Zal dan in de avond worden, maar overdag helaas niet meer ...quote:Op woensdag 12 december 2007 09:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Maar dan komt ze toch nog wel is?
stop jij s met zelda spelen joh, met je metaphorische opmerkingenquote:Op woensdag 12 december 2007 09:09 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Neeen het begin der tijden kent hele andere gezichten, waarvan een aantal door de tand des tijds alweer vervaagd zijn tot slechts schimmen in mijn herinnering, en waarvan sommigen nog steeds hardnekkig aanwezig zijn
en in plaats daarvan heb je je mobiel op het allerhardste volume de r&b hits van dit jaar af laten spelen ??quote:Op woensdag 12 december 2007 09:06 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik heb file gereden in de tramWaar mensen je wel raar aankijken bij het meezingen, dus ook maar niet gedaan.. dat lijkt me wel het leukste van filerijden
Mogguh WLquote:Op woensdag 12 december 2007 09:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
stop jij s met zelda spelen joh, met je metaphorische opmerkingen
Ja dat is het ook, maar je ziet haar dan toch nog welquote:Op woensdag 12 december 2007 09:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zal dan in de avond worden, maar overdag helaas niet meer ...
we zien wel, vind het alleen jammer
Zeldaquote:Op woensdag 12 december 2007 09:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
stop jij s met zelda spelen joh, met je metaphorische opmerkingen
haha inderdaadquote:Op woensdag 12 december 2007 09:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en in plaats daarvan heb je je mobiel op het allerhardste volume de r&b hits van dit jaar af laten spelen ??
Monty Pythonquote:
Wel een stuk minder vaak, want ze zal niet meer langs station "X" komen ben ik bang hahahaquote:Op woensdag 12 december 2007 09:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat is het ook, maar je ziet haar dan toch nog wel
Ze moet maar wat voor je over hebben vind ik!quote:Op woensdag 12 december 2007 09:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wel een stuk minder vaak, want ze zal niet meer langs station "X" komen ben ik bang hahaha
heb je mijn bericht gisteravond nog gekregen?quote:Op woensdag 12 december 2007 09:26 schreef WhiteLightning het volgende:
droxz heb je je poorten al opengegooid voor de wii ? ga ik je spammen met vgames
Beetje jammer dat je gisteren zo snel pleite was trouwens ...quote:
hahahaquote:Op woensdag 12 december 2007 09:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ze moet maar wat voor je over hebben vind ik!
Nee nog niet gedaan, ga vanavond even kijkenquote:Op woensdag 12 december 2007 09:26 schreef WhiteLightning het volgende:
droxz heb je je poorten al opengegooid voor de wii ? ga ik je spammen met vgames
wie ik ?quote:Op woensdag 12 december 2007 09:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
heb je mijn bericht gisteravond nog gekregen?
Ja, trachte je toe te voegen met de Wiiquote:
ja sorry na 2 rondes was ik het zat. was wel lachen trouwens, heb aardig wat geknivedquote:Op woensdag 12 december 2007 09:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je gisteren zo snel pleite was trouwens ...
(en je mic weer eens niet werkte)
Lijkt me normaal toch als je een zwak voor elkaar hebtquote:Op woensdag 12 december 2007 09:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hahaha
is ook een aparte spirit
beide iets voor elkaar over hebben
nee heb niets gezien vannochtend. gisteren vroeg naar mn nest gegaan.quote:Op woensdag 12 december 2007 09:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja, trachte je toe te voegen met de Wii
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |