen op de hoofdleuning van de persoon voor me, daar heb ik toch schijt aan ja toch!
mja ik had met xp altijd last van spyware, en bij vista helemaal neit.quote:
Of een hele lekkere zusquote:Op woensdag 12 december 2007 09:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Een ongekende libido zonder een vriendin?
Nou nou je lijkt Gordon wel met je nekschotquote:Op woensdag 12 december 2007 09:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dergelijke mensen verdienen een nekschot
precies. en express voor de uitgang gaan staan, dat er niemand uitkan.quote:Op woensdag 12 december 2007 09:35 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ennn maar trommelen op de hoofdleuning van de persoon voor me, daar heb ik toch schijt aan ja toch!
Heb er dus echt nooit last van gehad met XP, met Vista ook niet hoorquote:Op woensdag 12 december 2007 09:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja ik had met xp altijd last van spyware, en bij vista helemaal neit.
Bwehehequote:
Kom ik nu ook in de media? Ik betwijfel het...quote:Op woensdag 12 december 2007 09:37 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nou nou je lijkt Gordon wel met je nekschot
Nee dan moet je eerst foute hitjes gaan zingenquote:Op woensdag 12 december 2007 09:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kom ik nu ook in de media? Ik betwijfel het...
Ow en Gordon
mja ik kom nogal op "foute sites" dus vandaar dat ik er last van had. wel vreemd dat dat in vista niet zo is.quote:Op woensdag 12 december 2007 09:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heb er dus echt nooit last van gehad met XP, met Vista ook niet hoor
Maar werd een beetje moe van al dat gezeik met drivers vervangen en dingen die niet correct werkte onder Vista
Goeiemorgen! Kerstboom versieren, lijkt me een stuk aangenamer dan in m'n kantoortje zittenquote:Op woensdag 12 december 2007 09:40 schreef diertjuh het volgende:
owh der was een dubbele..niet eens gezien.
Weer foetsie om de kerstboom te versieren. Maar alle lampjes zitten in de knoop..das beetje frustrerend..en ik heb ook nog genoeg werk.phahahaha komt niet goed vandaag
Wat voor lampjes gooi je erin?quote:Op woensdag 12 december 2007 09:40 schreef diertjuh het volgende:
owh der was een dubbele..niet eens gezien.
Weer foetsie om de kerstboom te versieren. Maar alle lampjes zitten in de knoop..das beetje frustrerend..en ik heb ook nog genoeg werk.phahahaha komt niet goed vandaag
En lachen om elk flauw grapje... en een relnicht worden... ik denk dat ik daarvoor toch bedankquote:Op woensdag 12 december 2007 09:42 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nee dan moet je eerst foute hitjes gaan zingen
PR0N for TEH WIN?!?quote:Op woensdag 12 december 2007 09:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja ik kom nogal op "foute sites" dus vandaar dat ik er last van had. wel vreemd dat dat in vista niet zo is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |